مصالح ساختمانی

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟
آیا انواع طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی را دیده‌اید؟ کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ در چه مکان‌هایی می‌توان از آن استفاده کرد؟ چه مزایایی نسبت به دیگر انواع کاغذ دیواری دارد؟ با ما همراه باشید.

تاریخ: 1398/12/6

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انتخاب‌های زیبا و باشکوه برای بدنه و دیوارهای هر فضای مسکونی و حتی دفاتر اداری می‌باشد. ایرانادکور، مجری تخصصی اجرای انواع کاغذ دیواری همواره بهترین و خاص‌ترین فضاها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری پوستری می‌باشد، با این تفاوت که طرح‌های چاپ شده بر روی کاغذ دیواری سه بعدی همان طور که از اسم آن پیدا است، طرح‌های متفاوت و سه بعدی می‌باشد. بعد از تصمیم‌گیری و انتخاب بین نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری، به سراغ لحظه حساس انتخاب نوع و طرح کاغذ دیواری می‌رسیم. امروزه به دلیل رقابت بین تولید کننده‌ها، طرح‌های متنوع و بسیار جذابی از کاغذ دیواری سه بعدی در بازار موجود می‌باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی در پذیرایی

انواع طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از محصولات جدید و مدرن در صنعت دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید که به دلیل تنوع در طرح و جذابیت خود طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است. طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی بسیار متفاوت است و شامل تمام طرح‌ها از گل و گیاه گرفته تا مجسمه و طرح‌های سلطنتی و تزیینی می‌باشد. راهنمای انتخاب صحیح کاغذ دیواری در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق خواب

کاغذ دیواری سه بعدی چیست

تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی

بدیهی است که کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی علاوه بر طرح و رنگ در موارد دیگری از جمله قیمت، مدت زمان ماندگاری، جنس و ابعاد نیز با یکدیگر تفاوت دارند. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل سایه‌هایی که بر روی طرح اصلی وجود دارند باعث می‌شود تا جنبه واقعی‌تری پیدا کرده و حس سه بعدی بودن طرح به وجود آید. واضح است که قطعاً قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز بیشتر کاغذ دیواری معمولی است ولی مزیت خاصی که نسبت به کاغذ دیواری ساده دارد این است که شما می‌توانید طرح‌های پیشنهادی خودتان از جمله عکس‌های تولد، عروسی و دیگر مناسبت‌ها را به صورت سفارشی چاپ کنید.

کاغذ دیواری در اتاق خواب

کاغذ دیواری 3 بعدی

قابلیت اجرا

این کاغذ دیواری خاص و شیک قابلیت شستشو و تمیز کردن نیز دارد. بنابراین می‌توانید در اتاق خواب، پذیرایی، راهرو منزل و حتی محیط کار نیز با توجه به سلیقه خود یکی از طرح‌های زیبا و متنوع آن را انتخاب کنید. قابل به ذکر است که کاغذ دیواری سه بعدی در اندازه‌های متفاوت تولید می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به راحتی از چگونگی محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری برای تخمین تقریبی فضای خود استفاده کنید.

طرح جذاب کاغذ دیواری

انواع طرح کاغذ دیواری

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی متخصص و حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین با داشتن سابقه‌ای درخشان در اجرای کاغذ دیواری منازل مسکونی و اداری همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه