دکوراسیون

مراحل بازسازی خانه های قدیمی

مراحل بازسازی خانه های قدیمی

مراحل بازسازی خانه های قدیمی
گاهی با این مساله مواجهیم که خانه مان دیگر قابل سکونت نیست. حال دو راه حل داریم : نقل مکان یا بازسازی. گزینه دوم درصورتیکه محل خانه ما خوب باشد ارزشمند تر است. مراحل بازسازی خانه های قدیمی را در این نوشتار با هم مرور می کنیم.

تاریخ مقاله : 1398/12/10

گروه دکوراسیون داخلی ایرانا دکور ، با سالها تجربه در نوسازی و بازسازی منازل و آپارتمانها، بهترین مشاور و یاور شما برای ارائه روش های تغییر دکور خانه با ایجاد تغییرات کوچک خواهد بود.

بازسازی خانه

بازسازی منازل قدیمی 

بیشتر اوقات ما به خانه های قدیمی حسی نوستالژیک داریم و دوست نداریم آن را تخریب و دوباره سازی کنیم. اگر بتوانیم در همان مکان قبلی خانه را بازسازی کنیم با این کار به خانواده خود اجازه داده ایم در حین لذت بردن از امکانات خانه جدید که با نیازهای به روز افراد به خصوص جوانان سازگار است، در مکانی که درآن خاطره دارند باقی بمانند.

نقل مکان گزینه پرطرفداری نیست اگر خانواده ای به محل زندگی خود خو گرفته و به آن وابسته شده است.

مراحل و نکات پیش از بازسازی که باید بدانید

1- اگر قرار است تمام مدت زمان بازسازی در همان خانه بمانید، بدانید که در طول مدت بازسازی، خانه شما محل آرامش نیست. بلکه زندگی در بین خاک و گچ و سیمان است.

2- بازسازی خانه دقیقا دو برابر زمانی که فکرش را می کنید طول می کشد.

3- با اینکه دقیقا می دانید می خواهید چه کنید بارها و بارها نظرتان موقع اجرا عوض می شود. در مقابل نظرات بقیه هم قوی باشید، در غیر این صورت نتیجه جالبی نمی گیرید.

4- اما نتیجه نهایی پروژه، به حدی لذت بخش و موفقیت آمیز است که خستگی بسیار زیاد این دوران را خواهد زدود.

بازسازی منزل

مراحل و نکات بازسازی خانه

مراحل بازسازی خانه های قدیمی فرمول مشخصی ندارد اما نکات ظریف و بسیاری را باید رعایت کنید :

  1. تعیین نقشه و اهداف تغییر : اولین قدم در شروع عملیات بازسازی و نوسازی خانه تعیین نیازها و نقشه کلی ساختمان با توجه به نیازهای خانواده است.

سعی کنید منطقی به نقشه خانه بنگرید. یک خانه قدیمی کوچک نمی تواند به یک ویلای دلباز تبدیل شود. پس منطقی باشید.

  1. تخمین بودجه : قدم دوم، بودجه‌بندی و مشخص کردن هزینه‌ها ها است. با کارشناسان در این خصوص مشورت کنید آن ها مواردی می دانند که شما نمی توانید حدس بزنید. قیمت مصالح و دستمزد کارگران را مشخص کنید. مبلغی را برای موارد غیرقابل ‌پیش‌بینی کنار بگذارید.
  2. تعیین نقاط آسیب : نقاط دارای آسیب خانه را با مشاوره کارشناس شناسایی کنید. تأسیسات، سیم‌کشی‌ها، لوله‌کشی ساختمان را شناخته و امتخان کنید.
  3. پیگیر بودن : اگر کار را به پیمانکار دادید مدام پیگیر صحت انجام باشید تا از دوباره‌کاری و صرف هزینه‌های بیشتر جلوگیری شود.

تعمیر خانه

مطالب زیر هم تقدیم شما :

enlightenedصفر تا صد بازسازی منازل

enlightenedمراحل بازسازی خانه

enlightenedبازسازی حرفه ای منزل با کمترین هزینه

گرچه فرایند و مراحل بازسازی خانه هلی قدیمی، کاری سخت و طاقت‌فرسایی به نظر می‌رسد اما در نهایت، خانه‌ای خواهید داشت که با سلیقه و نیاز شما همخوانی دارد.

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا خانه نوستالژیک و زیبای شما را زیباتر کرده و مراحل کار را به صحت و درستی پیش ببریم. برای بازسازی خانه‌های فرسوده خود به ما اعتماد کنید.

بازسازی منزل

نتیجه مشورت با کارشناسان ما رضایت حداکثری، صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد بود چراکه ما بهترین عملیات بازسازی خانه های قدیمی را ارائه خواهیم داد. مشاوره رایگان با کارشناسان و متخصصان ما را از دست ندهید.

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه