دکوراسیون

بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی

بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی

بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی
آشنایی و استفاده از بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا بهترین سبک دکوراسیون داخلی را در منزل خود داشته باشید. با ما همراه باشید.

تاریخ: 1398/12/10

تغییر سبک دکوراسیون داخلی و یافتن ایده‌های جدید کاربردی و جذاب برای منازل مسکونی یکی از پرطرفدارترین بحث‌های امروزه است. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن ایده‌هایی جذاب و کاربردی همواره نشاط و انرژی را به محافل گرم شما می‌آورد.

ایده‌های دکوراسیون داخلی

اول از همه قابل به ذکر است که همیشه بهترین ایده‌های جذاب و کاربردی لزوماً گران قیمت‌ترین و عجیب‌ترین ایده‌ها نیست! بیشتر اوقات تنها می‌توان با استفاده از یک سری نکات خیلی ساده و راحت، زیباترین و بهترین سبک را در دکوراسیون داخلی منزل داشت. ایده‌های جذاب در طراحی داخلی باعث زیباتر و دلنشین‌تر شدن فضا می‌شود.

رنگ کردن دیوار پذیرایی

رنگ کردن دیوارها

اولین و معمولاً محبوب‌ترین کاری که برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه می‌توان انجام داد و همیشه از بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید، رنگ کردن دیوارهای سالن پذیرایی و اتاق‌ها است. اما این دفعه باید کمی متفاوت‌تر به همه چیز نگاه کرد و جسورانه‌تر رنگ‌ها را در دکوراسیون داخلی به کار برد. آشنایی با چگونگی نقاشی ساختمان در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

بهترین رنگ برای دیوار منزل

انتخاب پالت رنگی

بعد از اینکه تصمیم به رنگ کردن مجدد دیوارها در منزل گرفتیم، حالا نوبت به سوال اصلی می‌رسد. چه رنگی را باید برای دیوارها و تغییر دکوراسیون انتخاب کنیم؟! انتخاب یک پالت رنگی مناسب برای دیوارها اولین قدم به حساب می‌آید. بسیاری ممکن است رنگ‌های ساده و یکنواخت را دوست داشته باشند و بسیاری دیگر ممکن است به ترکیب دو یا چند رنگ با یکدیگر فکر کنند.

مهم نیست که کدام پالت رنگی و با چه رنگ‌هایی را انتخاب می‌کنید. مهم این است که از رنگ‌های مورد علاقه خود استفاده کنید، زیرا قرار است این رنگ‌ها را هر روز بر روی دیوار خانه خود ببینید. شناخت تاثیر رنگ‌ها و روانشناسی رنگ‌ها در زندگی به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک خواهد کرد.

طرح راه راه برای دیوار

انتخاب طرح مناسب برای دیوار

هم‌اکنون دیگر پالت رنگی مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و الان نوبت به مرحله بعدی رسیده است. باید یک طرح متناسب و زیبا برای اجرا بر روی دیوارهای منزل خود انتخاب کنید.طرح‌های متفاوتی برای انتخاب وجود دارد مانند: طرح راه راه افقی یا عمودی، طرح دایره‌ای و توپی شکل و طرح‌های مختلط و ترکیبی. همگی این طرح‌ها دارای ویژگی‌ها و زیبایی‌های منحصر بفرد خود هستند.

انواع رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی به دلیل اینکه نور آفتاب تابیده شده به فضا را پخش می‌کند، باعث بزرگتر و روشن‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شود. اگر در طرح انتخابی برای دیوارها از خطوط عمودی و ترکیب دو رنگ استفاده کنیم، باعث می‌شود تا سقف اتاق بلندتر دیده شود و دیوارها حالت عمودی خود را بیشتر نشان دهند. استفاده از این ترفندها برای بلندتر نشان دادن دیوارها و سقف بسیار کاربردی است.

بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی

آیا مایلید تا با ایده‌های بیشتری در دکوراسیون داخلی آشنا شوید و سبک دکوراسیون منزل خود را متفاوت‌تر از هر سال تغیر دهید؟! بنابراین مقاله‌های زیر را از دست ندهید:

enlightenedنقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری

enlightenedجادوی رنگ سال 2020 در دکوراسیون منزل

enlightenedتکنیک‌های ست کردن فرش و مبل

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. جهت کسیب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه