دکوراسیون

آینه دکوراتیو طرح کلاسیک

آینه دکوراتیو طرح کلاسیک

آینه دکوراتیو طرح کلاسیک
آینه های دکوراتیو از انواع وسایل دکوری برای منازل ما هستند، همچنین هتل ها و یا اماکن دیگر نیز با کاربری متفاوت از آینه ها بهره می برند، آینه المانی درخشان و جذاب برای زینت بخشیدن به انواع محیط ها است دراین نوشتار انواع آینه دکوراتیو طرح کلاسیک را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/02/21

نصب آینه، در هرجایی از خانه می تواند به زیبایی محیط کمک کند. اما بهتر است برای هر سبک خانه آینه مناسب با همان سبک را بکار ببرید. برای هر موضوعی که به دکوراسیون داخلی و طراحی خانه مدرن و یا کلاسیک مربوط است می توانید با مشاوران خلاق ایرانادکور مشورت نمایید.

آینه دکوراتیو کلاسیک

انواع آینه در انواع سبک های معماری

انواع آینه های دکوراتیو را می توان در سبک های معماری کلاسیک و یا مدرن هماهنگ با دکوراسیون منزل استفاده نمود.آینه می تواند با ایجاد فضایی خاص و زیبایی منحصر بفرد می تواند خانه را بزرگتر از چیزی که هست نشان دهد. در بازار، آینه هایی با طرح کلاسیک وجود دارند که  براحتی می توانید با فضای کلاسیک خانه خودتان آن را ست کرده و نصب نمایید.

آینه دکوراتیو کلاسیک

نصب انواع آینه های دکوراتیو یکی از روش های کاربردی برای تزیین مناسب منازل کلاسیک است. اگر می خواهید خانه تان را به سبک کلاسیک دکور کنید به جای استفاده از انواع کاغذهای دیواری و یا تابلوهای تزیینی می توانید از این آینه ها نیز بهره ببرید. آینه های دکوراتیو طرح کلاسیک بسیار هنری و خلاقانه طراحی می شوند و جلوه و شکوه مناسبی به فضای مورد نظر خواهند داد.

آینه دکوراتیو

مشخصات انواع آینه های دکوراتیو کلاسیک

آینه های دکوراتیو کلاسیک با بهترین متریال و با تنوع بالا ساخته و عرضه می شوند. شما می توانید بسته به رنگ مبلمان و سایر المان های دکوری منزلتان رنگ بندی و طرح مناسبی هماهنگ با دکوراسیون داخلی فضای خود انتخاب و در بهترین جای ممکن نصب کنید. البته آینه های مدرن هم وجود دارند که بیشتر دارای طرح های هندسی و منظم هستند و از زرق و برق کمتری برخوردارند.

آینه دکوراتیو سبک کلاسیک

آینه در فرهنگ ایرانی

در فرهنگ ایرانی ها نور، آب و آینه نشان روشنایی است. نور، روشنایی، و انعکاس آینه در هر فضایی دلربایی می کند. در معماری ایرانی آینه کاری فضای خانه و اماکن مقدس مرسوم بود. حتی در عروسی ها هم از آینه در تمام وسایل عروس به عنوان روشنایی استفاده می شد. هنوز هم موقع بردن جهاز و یا اسباب کشی با بردن آینه و قران نور و روشنایی و برکت را به خانه دعوت می کنند.

آینه کاری

مقالات زیر را هم برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید:

enlightenedمعجزه آینه در دکوراسیون داخلی

enlightened قاب عکس دکوراتیو

enlightenedکاغذ دیواری آینه ای، انتخابی لاکچری

آینه کلاسیک

آینه دکوراتیو را در کجا نصب کنیم ؟

اصولا آینه های دکوراتیو برای هر قسمتی از خانه قابل نصب و اجرا است مثلاً دیوارهای پذیرایی یکی از مکان ها یمناسب برای نصب آینه است. به عنوان مثال بالای میز ناهارخوری را می توان با طرح آینه لوزی و یا هرگونه طرح منحنی که سلیقه ی شما را پوشش می دهد زینت بخشید. بالای شومینه را از یاد نبریم چراکه ترکیب آینه های دکوراتیو با شومینه همیشه ترکیب با شکوهی است. آینه های دکوراتیو در طرح های مختلف هندسی مانند لوزی، مربع ، مستطیل و دیگر طرح های منحنی وجو دارند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

آینه سبک کلاسیک

سخن پایانی ایرانادکور

از خصلت های آینه این است که نور را در فضا انعکاس می دهد و روشنایی را بیشتر می کند، پس می تواند بهترین گزینه برای خانه های کوچکی باشد که امکانات و یا شرایط مهیا کردن نور را ندارند. آینه های دکوراتیو به رنگ های مختلف وجود دارند: طلایی، مسی، برنز و نقره ای رنگ های معمول آینه های دکوراتیو کلاسیک هستند.

ما در ایرانادکور برترین های دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. تیم دکوراسیون داخلی ما متشکل از افرادی با دانش و تجربه بالاست که بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را به شما ارائه خواهند داد. با شماره های ما در تماس باشید و مشاوره حرفه ای و رایگان دریافت نمایید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

آینه سبک کلاسیکآینه دکوریتزیین با آینهآینه کاری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه