دکوراسیون

طرح جدید کناف

طرح جدید کناف

طرح جدید کناف
کناف، امروزه نقش زیادی در زیبایی فضای داخلی خانه دارد. سقف کناف در ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخودار شده است. در ادامه این مطلب از ایرانادکور درخصوص طرح جدید کناف بحث خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1398/12/17

گروه معماری، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ایرانادکور با 8 سال سابقه اجرا متشکل از معماران توانمند و تیم اجرایی با تجربه که پروسه اجرای پروژه ها را طبق به روزترین متدها و استانداردها انجام داده و طراحی پروژه های دکوراسیون داخلی را با هر نوع کاربری و سلیقه کارفرمایان محترم به فنی ترین صورت ممکن با بهره گیری از نرم افزار های معماری و در نظر گرفتن سهولت اجرا و هزینه تمام شده پروژه به انجام می رساند. اجرای انواع روش های نورپردازی و نور مخفی از جمله فعالیت های کارشناسان ما در این مجموعه است.

کناف کلاسیک

سبک های مختلف کناف

در گذشته معماران ایرانی از گچبری سقف برای تزیین سقف پذیرایی استفاده می کردند، امروزه از مدل های مختلف کناف سقف، سقف کاذب و … برای تزیین سقف پذیرایی استفاده می شود. طرح جدید کناف هم در پروژه های اخیر ما استفاده شده است.

خوب است بدانید، کناف به دلیل سبک بودن و هزینه کم مصالح، تعمیرات آسان و همچنین تناسب با فرهنگ ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار است. تعداد افرادی که سقف سالن، آشپزخانه و حتی همه اتاق ها را کناف می زنند بشدت در حال افزایش است.

کناف سقف و دیوار ها سبک های مختلفی دارد. در طراحی سقف و دیوار منازل مسکونی می توانید از انواع مدل های کلاسیک و مدرن سقف کاذب کناف استفاده کنید.

ما هم در ایرانادکرو تجارب بسیار زیادی در اجرای انواع کناف سقف و دیوار داریم که در قسمت پروژه ها می توانید برخی نمونه کارها را مشاهده نمایید.

کناف های جدید و به روز

کناف از روکش های گچی ساخته می شود که قابلیت شکل دپذیری بالایی دارند. طراحی های کناف در انواع مدل های متنوع وجود دارد، ضمن اینکه هر طرحی که در نظر شما باشد نیز قابل اجراست تا با سلیقه شما هماهنگ شود.

ابتدا به سبک خانه خود دقت کنید اگر وسایل و مبلمان شما از سبک کلاسیک است از طرح های کلاسیک و اگر به سبک مدرن لوازم خود را تهیه نموده اید کناف را نیز مدرن انتخاب کنید.

کناف های  کلاسیک بیشتر طرح گرد و دایره ای دارند و لوسترهایی کریستالی که دارای شاخه های زیاد هستند. برای خانه ها با دکوراسیون داخلی مدرن سقف های کناف با طرح های مستقیم و صاف و گوشه دار و لوسترهای ساده و مستطیل شکل و چراغ های ال ای دی توکار، می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

کناف مدرن

نورپردازی در کناف

اصولا بسیاری از افراد کناف را انتخاب می کنند تا به واسطه آن بتوانند به نورپردازی رویایی خود دست پیدا کنند.

رنگ و نورپردازی مناسب می تواند زیبایی شگفت انگیزی را به خانه شما ببخشد. جلوه ای جذاب و بیاد ماندنی خصوصا در لحظات رمانتیک و یا مهمانی های خلوت شبانه.

مطالب پیشنهادی ما :

enlightenedکارایی سقف کاذب چیست ؟

enlightenedاجرای سقف کاذب در شیراز

enlightenedنقش کناف در سقف آشپزخانه مدرن

کناف سقف

اجرای نهایی کناف

اجرای کناف باید به دست افراد مجرب و متخصص انجام شود تا مدیریت و نظارت درستی روی مراحل طراحی و اجرا با رعایت دقت و اعمال سلیقه مشتری را در بر داشته باشد. اجرای اشتباه کناف علاوه بر ایرادات  ظاهری مانند ایجاد تَرَک، عدم توازن و هم ترازی، ایجاد موج و عدم اطمینان از تحمل وزن سقف کناف را به همراه دارد.

هدر شدن بودجه مشتری و وقت وی هم موضوعی است که بسیاری از افراد براحتی از آن نخواهند گذشت.

کناف جدید

طرح جدید کناف در شیراز  توسط تیم حرفه ای ما در ایرانادکور انجام خواهد گرفت اگر پس از تماس با ما و دریافت مشاوره رایگان به سالها تجربه و رزومه ما اعتماد کنید. در صورت تمایل به دانستن قیمت انواع سقف کاذب در شیراز می توانید با ما درتماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای جدیدترین کنافطرح های کدرن کنافاخرین طراحی کنافزیباترین کناف ها

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه