دکوراسیون

طرح کناف سالن

طرح کناف سالن

طرح کناف سالن
انتخاب یک طرح مناسب برای اجرای کناف سالن پذیرایی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا تزئینات سقف نیز در زیبایی فضای داخلی سالن پذیرایی بسیار موثر هستند.

تاریخ: 1398/12/13

انتخاب طرح کناف سالن مناسب برای هر خانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نیمی از زیبایی سالن توسط طرح کناف سالن مشخص می‌شود. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره با انتخاب و اجرای بهترین طرح کناف سالن در شیراز احساس زیبایی و خاص بودن را به فضای داخلی منزل مسکونی شما القا می‌کند.

طراحی و اجرای کناف سالن

کناف سقف سالن پذیرایی

طراحی و اجرای سقف کاذب کناف برای سالن پذیرایی یکی از کارهای زیباسازی منازل به حساب می‌آید که امروزه به دلیل تنوع در طرح و مدل‌های آن به یکی از کاربردی‌ترین طرح‌ها تبدیل شده است. کناف علاوه بر زیبایی خاصی که به فضا می‌بخشد، نسبت به گچبری مزایای بیشتری دارد و کاربردی‌تر است. اجرای سقف کاذب کناف همیشه احتیاج به تیمی متخصص و حرفه‌ای دارد.

امروزه در اکثر خانه‌های مدرن و شیک حتماً یکی از طرح‌های سقف کاذب کناف دیده می‌شود. طرحی که برای سالن در نظر گرفته می‌شود، قطعاً فقط مناسب سالن است و نمی‌توان برای دیگر فضاها از آن استفاده کرد. سقف طرح کناف سالن در شیراز تنوع بسیاری دارد و هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه خود یکی از آن طرح‌ها را برای سقف سالن خود انتخاب کند.

انواع طرح کناف

مزایای طرح کناف سالن

کناف به دلیل مزایای بسیاری که دارد، به بخشی جدانشدنی از دکوراسیون داخلی هر منزل مسکونی تبدیل شده است. یکی از مهم‌ترین مزایای کناف این است که از لحاظ اقتصادی کاملاً به صرفه است و نسبت به دیگر روش‌های زیباسازی مانند گچ کاری برتری دارد. همچنین مزایای کناف نسبت به رابیتس نیز واضح و مشخص است.

طرح کناف سالن پذیرایی

از دیگر مزایای کناف سالن می‌توان به نقش عایق صوتی و حرارتی آن اشاره کرد. طرح کناف سالن باعث می‌شود تا یک لایه دیگر علاوه بر ساختار اصلی خود سقف در فضا وجود داشته باشد، به همین دلیل از انتقال صوت و حرارت به طبقه بالا جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های کناف، تنوع بسیار طرح و رنگ آن است. فرقی نمی‌کند که سالن پذیرایی شما دارای طرحی چهارگوش، منحنی یا قناس باشد، حتماً می‌توانید برای تزئین سقف سالن پذیرایی خود یکی از تعداد بی‌شمار طرح‌های کناف سالن را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با سالن پذیرایی شما داشته باشد. اجرای باکس نور مخفی در سقف نیز یکی از قابلیت‌های کناف به حساب می‌آید.

طرح کناف سالن در شیراز

طرح کناف سالن در شیراز

طرح‌های اجرایی برای سقف کاذب کناف در سالن پذیرایی بسیار گسترده و متنوع هستند. انواع طرح‌های مدرن دایره‌ای، خطوط صاف و گوشه‌دار، طرح‌های تلفیقی، طرح‌های ادامه دار بر روی سطوح دیوار و انواع طرح‌های مستطیلی در ابعاد و اندازه‌های متفاوت از انواع متفاوت طرح‌های کناف سالن به حساب می‌آید.

قابل به ذکر است که طرح‌های کلاسیک برای سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک نیز در اجرای کناف وجود دارد که بیشتر شامل طرح‌های دایره‌ای می‌شود. تمام اشکال منحنی‌دار و دایره‌ای شکل برای سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک در نظر گرفته می‎‌شود. در ادامه چندین مدل طرح متفاوت از کناف سقف را با هم می‌بینیم.

طرح دایره‌ای کناف

کناف سالن پذیرایی

کناف سقف

اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد کناف و انتخاب یک طرح مناسب هستید، پس مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید.

enlightenedکاربرد کناف در ساختمان‌های مسکونی

enlightenedاجزای تشکیل دهنده ساختار کناف

enlightenedقیمت انواع سقف کاذب در شیراز

ایرانادکور، مجری تخصصی و حرفه‌ای اجرای سقف کاذب در شیراز با بهره‌گیری از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثیت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طرح کناف سالنطرح کناف سالن در شیرازانواع طرح کناف سالناجرای کناف سالن پذیرایی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه