دکوراسیون

اجرای دکوراسیون داخلی مغازه ، داستانی بر اساس واقعیت

اجرای دکوراسیون داخلی مغازه ، داستانی بر اساس واقعیت

اجرای دکوراسیون داخلی مغازه ، داستانی بر اساس واقعیت
اجرای دکوراسیون مغازه داستانی واقعی است که می تواند تلخ یا شیرین باشد ، در این مقاله از ایرانادکور این داستان را برای شما تعریف می کنیم با ما همراه باشید و از خواندن داستان لذت ببرید.

اجرای دکوراسیون مغازه داستانی واقعی است که می تواند تلخ یا شیرین باشد ، در این مقاله از ایرانادکور این داستان را برای شما تعریف می کنیم با ما همراه باشید و از خواندن داستان لذت ببرید.

اجرای دکوراسیون داخلی مغازه مقوله پیچیده و مهم است که گرچه به طراحی ذاتاً وابسته است اما تفاوت ها دقیق و مشخصی دارد که نیازمند داشتن مهارت ، تجربه ، شناخت از بازار است تا هدف دقیق صاحب مغازه و طراح را نیز در بر بگیرد.

در این محتوا با ما در ایرانادکور همراه باشید تا داستان اجرای دکوراسیون مغازه را با هم مرور کنیم. یکی از اهداف ما در ایرانادکور روشنگری و ارائه اطلاعات صحیح و به روز است تا در کنار شما زیباترین و کاربردی ترین دکوراسیون را طراحی و اجرا کنیم.

اکیدا توصیه می کنیم مقاله طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید چراکه این مقاله تکمیل اطلاعات محتوای مطلب قبلی است.

اجرای دکوراسیون مغازه

داستان اجرای دکوراسیون مغازه

این مقاله را می خوانید چون در فکر راه اندازی یک مغازه هستید و یا می خواهید دکوراسیون مغازه فعلی تان را تغییر داده و به روز کنید شما قهرمان ما در این داستان هستید ، تصور کنید مغازه ای دارید و در فکر دکور کردن و تجهیز آن هستید ، در مرحله اول توجه قهرمان ما به دکوراسیون سایر فروشگاه های رقیب و همکار جلب می شود ، هر کجا می رود نگاهش به در و دیوار و سقف مغازه است ، به کف پوش و ویترین و نور!

مشاهده های شما به عنوان قهرمان ، در ترکیب با سلیقه شخصی تان تصویری احتمالا نیمه روشن در ذهنتان می سازد ، به سراغ اینترنت می روید و با سرچ چند کلمه به منابع بی شماری از عکس و مقاله دست می یابید ذهن شما باز به سمت مشاهدات قبلی است ، مثلا اگر چشم شما روی دکور چوبی خیره می ماند و نفستان عمیق تر می شود و زمان بیشتری به آن تصویر نگاه می کنید یعنی شما الان دوست دارید مغازه ای با دکور چوبی داشته باشید ، یا شاید بسته به شغلتان به سمت دکور های مدرن با رنگ های شاد تر کشیده می شوید . در هر حال تم کلی کار را با مشاهده بدست آورده اید ، حال به سراغ شرکت های دکوراسیون داخلی که از قبل می شناختید و یا از سایت ها پیدا کرده اید می روید و شروع می کنید به توضیح آنچه می خواهید.

داستان اجرای دکوراسیون مغازه

داستان ما با شما تازه از اینجا شروع می شود . . .

از مرحله بازدید تا طراحی ؛ دکوراسیون داخلی مغازه

خب اگر در این داستان فرض کنیم شما ما را انتخاب کرده اید پس سلام قهرمان داستان ! و ما با هم هستیم تا شروع کنیم!

شما وارد ایرانادکور شده اید و با دیدن رزومه ما و شنیدن صحبت مدیران و کارشناسان ما راغب هستید تا دکوراسیون مغازه خود را به ما بسپارید.

حتما و قطعا می دانید که امروز نرم افزارهای بسیار پیشرفته ای در دنیای تکنولوژی وجود دارد که می توان با مهارت داشتن در آن ها طرح بسیار زیبایی برای دکوراسیون ایجاد کرد ، تصاویری سه بعدی ، بسیار واقعی که شاید گاهی حرفه ای های دکوراسیون هم به سختی متوجه شوند که این تصاویر واقعی نیستند و حاصل یک نرم افزارند!

خب قطعا ما هم برای اینکه مشتریان عزیزمان تصوری کامل و دقیق از آنچه قرار است انجام شود داشته باشند از آخرین ورژن و نسخ این نرم افزارها استفاده می کنیم ، طراحی مغازه شما را پس از بازدید مکان و شنیدن دقیق خواسته های شما در نرم افزارهای پیشرفته پیاده سازی می کنیم تا بسیاری از دوباره کاری ها و تصورات و تخیلات را کنار بگذاریم.

در این مرحله هیچ اتفاق عملی ای هنوز نیافتاده اما شما دارید تمام شده کار خود را در صفحه کامپیوتر ما می بینید ، قیمت ها تخمین زده می شود و شما هر چند بار که بخواهید ( که لطفا زیاد نباشد) می توانید این طرح را ادیت کنید ، رنگ ها ، متریال ها ، نور ها و همه چیز را انقدر جا به جا کنید تا به آنچه در ذهنتان بود و حتی بسیار فراتر از آن برسید.

استفاده از نرم افزار در طراحی مغازه

اجرای دکور مغازه

این داستان ما و شماست که به اینجا رسید : طرحی آماده است و ما و شما بر سر قیمت به توافق رسیده ایم چون قیمت های ما رقابتی و بسیار متفاوت است!!!

خب تا اینجای داستان را شما با هر شرکت دکوراسیون داخلی می توانید پیش بروید !!! البته نه هر شرکت دکوراسیون داخلی ، آنهایی که خلاقانه طراحی می کنند و می دانند چگونه از فضا بهترین استفاده و گاهی سو استفاده را بکنند! حالا طرح آماده است. یک طرح بسیار زیبا و دوست داشتنی که توقع دارید دقیقا مانند همان را بزودی در مغازه خود ببینید.

داستان اجرای دکوراسیون مغازه

تفاوت در اجرای دکوراسیون داخلی مغازه

داریم ماجرای اجرای دکوراسیون مغازه را می گوییم که شما الان منتظرید آنچه با وسواس و دقت ادیت کرده اید اجرا شود!!

آمار دقیقی نمیتوانیم ارائه دهیم اما متاسفانه در اکثر موارد در اینجای داستان قهرمان که شما باشید وارد بخش دراماتیک داستان می شود و داستانی که قرار بود با شادی و لبخند تمام شود با اتفاقات و کلمات دیگر تمام می شود ( دعوا ، ناراحتی ، شکایت ، توجیه ، توضیحات بیهود و …. )

اینجاست که تفاوت اصلی شرکت های دکوراسیون داخلی پدیدار می شود.

تفاوت در اجرای دکوراسیون داخلی

enlightenedسوال اساسی : آیا واقعا طرح به این زیبایی را می توانید اجرا کنید ؟ اگر نمیتوانید چرا طرح می زنید؟

پاسخ اساسی : ما در ایرانادکور بله!

enlightenedدلیل : طراحان ما در ایرانادکور اطلاعات بسیار دقیقی از متریال های موجود در بازار دارند ، می دانند اگر رنگی از هایگلاس را در طرح به شما نشان می دهند آیا در بازار واقعا وجود دارد یا خیر؟ اگر در بخش از طرح رنگ کهربایی در کنار آبی فیروزه ای قرار گرفته و دل شما را برده آیا در مرحله اجرا می توان این رنگ ها را تهیه کرد و به کار برد یا قرار است زرد قناری در کنار آبی آسمانی مات را تحویل بگیرید!!!

enlightenedراز ما : طراحان ما با نظارت دقیق تیم اجرا و با تاییدیه آن ها طرح را ارائه می دهند بنابراین وقتی در ویترین شما یک نیم دایره کامل را طراحی کرده اند که شما می خواهید کفش های تابستانه را در آن بچینید ، این نیم دایره کامل و زیبا اجرا می شود و در عمل تبدیل به یک نیمه مستطیل زشت تو خالی نخواهد شد!

همه اینها را گفتیم تا ادعا کنیم که ما در ایرانادکور با در اختیار داشتن تیم طراحی حرفه ای که با تیم اجرا کاملا هماهنگ هستند آنچه شما میبینید را برایتان اجرا می کنیم ، شما می توانید توقع داشته باشید که عکسی که از مغازه تان در اینستا می گذارید با عکسی که طراح ما به شما نشان داده بود بسیار شبیه است و این کار هر شرکتی نیست.

enlightenedراز بقیه : بسیاری از شرکت های دکوراسیون داخلی طراحانی دارند که بصورت پروژه ای و دورکاری کار می کنند و این طراحان شاید حتی مشتری را نبینند و حتی مکان مغازه را نبینند مثلا شاید طراح مغازه ای در شیراز ، ساکن اصفهان باشد تا هزینه طراحی کم شود!

اجرا در ایرانادکور - دکوراسیون مغازه در شیراز

اینها راز و رمز هایی در کار است که شما از آن بی خبر هستید ، اما ما در ایرانادکور آنچه به شما در صفحه کامپیوتر خودمان نشان میدهیم را اجرا میکنیم تا بهترین تبلیغ برای خودمان باشد.

کافیست با تحقیق و بررسی به ما اعتماد کنید و زیباترین و خلاقانه ترین دکوراسیون مغازه را داشته باشید. ما در اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز و جنوب ایران بی رقیب هستیم و این ادعا را خصوصا در مرحله اجرا ثابت می کنیم ، با ما در ارتباط باشید تا این داستان با شادی و لبخند تمام شود.

اگر کار شما فروشگاهی نیست و می خواهید دفتر کار خود را دکور کنید حتما مقاله اجرای دکوراسیون دفتر کار در شیراز را نیز بخوانید و بعد از اعتماد به ما در شیک ترین دفتر کار به فعالیت خود ادامه دهید.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم محتوا / ایرانادکور

مرداد 1402

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه