دکوراسیون

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن
طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن همیشه از مهم‌ترین بخش‌های طراحی داخلی در یک خانه به حساب می‌آید. از آنجایی که سبک‌های طراحی داخلی بسیار زیاد و متنوع هستند، انتخاب یک سبک مناسب از مهم‌ترین عامل‌ها است.

تاریخ: 1398/10/7

پذیرایی و نشیمن یکی از بخش‌های مهم در هر خانه و فضای مسکونی به حساب می‌آید. پذیرایی فضایی است که مهمان بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذراند، پس طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن باید بسیار متفاوت و خاص به نظر برسد تا مهمان احساس آرامش داشته باشد. علاوه بر مهمان، اعضای خانواده نیز بیشتر وقت خود را در پذیرایی و نشیمن و در کنار یکدیگر می‌گذرانند. پس در اینجا اهمیت این فضا نیز دوچندان شد. ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین خدمات در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پذیرایی به شما عزیزان است.

طراحی داخلی به سبک کلاسیک

تفاوت سبک‌ها در دکوراسیون داخلی

در طراحی داخلی و چیدمان مبلمان در پذیرایی و نشیمن می‌توان از سبک‌های مختلفی ایده گرفت. آن‌چه سبک‌های طراحی داخلی را از یکدیگر متمایز می‌کند طرز نگرش متفاوت آن‌ها به رنگ، نور، فرم و نوع و جنس اشیا قرار گرفته در فضا و میزان خلوتی و شلوغی فضاهای داخلی است. در ادامه به بررسی طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن به سبک کلاسیک می‌پردازیم. چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل شکل اصول خاص خود را دارد.

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن به سبک کلاسیک

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک در اصل همان سبک سنتی غربی است. طراحی داخلی به سبک کلاسیک برای پذیرایی و نشیمن بسیار دلنشین و جذاب است و یادآور دوران قرن 18 و 19 میلادی می‌باشد. در این سبک ویژگی‌ها و قوانین خاصی حاکم هستند که ان را از دیگر سبک‌ها متمایز می‌کند. آرامش بخش بودن و همچنین اصالت و زیبایی که سبک کلاسیک در طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن دارد از ویژگی‌های اصلی این سبک محسوب می‌شوند. در این سبک هیچ چیز غیر قابل پیش‌بینی را نمی‌توان دید و همه چیز از اصل خاصی پیروی می‌کند. 6 اصل در طراحی دکوراسیون منزل به شما اطلاعات جالبی را در این باره می‌دهد.

طراحی داخلی نشیمن و پذیرایی

ویژگی سبک کلاسیک در طراحی داخلی پذیرایی

بعضی‌ها ممکن است این تفکر را داشته باشند که سبک کلاسیک از مد افتاده است، ولی اصلاً اینچنین نیست. وقتی تمام اجزا و مبلمان در کنار یکدیگر چیده می‌شوند، همگی با یکدیگر همخوانی دارند و هماهنگی و جذابیت خاصی را به فضا می‌بخشند. این سبک مناسب تمام افراد با سنین و سلیقه‌های مختلف است و همه از این شبک در خانه خود قطعاً لذت خواهند برد.

در سبک کلاسیک رنگ‌ها با یکدیگر هماهنگ و ترکیب می‌شوند و همه اجزا در امتداد یک خط افقی قرار می‌گیرند و فقط گاهی اجزایی مانند کوسن‌ها خطوط منحنی ایجاد می‌کنند. در سبک کلاسیک همیشه از پالت‌های رنگی روشن برای دیوارها و مبلمان و تمام لوازم خانه استفاده می‌شود. پارچه‌های مورد استفاده در مبل‌ها و پرده‌ها نیز نه خیلی مات و نه خیلی براق و روشن هستند، پارچه‌ها اغلب با طرح‌های ساده و شکیل و خنثی می‌باشند. دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن بزرگ باید حرفه‌ای باشد.

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین و مدرن‌ترین خدمات در طراحی داخلی و نورپردازی به شما عزیزان است. برای ثبت سفارش خود هم‌اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی داخلی پذیرایی و نشیمنطراحی داخلی به سبک کلاسیکطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه