مقالات تخصصی معماری

بهترین ایده‌های طراحی محوطه ویلا

بهترین ایده‌های طراحی محوطه ویلا

بهترین ایده‌های طراحی محوطه ویلا
برای انتخاب کردن یک طرح کاربردی و زیبا برای ویلا و محوطه آن در ابتدا احتیاج دارید تا برترین و زیباترین ساختمان‌ها را ببینید. در ادامه می‌توانید این گالری تصویری را ببینید.

تاریخ: 1398/12/3

در طراحی یک ویلا باید طراح یا معمار همیشه از بهترین ایده‌ها استفاده کند. بنابراین آشنایی با طرح‌های برتر جهان یک الزام به حساب می‌آید. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در این نوشتار شما را با برترین ایده‌های طراحی ویلا آشنا می‌کند.

طراحی محوطه ویلا به سبک کلاسیک

در مقاله بهترین طراحی محوطه ویلا در شیراز به بررسی اجمالی نکات و انواع سبک‌های طراحی ویلا پرداختیم. در این بخش به بررسی بیشتر خصوصیات طراحی ویلا به سبک کلاسیک می‌پردازیم.

معمولاً از اولین ویژگی‌هایی که در طراحی ویلا به سبک کلاسیک حتماً رعایت می‌شود، استفاده از تقارن در رح است. طرح متقارن است و مصالح مورد استفاده در طرح معمولاً چوب یا سنگ است. کم‌هزینه‌ترین محوطه سازی باغ شامل نکاتی کاربردی در این خصوص است.

ویلا کلاسیک 1

طراحی داخلی کلاسیک

بهترین طراحی ویلا کلاسیک

ایده طرح کلاسیم ویلا

بهترین طراحی داخلی ویلا کلاسیک

طراحی محوطه ویلا به سبک مدرن

در طراحی ویلا به سبک مدرن با اصول متفاوتی سروکار داریم. در این طراحی باید به خطوط و ترکیب حجم‌ها با یکدیگر بسیار دقت کرد. متریالی که استفاده می‌شود و نحوه انتخاب هر متریال و اختصاص آن به هر بخش از اهمیت بسیاری برخوردار است. شناخت انواع شیشه در طراحی باغ ویلا به عنوان یکی از مصالح پرکاربرد اهمیت بسیاری دارد.

محوطه ویلا مدرن

طرح مدرن ویلا

طراحی محوطه ویلا مدرن

بهترین طراحی ویلا

طراحی ویلا به سبک مدرن

طراحی و اجرای محوطه‌سازی در طراحی ویلا به سبک مدرن یا کلاسیک نیازمند دانش و ایده‌های خاص می‌باشد. ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای محوطه ویلا در شیراز همواره آماده اراه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه