آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

سقف آشپزخانه مدرن

سقف آشپزخانه مدرن

سقف آشپزخانه مدرن
از زمانی که آشپزخانه‌ها به شکل اپن طراحی و ساخته شدند، توجه به تمام نکات طراحی این فضا روز به روز بیشتر شد. یکی از بزرگترین سطوحی که هر معمار و دکوراتیو می‌تواند بر روی طراحی آن مانور دهد در اصل سقف آشپزخانه هست.

یک طراح حرفه‌ای همیشه تلاش می‌کند تا در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی هر فضایی به تمام عناصر موجود در فضا و عوامل تاثیرگذار در طراحی داخلی توجه کند و همواره بهترین آیتم‌ها را برای دکور داخلی فضا انتخاب و اجرا کند.

این امر در هنگام طراحی آشپزخانه منزل نیز صادق است. در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی یک منزل و حتی آشپزخانه منزل باید به المان سقف نیز توجه ویژه داشت. طراحی و اجرای مدرن سقف آشپزخانه باعث می‌شود تا طرحی شگفت انگیز و زیبا در نهایت داشته باشید.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همیشه تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را در زمینه طراحی و اجرای دکور آشپزخانه و سقف آشپزخانه مدرن به کارفرمایان عزیز و گرامی ارائه دهد.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

سقف آشپزخانه مدرن 6

طراحی سقف آشپزخانه مدرن

از زمانی که آشپزخانه‌ها به شکل اپن طراحی و ساخته شدند، توجه به تمام نکات طراحی این فضا روز به روز بیشتر شد. یکی از بزرگترین سطوحی که هر معمار و دکوراتیو می‌تواند بر روی طراحی آن مانور دهد در اصل سقف آشپزخانه هست.

امروزه علاوه بر اینکه فضای آشپزخانه‌ها اکثرا از محل نشیمن مهمان کاملا دیده می‌شوند، این نکته هم باید مد نظر داشت که بانوی خانه بخش زیادی از زمان خود را در داخل فضای آشپزخانه سپری می‌کند؛ بنابراین داشتن یک طراحی زیبا، جذاب و به دور از یکنواختی در فضای آشپزخانه می‌تواند در روحیه خانم خانواده و به دنبال آن کل اعضا تاثیر به سزایی بگذارد.

یکی از روش‌های طراحی سقف آشپزخانه در اصل گچکاری است. از صد‌ها سال قبل خصوصا در بین ایرانیان در تزئینات ساختمانی در بناها طراحی و اجرای گچکاری بر روی سقف وجود داشته و با گذشت زمان مانند تمام عناصر تزئینی تکامل و تغییر شکل پیدا کرده است.

سقف آشپزخانه مدرن 4

اجرای کناف در سقف آشپزخانه

یکی از روش‌های مدرن طراحی سقف آشپزخانه مدرن در اصل اجرای طرح با کناف است. کناف سقف دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوع و مختلفی است که هر فرد می‌تواند با توجه به دکور منزل و آشپزخانه خود به انتخاب یکی از انواع مدل‌های مناسب کناف برای آشپزخانه بپردازد.

کناف، پس از اجرا شدن این قابلیت را دارد که انواع مختلف لوستر و یا نورپردازی روی آن اجرا گردد، به همین دلیل یکی از روش‌های محبوب و پرکاربرد برای تزیین سقف آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. سقف آشپزخانه نیز در کنار دیوارها و کف یکی از اجزای مهم آشپزخانه به حساب می‌آید و نباید از تاثیر آن در دکور آشپزخانه غافل شد.

سقف آشپزخانه مدرن 3

نورپردازی سقف آشپزخانه مدرن

نورپردازی بخش مهمی از طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی هر قسمت از منزل مسکونی به حساب می‌آید. یک نورپردازی مناسب در فضای آشپزخانه نیز می‌تواند تفاوت و زیبایی منحصر به فردی را در آشپزخانه به وجود آورد. در آشپزخانه که معمولاً ممکن است فضای آشپزخانه به اندازه کافی نور طبیعی خورشید را دریافت نکند، استفاده از انواع مختلف نورپردازی سقف آشپزخانه امری ضروری در نظر گرفته می‌شود.

قسمتی از آشپزخانه که قرار است اجاق گاز در آنجا قرار بگیرد باید از نور کافی برخوردار باشد تا بخار حاصل از آشپزی و غذاها مانع از دید نشود و بتوان به راحتی آشپزی را انجام داد. بهترین نوع نورپردازی این است که یک چراغ بالای اجاق گاز و سینک قرار بگیرد.

برای آشپزخانه و در هنگام طراحی نورپردازی آشپزخانه باید لامپ‌های مهتابی، لامپ‌هایی با نور سفید گرم و نور سفید سرد انتخاب شود و از بکار بردن لامپ‌هایی با نور رنگی اجتناب گردد.

سقف آشپزخانه مدرن 2

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در امر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا همواره خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید. همچنین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور نیز بازدید نمایید.

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه