آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک
در صورتی که از انواع کابینت و تاثیر آن‌ها در دکوراسیون داخلی منزل آگاهی داشته باشید، می‌توانید به راحتی کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کابینت‌ها بخش مهمی از دکوراسیون داخلی آشپزخانه و حتی دکوراسیون کلی منزل را تشکیل می‌دهند. کابینت‌های آشپزخانه علاوه بر اینکه فضای مناسبی را برای قرار دادن ظروف در آشپزخانه فراهم می‌کنند، تاثیر چشمگیری بر سبک دکوراسیون کلی منزل و فضای منزل دارند. انتخاب کابینت آشپزخانه مدرن و شیک می‍تواند یک چالش اساسی به حساب آید. اما در صورتی که از انواع کابینت و تاثیر آن‌ها در دکوراسیون داخلی منزل آگاهی داشته باشید، می‌توانید به راحتی کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را در حوزه طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور به مشتریان عزیز خود ارائه دهد. در ادامه به معرفی انواع کابینت آشپزخانه مدرن و شیک پرداخته‌ایم.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

کابینت چوبی در آشپزخانه

در گذشته از چوب بلوط برای ساختن اسکلت ساختمان بهره می‌بردند. این نوع از چوب ها، چوب هایی مستحکم، فشرده، مقاوم و نسبتا سنگین هستند که برای ساخت کابینت چوبی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. چوب بلوط در برابر ساییدگی و رطوبت دارای مقاومت بسیاری است. از همین رو، از چوب بلوط برای ساخت کابینت‌های چوبی استفاده می‌شود.

گردو نیز به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین چوب‌ها در صنعت کابینت سازی به حساب می‌آید. از صفات بارز چوب گردو می‌توان به صیقل پذیری، ریزبافتی، رگه‌های مشکی و همگن و رنگ پذیری آن اشاره کرد. علاوه بر این، کابینت چوب افرا نیز به یک انتخاب ایده آل برای کابینت سازان به حساب می‌آید. این چوب مزایایی از قبیل راست تار، خوشکار و سخت بودن دارد. تمامی این چوب‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود می‌توانند از بهترین انتخاب‌ها برای ساخت کابینت چوبی به حساب آیند.

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک 4

کابینت ام دی اف (MDF)

کابینت‌های ام دی اف (MDF) با توجه به تنوع رنگ و طرحی که دارند، با سایر عناصر و ملزومات دکوراسیون داخلی منزل و همچنین آشپزخانه به راحتی ترکیب شده و زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای آشپزخانه می‌دهند. نکته اصلی این است که رنگ و طرح انتخابی شما برای کابینت آشپزخانه قطعاً بر روی کل دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیرگذار به حساب می‌آید.

بنابراین، باید در انتخاب طرح و رنگ کابینت ام دی اف در آشپزخانه توجه کافی داشته باشد. کابینت ام دی اف سفید و مشکی قطعاً از بهترین انتخاب‌ها به حساب می‌آید که می‌تواند با هر مدل و سبکی در دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه هماهنگ شده و زیبایی خاصی را به فضای خانه و آشپزخانه بدهد.

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک 2

کابینت پی وی سی در آشپزخانه

کابینت پی وی سی نوعی از کابینت است که از پلاستیک فشرده ساخته می‌شود. پی وی سی (PVC) نوعی پلاستیک فشرده است که دارای ورق های نسبتاً ضخیمی می‌باشد. یکی از کاربردهای اصلی کابینت پی وی سی ضد آب بودن آن است. سایر کابینت‌ها در مقابل آب پوسته پوسته می‌شوند؛ اما کابینت آشپزخانه پی وی سی دارای دوام بالایی در برابر رطوبت است.

همچنین پی وی سی دارای طول عمر بسیار بالایی است و در برابر مواد قلیایی و اسیدی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. از مزایای دیگر این کابینت در اصل تمیز کردن کابینت های پی وی سی است که بسیار راحت‌تر انجام می‌شود. کابینت پی وی سی دارای وزن سبک‌تری است.

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک 6

کابینت هایگلاس طرح دار

متریال هایگلاس در اصل نوعی ام دی اف روکش شده با پلکسی گلاس می‌باشد که دارای ظاهری درخشان و شفاف است. امروزه کابینت هایگلاس در آشپزخانه‌های مدرن و مینیمال مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از خصوصیاتی که کابینت هایگلاس را تا این حد محبوب کرده، تنوع رنگ و طرح آن است. انواع طرح و رنگ‌های بسیار زیبا از کابینت هایگلاس در بازار موجود است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی، سبک و سایر وسایل موجود در آشپزخانه خود طرح و رنگ این کابینت‌ها را انتخاب کنید.

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک 5

کابینت ممبران در آشپزخانه

کابینت ممبران در حالت کلی با نام کابینت وکیوم یا کابینت پی وی سی نیز شناخته می‌شود. کابینت کلاسیک ممبران عضو دیگری از خانواده کابینت آشپزخانه کلاسیک است که جنس بدنه این سبک از کابینت از ام دی اف سفید است و در قسمت درب‌ها از ام دی اف خام و بدون روکش ساخته می‌گردد. بعد از سایز شدن ام دی اف خام این درب ها توسط دستگاه سی ان سی ابزار برش داده می‌شود و طرح مورد نظر روی آن اجرا می‌شود.

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را در زمینه اجرای کابینت آشپزخانه مدرن و شیک به شما عزیزان ارائه کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید. همچنین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط این تیم حرفه‌ای نیز بازدید نمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه