مقالات تخصصی معماری

طراحی دکوراسیون داخلی حمام در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی حمام در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی حمام در شیراز
حمام، در حالت کلی به عنوان یک بخش مهم از دکوراسیون داخلی یک منزل در نظر گرفته می‌شود. حمام یک منزل مسکونی ممکن است کوچک یا بزرگ باشد، اما در هر دو حالت هیچ محدودیتی برای داشتن یک دکوراسیون جذاب و شیک در حمام منزل وجود ندارد.

در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی حمام در منازل مسکونی باید همواره به نکات مختلفی توجه کرد و بخش‌های متعددی از دکور یک حمام را در نظر گرفت تا بتوان در نهایت یک طراحی همه جانبه و عالی داشت. در حمام یک منزل مسکونی در اصل دیوارها، سقف و کف به عنوان عناصر اصلی و تاثیرگذار به حساب می‌آیند و لازم است تا طراحی آن‌ها به دقت انجام شود.

حمام، در حالت کلی به عنوان یک بخش مهم از دکوراسیون داخلی یک منزل در نظر گرفته می‌شود. حمام یک منزل مسکونی ممکن است کوچک یا بزرگ باشد، اما در هر دو حالت هیچ محدودیتی برای داشتن یک دکوراسیون جذاب و شیک در حمام منزل وجود ندارد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز قصد دارد تا در این مقاله به بررسی طراحی دکوراسیون داخلی حمام در منازل مسکونی بپردازد و ایده‌های کاربردی و جذاب را به شما همراهان گرامی ارائه دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی حمام در شیراز 1

طراحی دکوراسیون داخلی حمام

امروزه، حمام‌هایی که در آپارتمان‌های کوچک طراحی و ساخته می‌شوند؛ دارای ابعاد کوچک‌تری می‌باشند و به عنوان یک فضا برای رفع خستگی روزانه و سلامت و پاکیزگی جسم به حساب می‌آیند. مهم نیست که ابعاد حمام در منزل شما کوچک یا بزرگ باشد، مهم این است که از این  فضا برای آرامش جسم و روح خود بهترین استفاده را ببرید. وقتی صحبت از دکوراسیون حمام و سرویس های بهداشتی می‌شود، شاید برخی تصور کنند که دکور کردن این بخش‌ها از منزل تنها در قالب یک هزینه اضافی به حساب می‌آید و لزومی برای این کار وجود ندارد.

با این وجود، امروزه دکور حمام و سرویس های بهداشتی در کنار دکور دیگر بخش های منزل، یکی از موارد مهم و اساسی دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید؛ تا جایی که ممکن است در برخی موارد حتی بیش از دیگر بخش‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرد و طراحی خاص و منحصر به فردی را نیز داشته باشد.

عناصر مهمی که برای خلق یک حمام زیبا و بی نقص نقش دارند، عبارتند از: کفپوش مناسب، پوشش دیواری، هواکشی مناسب برای تخلیه بخار، کابینت‌هایی برای قرار دادن حوله و دیگر لوازم جانبی، انواع بافت‌ها و رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی حمام؛ با انتخابی صحیح از تمامی این مجموعه می‌توانید به فضایی دلخواه دست یابید که آرامش شما را برقرار می‌سازد.

طراحی دکوراسیون داخلی حمام در شیراز 3

اجرای سقف کاذب حمام در شیراز

امروزه سقف کاذب در حمام و دستشویی تقریباً بخشی جدا نشدنی از ساختمان در نظر گرفته می‌شود. سقف کاذب در حمام کاربردهای بسیار زیادی دارد. سقف کاذب حمام، علاوه بر اینکه از انتقال نم و رطوبت به سقف اصلی جلوگیری می‌کند، به عنوان یک سازه مناسب برای اجرای نورپردازی در داخل فضای حمام نیز در نظر گفته می‌شود. اجرای سقف کاذب کناف باید حتماً توسط یک تیم متخصص صورت بگیرد تا نتیجه دلخواه را به همراه داشته باشد.

انواع کاربردهای کناف در ساختمان بسیار گسترده می‌باشند و علاوه بر سقف کاذب به عنوان دیوارهای جداکننده نیز دارای استفاده می‌باشند. از مزیت‌های سقف کاذب کناف می‌توان مواردی را از جمله انعطاف پذیری بالا در طراحی و اجرای آن نام برد. همین امر باعث شده است تا سقف کاذب کناف در دیگر بخش‌های ساختمان و دفاتر تجاری و اداری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه نیز مقالات زیر جهت افزایش اطلاعات عمومی شما در این زمینه در اختیارتان گذاشته می‌شود.

انواع آیینه‌های حمام

بهترین گیاهان برای حمام

درب ضد آب منزل 

طراحی دکوراسیون داخلی حمام در شیراز 4

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی دکوراسیون داخلی حمام در شیراز همواره تلاش می‌کند تا با استفاده از برترین و خاص‌ترین ایده‌های جدید و مدرن در دکوراسیون داخلی به ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان بپردازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تخصصی رایگان بهره‌مند شوید. همچنین، می‌توانید از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور نیز بازدید نمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی دکوراسیون داخلی حمام در شیرازاجرای دکور حمام در منزلبهترین دکوراسیون حمام در منزل

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه