مصالح ساختمانی

اجرای سقف کاذب در شیراز

اجرای سقف کاذب در شیراز

اجرای سقف کاذب در شیراز
آیا همیشه به دنبال یک تیم متخصص و حرفه‌ای برای اجرای سقف کاذب منازل مسکونی خود یا دفاتر اداری و تجاری خود بودید؟ داشتن تخصص و تجربه در اجرای سقف کاذب در شیراز نقطه قوت و افتخار ما در تیم ایرانادکور است.

تاریخ: 1398/12/9

اجرای سقف کاذب یکی از کارهایی حساب می‌شود که حتماً نیاز به نیروی متخصص دارد. اجرای بی عیب و نقص و تمیز سقف کاذب در منازل مسکونی باعث می‌شود تا زیبایی منازل دو برابر شود. ایرانادکور، با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در اجرای سقف کاذب در شیراز بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اجرای تخصصی کناف در شیراز

آشنایی با کناف

انسان برای زیباسازی فضایی که در آن زندگی می‌کند همواره تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را انتخاب کند. با پیشرفت علم و تکنولوژی، مصالحی که انسان برای ساخت و ساز از آن استفاده می‌کند نیز پیشرفت می‌کند. کناف یکی از مصالح جدید و پرکاربرد در ساختمان سازی به حساب می‌آید که برای اولین بار در سال 1378 وارد بازار ایران شد. اجرای کناف برای سقف و دیوارها نیز یکی از مراحل زیباسازی ساختمان به حساب می‌آید.

اجرای کناف در شیراز

کناف یک صفحه روکش‌دار گچی است که کاربردهای متنوعی از جمله: اجرای سقف کاذب در منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری، تجاری_ اجرای دیوارهای جدا کننده غیر باربر در خانه و دفاتر و همچنین اجرای دیوارهای پوششی را می‌توان نام برد. به هنگام اجرای کناف یا Dry Wall از ابزار و لوازم متعددی استفاده می‌شود. اجرای سقف کاذب کناف نیازمند نیروی متخصص و حرفه‌ای است.

سقف کاذب کناف

موارد استفاده کناف کاری

کناف با توجه به داشتن ساختار خاص و متفاوت دارای کاربردهای متفاوت و بسیاری است. انواع کناف داری کاربردها و استفاده‌های متفاوتی هستند که در ادامه به بررسی مختصری از کاربردهای کناف خواهیم پرداخت:

* سقف کاذب کناف مشبک: قابلیت تنظیم ارتفاع کناف کاری سقف در این روش یکی از مزیت‌های مهم سقف کاذب کناف مشبک به حساب می‌آید. ساختار سقف کاذب کناف مشبک به این صورت است که در آن از تایل‌های پوشالی و گچی استفاده می‌شود.

اجرای سقف کاذب در شیراز

* سقف کاذب کناف یکپارچه: یکی از مزیت‌های مهم سقف کاذب کناف یکپارچه، سرعت نصب بالا و قابلیت رنگ زدن سریع در مکان است. سقف کاذب کناف یکپارچه در کارخانه به ابعاد مشخص تولید و آماده می‌شود. کاربرد سقف کاذب کناف در منازل مسکونی و دفاتر کار به سرعت در حال رشد است. کاربرد کناف در ساختمان‌های مسکونی بسیار گسترده است.

مراحل اجرای کناف کاری

ابزارهای لازم در اجرای سقف کاذب کناف

کناف کاری یک کار تخصصی است و باید توسط تیم اجرای کناف متخصص و ماهر صورت بگیرد. همان طور که کناف دارای ساختاری ویژه است، اجرای آن نیز نیازمند ابزار و لوازم خاص خود می‌باشد که در ادامه به اختصار به بررسی این ابزار می‌پردازیم.

چرخ دستی و دستگیره: حمل پانل به نقاط مختلف

اره چاقویی و دستگاه برش نواری: جهت برش پنل

دستگاه پخ زن: ایجاد زاویه در پانل

گردبر: درآوردن جای کلید پریز در دیوار

ریسمان رنگی، رنده، غلتک سوزنی، دریل برقی، تراز لیزری و اره مخصوص کناف از دیگر ابزار مورد استفاده در کناف کاری هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با کناف و کناف کاری شما را به خواندن مقالات زیر دعوت می‌کنم:

enlightenedفرق کناف و PVC

enlightenedتفاوت رابیتس و کناف

enlightenedقیمت انواع سقف کاذب در شیراز

بهترین طرح سقف کاذب کناف

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در اجرای سقف کاذب کناف در شیراز و داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود می‌توانید هم‌اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه