طراحی باغ و فضای سبز

بهترین طراحی محوطه ویلا در شیراز

بهترین طراحی محوطه ویلا در شیراز

بهترین طراحی محوطه ویلا در شیراز
آیا تا به حال به خصوصیات یک ویلای خوب و عالی فکر کرده‌اید؟ تا به حال اتفاق افتاده که برای انتخاب طراح و مجری باغ ویلای خود زمان زیادی را بگذرانید؟ در ادامه با برخی از این اصول آشنا شوید.

تاریخ: 1398/12/2

اگر شما یک ویلای کوچک در خارج از شهر دارید و هم‌اکنون قصد بازسازی آن را دارید یا اینکه در همین لحظه مشغول ساخت ویلای خود در خارج از شهر هستید، پس مطالعه این نوشتار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره آماده ارائه بعترین خدمات به شما عزیران است.

طراحی و محوطه سازی باغ و ویلا شیراز

در هنگام طراحی و ساخت ویلا باید به نکات بسیار مهمی توجه کرد. بسیاری از افراد قصد دارند تا یک ویلا در خارج از شهر و به دور از سروصدا و مشغله روزانه داشته باشند تا بتوانند آخر هفته و تعطیلات خود را در آرامش در این مکان بگذرانند. اما بعد از اینکه تصمیم گرفتید یک ویلا داشته باشید، رعایت چه نکاتی در طراحی اهمیت پیدا می‌کند؟ رعایت اصول طراحی ویلا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

بهترین طراحی مدرن ویلا

سایت یا موقعیت مکانی مناسب

از همان ابتدای کار با سوال اول مواجه می‌شویم. بهترین مکان برای طراحی و ساخت ویلا کجا است؟ شما در هر کجا که زندگی می‌کنید، قطعاً در حومه و اطراف شهر شما برخی مکان‌های سرسبز و زیبا که به دور از شلوغی و همهمه هستند وجود دارد. این مکان‌ها قطعاً بهترین مکان برای ساخت ویلا به حساب می‌آید. بهره‌مندی سایت ویلا از چشم‌انداز، سرسبزی و آرامش از نکات مهم می‌باشد.

طراحی ویلا

مساحت و زیربنا ویلا

قطعاً هر شخص با توجه به بودجه مالی خود و سنجیدن آن با زمین ویلا، یک متراژ تقریبی را مشخص می‌کند که قرار است تا طراحی و ساخت ویلا در این متراژ تقریبی انجام پذیرد. در این میان انتخاب مصالح مناسب برای ویلا نیز اهمیت دارد. با توجه به سلیقه کارفرما و مشاوره طراح در نهایت هر دو به یک نظر واحد برای انتخاب مصالح مورد استفاده در طراحی ساختمان ویلا می‌رسند. اشکال خاص شیشه در طراحی باغ ویلا بسیار زیبا هستند.

طراحی ویلا مدرن

سبک طراحی ویلا

آیا می‌دانید سبک طراحی ویلا چیست؟ و شما چگونه می‌توانید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید؟ انواع سبک‌های موجود برای انتخاب سبک ویلای شما عبارت است از: سبک مدرن، سبک کلاسیک و سبک طراحی ویلا تلفیقی. با دیدن و بررسی نمونه‌های ساخته شده و معروف ویلا می‌توانید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. طراحی و اجرای محوطه سازی نیازمند تخصص است.

طراحی ویلا به سبک مدرن

بهترین طراحی محوطه ویلا

طراحی متفاوت مدرن ویلا

طراحی ویلا به سبک کلاسیک

ویلا کلاسیک

طراحی ویلا به سبک کلاسیک

بهترین طراحی محوطه ویلا کلاسیک

ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تیمی حرفه‌ای و متخصص در محوطه‌سازی باغ و ویلا و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و ساخت ویلا همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/  عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه