مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون مغازه صنایع دستی

دکوراسیون مغازه صنایع دستی

دکوراسیون مغازه صنایع دستی
مغازه صنایع دستی به دلیل ماهیت اجناس و کالاهای خود دارای زیبایی و اصالت است و هر فرد قطعاً از خرید اجناس صنایع دستی لذت می‌برد. فقط کافی است تا این تجربه را برای او لذت بخش کنیم.

همگی ما عاشق حال و هوای خرید از یک مغازه صنایع دستی هستیم. این لذت زمانی که مغازه صنایع دستی دارای دکوراسیونی خوب و زیبا نیز باشد حتی دو برابر می‌شود. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی همواره بهترین‌ها را در طراحی دکوراسیون داخلی برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

enlightened اگر می خواهید شخصاً طراحی فروشگاه یا واحد تجاری خود را به عهده بگیرید و تمام مراحل را با اصول و استانداردهای دکوراسیون داخلی پیش ببرید ، توصیه می کنیم مقاله  طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید و مطالب جالب و مفیدی را دریافت کنید.

طراحی دکور مغازه صنایع دستی

دکور مغازه صنایع دستی

طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه صنایع دستی یکی از چالش‌ برانگیزترین و همچنین جالب‌ترین نوع طراحی داخلی می‌باشد که در هنگام طراحی حتماً شخص طراح باید به اصول فرهنگی و سنتی شهر یا کشور مورد نظر آگاهی کامل داشته باشد، زیرا دکوراسیون مغازه صنایع دستی هر شهری می‌تواند تجلی فرهنگ، سبک زندگی و هنر مردمان آن شهر باشد. در این میان، طراحی دکور مغازه صنایع دستی در ایران دو برابر اهمیت دارد، زیرا که در کشور عزیزمان ایران هر شهر دارای هنر و صنایع مختص به خود می‌باشد.

طراحی و اجرای دکور مغازه صنایع دستی

اصول طراحی دکوراسیون مغازه صنایع دستی

در هنگام طراحی دکوراسیون مغازه صنایع دستی باید به نکات ریز و مهمی همواره توجه داشت. در یک مغازه صنایع دستی قرار است تا محصولاتی به فروش برسد که نشانگر هنر و ذوق هم سازنده آن‌ها و هم فرهنگ و سنت مردم آن شهر می‌باشد، بنابراین انتخاب طرح مناسب برای دکور مغازه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نکته اول در دکور مغازه انتخاب مصالح مورد نیاز برای ساخت فضا یا تزیینات آن می‌باشد. استفاده از مصالح سنتی باعث می‌شود تا حال و هوای مغازه نیز تغییر کند و همین امر باعث جلب توجه مشتری نیز خواهد شد.

مغازه آثار هنری

اصول چیدمان آثار هنر در مغازه

در مغازه صنایع دستی پس از انتخاب بهترین مصالح برای تزیین و ساخت مغازه باید به چیدمان آثار هنری و صنایع دستی پرداخت. نحوه چیدمان صنایع دستی در جلب توجه مشتری و اثرگذاری خوب بر روی آن‌ها بسیار تاثیرگذار است. سعی کنید تا بهترین و جذاب‌ترین آثار را در ویترین مغازه و در دید عموم قرار دهید. بدین صورت جذب مشتری آسان‌تر می‌شود و سپس می‌توانید دیگر صنایع دستی را نیز به او معرفی کنید. رعایت اصول طراحی چیدمان ویترین مغازه بسیار تاثیرگذار است.

مغازه صنایع دستی

انتخاب رنگ در دکور مغازه صنایع دستی

همان طور که می‌دانید هنر صنایع دستی و آثار هنری ایران بسیار گسترده، زیبا و رنگارنگ هستند. همین موضوع یکی از دلایل علاقه بسیاری از افراد به صنایع دستی می‌باشد، پس شما هم می‌توانید از این نکته در جهت مثبت و جذب مشتری استفاده کنید. آشنایی با اصول انتخاب بهترین رنگ در دکور مغازه به شما در این روند بسیار کمک خواهد کرد. اما این نکته را همواره به یاد داشته باشید که رنگ دکور مغازه باید با صنایع دستی موجود در آن همخوانی داشته باشد تا آشفتگی رنگی در مغازه ایجاد نشود.

چیدمان مغازه صنایع دستی

آیا شما هم به دنبال انتخاب بهترین دکور و نحوه چیدمان لوازم در مغازه خود هستید؟ آیا تصمیم گیری برای انتخاب سبک چیدمان و دکور مغازه برای شما دشوار است؟ در مرحله اول همیشه کسب آگاهی و اطلاعات لازم در مورد دکوراسیون مغازه و ویترین آن باعث می‌شود تا با خیالی راحت‌تر دست به انتخاب بزنید.

بهترین دکور مغازه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان و معماران حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان در امر طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز همواره تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان رقم بزند. کافی است با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

enlightened در پایان پیشنهاد می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و اطلاعات خود در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاهی را به روز کنید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه