آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

اجرای کابینت هایگلاس در شیراز

اجرای کابینت هایگلاس در شیراز

اجرای کابینت هایگلاس در شیراز
اجرای کابینت هایگلاس در شیراز همیشه به عنوان بهترین و مناسب‌ترین نوع کابینت در آشپزخانه به حساب می‌آید.

آشپزخانه همیشه به عنوان بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آمده است و تاثیر بسیار زیادی را در دکوراسیون کلی منزل دارد. در آشپزخانه نیز همیشه کابینت‌ها نقش مهمی را در دکوراسیون اصلی آشپزخانه دارند و به همین دلیل نیز افراد همیشه تلاش می‌کنند تا بهترین و خاص‌ترین مدل کابینت آشپزخانه را انتخاب کنند. این امر شامل انتخاب بهترین جنس و رنگ برای کابینت آشپزخانه می‌باشد.

اجرای کابینت هایگلاس در شیراز همیشه به عنوان بهترین و مناسب‌ترین نوع کابینت در آشپزخانه به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را در زمینه طراحی و اجرای کابینت در شیراز به شما کارفرمایان و مشتریان گرامی ارائه دهد.

اجرای کابینت هایگلاس در شیراز 4

اجرای کابینت هایگلاس در شیراز

در ابتدا بهتر است تا به بررسی معنای لغوی و کاربرد اصلی هایگلاس بپردازیم و سپس به بررسی کابینت‌ها و تاثیر آن‌ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه بپردازیم. هایگلاس، در حالت کلی به عنوان نوعی روکش مصنوعی از جنس ملامینه یا پی‌وی‌سی می‌باشد؛ که با روکش پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک با ظاهری بسیار شفاف و شیشه مانند) پوشانده می‌شود و ظاهر نهایی کار را مشخص می‌کند.

پلکسی گلاس نیز در اصل به عنوان نسل جدیدی از روکش‌های هایگلاس در نظر گرفته می‌شود. کابینت آشپزخانه هایگلاس، با زیبایی و طرح‌های منحصر به فرد و زیبای خود باعث می‌گردد تا آشپزخانه‌ای متفاوت و جذاب به وجود آید. کابینت‌های هایگلاس دارای ظاهری براق و شفاف می‌باشند و بیشتر برای طرح‌های مدرن و ساده از آن‌ها استفاده می‌شود.

اما فراموش نکنید که کابینت‌های هایگلاس می‌توانند با هر نوع سبک از دکوراسیون داخلی هماهنگ و همسو شوند. قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ در کابینت‌های هایگلاس باعث شده است تا امروزه به شکل گسترده‌ای از آن‌ها در آشپزخانه‌ها استفاده شود. کابینت ممبران، کابینتی خاص در آشپزخانه نیز محسوب می‌شود.

اجرای کابینت هایگلاس در شیراز 3

کابینت هایگلاس در آشپزخانه بسیار زیبا و متفاوت به نظر می‌رسد و جذابیت خاصی را به فضا می‌بخشد. کابینت هایگلاس یکی از انواع جدید و مدرن کابینت به حساب می‌آید که در مقایسه با نوع ام دی اف، دارای شفافیت و درخشندگی بیشتری می‌باشد. به همین دلیل جذابیت خاصی را به فضا می‌دهد. از مزایای کابینت هایگلاس می‌توان از درخشندگی و براق بودن این نوع از کابینت نام برد. سطوح کابینت هایگلاس به راحتی تمیز می‌شوند و گردوغبار را نیز به خود جذب نمی‌کنند. همین موضوع را می‌توان به عنوان یکی از مزیت‌های اصلی کابینت هایگلاس شمرد.

کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای

قطعاً انتخاب کابینت‌های تک رنگ برای آشپزخانه بسیار ساده و آسان است. اما مساله‌ای که کمی سخت‌تر از انتخاب تک رنگ برای کابینت آشپزخانه می‌باشد، مساله ترکیب رنگ برای کابینت اجرای کابینت در آشپزخانه می‌باشد. استفاده از ترکیب دو رنگ برای کابینت باعث می‌گردد تا کابینت‌ها بیشتر به چشم بیایند و فضای شیک و خاص‌تری در آشپزخانه به وجود آید.

کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای در اصل یکی از ترکیب رنگ‌های محبوب و پرکاربرد در دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود؛ که با استفاده از تضاد زیبا و پررنگی که پدید می‌آورد، همواره به عنوان بهترین و جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای رنگ کابینت آشپزخانه به حساب می‌آید. کابینت هایگلاس سفید نسکافه‌ای نیز طرفداران خاص خود را دارد.

اجرای کابینت هایگلاس در شیراز 2

کابینت هایگلاس طرح دار

یکی از خصوصیاتی که کابینت هایگلاس را تا این حد بازار پسند کرده و مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب می‌کند، در اصل تنوع رنگ و طرح این کابینت می‌باشد. انواع طرح و رنگ های بسیار زیبا از کابینت هایگلاس در بازار موجود می‌باشد و هر شخص می‌تواند با توجه به سلیقه شخصی، سبک دکوراسیون منزل و سایر وسایل موجود در آشپزخانه منزل خود به انتخاب طرح و رنگ این کابینت‌های زیبا بپردازد. فقط کافی است تا اجرای کابینت هایگلاس در شیراز را به دست متخصصین این کار بپردازید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

شما می توانید متریال هایگلاس را با  عناصر دیگری مانند فلز، ام دی اف و چوب ترکیب کنید و با کمی خلاقیت در دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل خود به راحتی نظرها را به سمت آشپزخانه خود جلب کنید. قطعا کابینت هایگلاس به فضای آشپزخانه شما ظاهری بسیار لوکس و لاکچری خواهد داد و در کنار نورپردازی موجود در آشپزخانه می‌تواند یکی از زیباترین قسمت‌های خانه شما به حساب آید. در ادامه نیز مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

ایده‌های کابینت هایگلاس سفید

ترکیب دو رنگ کابینت هایگلاس و فرامید

کابینت هایگلاس آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات منحصر به فرد و شایسته به شما مشتریان گرامی همواره در جهت کسب رضایت شما عزیزان گام بردارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای کابینت هایگلاس در شیراز و جنوب کشور می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید و یا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور دیدن فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای کابینت هایگلاس در شیرازطراحی و اجرای کابینت در شیرازبهترین کابینت هایگلاس در شیرازاجرای انواع کابینت در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه