مقالات تخصصی معماری

اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز

اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز

اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه فست فود در اصل به عنوان یک عامل مهم و اساسی در جذب مشتری به حساب می‌آید. قطعاً انسان‌ها تمایل دارند تا اوقات فراغت خود را در فضایی سپری کنند که از دکور و محیط آنجا قرار است تا لذت ببرند.

اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز به عنوان یکی از طراحی‌ها و دکوراسیون‌های خاص و منحصر به فرد به حساب می‌آید. امروزه، فست‌فودها در تمامی سطح شهر پراکنده هستند و افراد زیادی نیز تمایل دارند تا یک وعده غذایی خود را در فست‌فودها صرف کنند. در این حالت، علاوه بر خدمات و کیفیت غذای ارائه شده توسط هر فست فود، عامل مهم دیگری نیز در جذب مشتری تاثیرگذار می‌باشد.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه فست فود در اصل به عنوان یک عامل مهم و اساسی در جذب مشتری به حساب می‌آید. قطعاً انسان‌ها تمایل دارند تا اوقات فراغت خود را در فضایی سپری کنند که از دکور و محیط آنجا قرار است تا لذت ببرند.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات خاص و منحصر به فرد در زمینه اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز و جنوب کشور همواره در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز خود بکوشد.

اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز 3

طراحی دکور مغازه فست فود در شیراز

در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه فست فود، عواملی از جمله: انتخاب رنگ‌ها برای فضای داخلی و نمای بیرونی ساختمان، نوع دیوار پوش‌ها و کف پوش‌ها در فضای داخلی و بیرونی فست فود، نورپردازی، اکسسوری و مبلمان فضای داخلی و بسیاری از عوامل دیگر مورد توجه طراح قرار می‌گیرند. طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران‌ها نیز از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای به حساب می‌آید که باید توسط طراحان متخصص دکوراسیون داخلی انجام شود.

طراحان دکوراسیون داخلی با دانستن سلیقه شخصی شما و بررسی نیازهای هر طرح تلاش می‌کنند تا بهترین و مناسب‌ترین دکوراسیون را طراحی و اجرا کنند. همچنین، طراحان تلاش می‌کنند تا در روند طراحی مرحله به مرحله پیش بروند تا در نهایت به طرح نهایی و ایده آل شما دست یابند. اما در این میان نکات کاربردی و ایمنی و استاندارد نیز حائز اهمیت بسیار می‌باشند که در حیطه دانش حرفه ای دکوراسیون داخلی گنجانده می‌شود.

اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز 2

اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز

در هنگام اجرای دکور اصلی مغازه فست فود نیز عوامل مهم دیگری تاثیرگذار می‌باشند. براساس پلان اصلی، جانمایی فضایی مناسب برای سالن اصلی، آشپزخانه، پیشخوان و سرویس بهداشتی فست فود از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد؛ این عوامل هم در فضای داخلی مغازه و هم در راحتی کارکنان و مشتریان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

نوع میز و صندلی‌هایی که برای فست فود انتخاب می‌شوند باید براساس هماهنگی با دیوارها و نوع کف پوش آن‌ها و همچنین کفپوش فضای داخلی سالن فست فود و طرح کلی فست فود مشخص و انتخاب شود. صندلی‌ها می‌توانند دارای جنسی از فلز، چوب و یا پلاستیک باشند و حتی از لوگو و یا آرم فست فود شما در طراحی آنها استفاده شده باشد. استفاده ترکیبی از صندلی، کاناپه، صندلی کانتر و پاف هم می‌تواند به عوان یک طرح خاص و منحصر به فرد در طراحی فضای فست فود در نظر گرفته شود.

در دکوراسیون داخلی فست فود همچنین می‌توان از قفسه‌ها و شلف‌‌های متعددی بر روی دیوارها استفاده کرد و اکسسوری‌ها و مجمسه و کتاب، شمع، گل و یا دیگر لوازم دکوری و تزیینی را متناسب با سبک طراحی داخلی فست فود بر روی آن قرار داد؛ که در نهایت فضایی زیبا را پدید می‌آورد. اختصاص دادن یک دیوار برای نوشتن و شکل کشیدن و یا تخته سیاهی برای حرف دل زدن با مشتریان و نقاشی کشیدن کودکان می‌تواند به عنوان ترفندهای ارزان قیمت و جذابی به حساب آید که فضای داخلی فست فود را جذاب و زیبا می‌کند.

در ادامه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

طراحی انواع رستوران

طراحی داخلی رستوران در شیراز

طراحی معماری باغ رستوران سنتی

اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون فست فود در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به مشتریان و کارفرمایان گرامی خود ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان و تخصصی بهره‌مند شوید.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط این تیم حرفه‌ای نیز بازدید فرمایید.

 نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای فست فود در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون فست فودطراحی دکور فست فود در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه