مقالات تخصصی معماری

طراحی سه بعدی ساختمان آنلاین

طراحی سه بعدی ساختمان آنلاین

طراحی سه بعدی ساختمان آنلاین
شکی نیست که هنگام تغییر دکوراسیون پیش نمایش و تجسم پروژه تاثیری بسیار جدی و محکم در موفقیت آن دارد. اگر کسی بخواهد خودش کار طراحی را انجام دهد، هفته ها و بلکه ماه ها باید وقت بگذارد تا الفبای این کار را یاد بگیرد، از کار با فتوشاپ گرفته تا یادگیری اصول گرافیک و طراح!. اما ابزارهای طراحی آنلاین که بعضی از سایت ها در اختیار کاربرانشان می گذارند بسیار راحت تر از پیش این لقمه جویده را در اختیار می گذارد. در ادامه تعدادی از این ابزارهای طراحی آنلاین را معرفی می کنیم. با ما همراه شوید.

تاریخ مقاله : 1399/04/07

ایرانادکور، پیشتاز عرصه دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، برای ارائه ایده های ناب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و محیط های مختلف اداری – تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز خرید و موسسات آموزشی در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

طراحی سه بعدی خانه

ابزار Planner 5D

ابزار Planner 5D یکی از بهترین نرم افزار ها یا سرویس های آنلاین طراحی دکوراسیون داخلی منزل و.. می باشد. طراحی خانه با کوچک ترین جزییات معماری از جمله، پنجره ها، پله ها و پارتیشن ها در این سرویس آنلاین امکان پذیر است. محوطه سازی باغ و ویلا و یا حیاط منزل منزل نیز با این سرویس با گرافیک ۳ بعدی امکان پذیر می باشد. می توانید طرح ذهنی خود را پیاده سازی کنید و لذت ببرید.

طراحی سه بعدی خانه

Roomstyler 3D Home Planner برای طراحی فضا

توسط برنامه Roomstyler 3D Home Planner با نام قبلی My Deco 3D Planner دیوار ها، در و پنجره را براحتی  به نقشه خانه اضافه کنید و چیدمان و دکوراسیون دلخواه خود را طراحی کنید. امکان قرار دادن عکس واقعی محصولات شما برای هماهنگی بیشتر نیز وجود دارد. برای دیدن این برنامه آنلاین نام آن را در گوگل جستجو کنید و سپس براحتی از آن استفاده نمایید.

طراحی سه بعدی خانه

طراحی دکوراسیون خانه با Ikea Home Planner

برنامه Ikea Home Planner توسط فروشگاه Ikea طراحی شده است حتما نام معتبر این کمپانی سوئدی را در زمینه دکووراسیون زیاد شنیده اید، امکان نمایش قفسه های کتاب خاص و میز های مختلف را برای طراحی دکوراسیون اداری آنلاین دارد. اگر می خواهید لوازم دکوراتیو بخرید، می توانید با این برنامه اجناس مناسب خود را انتخاب کنید و آن را در فضای خانه بچینید و بررسی کنید که آیا آنچه تصور می کردید بدست می آید یا خیر. ابزار Ikea Kitchen Planner نیز به صورت تخصصی برای آشپزخانه طراحی شده است.

طراحی سه بعدی ساختمان آنلاین

طراحی دکوراسیون با Design a Room

در اینجا به معرفی برنامه دیگری برای طراحی سه بعدی خانه آنلاین می پردازیم، برنامه Design a Room یک ابزار سه بعدی است که به شما امکان ترکیب مختلف رنگ کفپوش، کابینت، سقف، دیوار و میز و.. را می دهد. این برنامه برای کسانی که در حال تصمیم گیری برای تغییر فضای اتاق و دفتر خود هستند، گزینه مناسبی می باشد. پس اگر تغییر دکوراسیون را در برنامه دارید این سرویس آنلاین را ببینید.

طراحی سه بعدی ساختمان آنلاین

برنامه آنلاین طراحی منزل SmartDraw

SmartDraw مجموعه ای از برنامه های گرافیکی از جمله نمودار پروژه، جدول زمانی، نمودار بازاریابی و.. است. همچنین با استفاده از این برنامه  می توانید یک نقشه به همراه چینش دکوراسیون را بکار ببرید. این برنامه یک دوره رایگان دارد که در صورت رضایت می توانید نسخه کامل آن را خریداری کنید.

طراحی سه بعدی ساختمان آنلاین

مقالات زیر برای اطلاعات بیشتر شماست :

enlightenedطراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز

enlightenedطراحی دکوراسیون داخلی سه بعدی در شیراز

enlightenedطراحی سه بعدی اجزای خانه

طراحی آنلاین

سخن پایانی ایرانادکور

در این نوشتار تیم طراحی دکوراسیون داخلی ایرانادکور تلاش کردند چند سرویس آنلاین کاربردی برای طراحی سه بعدی خانه آنلاین را به شما عزیزان معرفی کنند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید. ایرانادکور برترین ارائه دهنده طراحی و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران است. رضایت مشتریان، گواه این ادعاست.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی آنلاینطراحی سه بعدی خانهدکوراسیون آنلاینطراحی سه بعدی دکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه