دکوراسیون

دانستنی های انتخاب درب ضد سرقت

دانستنی های انتخاب درب ضد سرقت

دانستنی های انتخاب درب ضد سرقت
موقع خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟ آیا واقعا درب های ورودی ضد سرقت برای دزدان دردسر سازند ؟ در این نوشتار می خواهیم به این مورد بپردازیم و در این خصوص با شما صحبت کنیم با ما در ایرانادکور همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/11/29

ایرانادکور ، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی با اهمیت دادن به تک تک عناصر موجود در خانه ، ایده‌های ناب طراحی داخلی را برای داشتن فضایی زیبا و محیطی دل نشین به  شما عزیزان ارائه خواهد کرد .

درب ضد سرقت

جنس چهارچوب درب ضد سرقت 

فلز چارچوب باید از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و جوش با کیفیتی داشته باشد . جوش co2 برای جوشکاری درب بهترین جوش است . ضخامت چهارچوب باید 1.5 میلی متر و یا بالاتر باشد .

چهارچوب های درب های ضدسرقت با درب های معمولی متفاوت است و شما نمی توانید از چهارچوب های معمولی برای این درب ها استفاده کنید و حتما باید از چهارچوب های مخصوص درب ضدسرقت استفاده کنید .

جنس لولای درب ضد سرقت 

لنگه های درب بر روی لولا ها می چرخد و وزن درب را لولا تحمل می کند اگر تعداد لولا ها کم باشد و یا کیفیت مناسب را نداشته باشند ، پس از گذشت مدتی درب از حالت تنظیم و رگلاژی خارج میشود .

3 عدد لولا و وجود لولاهای بلبرینگ دار گزینه مناسبی است .

درب ضد سرقت

جنس لایه رویی درب های ضد سرقت

محل استفاده درب تعیین کننده طرح لایه درب است . به طور مثال جنس ام دی اف از زیبایی و براقیت بیشتری نسبت به جنس ملامینه و پی وی سی برخوردار است اما در مقابل خط و خش و نور آفتاب دارای استحکام کمتری می باشد .

مشخصات دیگر درب های ضد سرقت

استحکام و مقاومت بالای درب های ضد سرقت و مقاومت در برابر صدا و حرارت به واسطه ابزار و وسایلی که در این درب ها به کار برده شده است مثال زدنی است .

امنیتی که برای درب شما مورد انتظار است هیچ خواهد بود اگر پروفیل آهن مناسبی در آن استفاده نشود .

انتخاب یک قفل و یراق خوب هم ضامن امنیت بالای یک درب ضد سرقت است.

اگر آدم مهمی هستید ، درب ضد سرقت خود را به صورت ضد گلوله سفارش دهید!

درب ضد سرقت

دزد ها  و درب های ضد سرقت

سیلندر قفل ها از جنس مس است و قفل ها در برابر ضربه ، اسید و مته بسیار آسیب پذیرند و  دزد ها این ها را خوب می دانند و می توانند از خانه شما سرقت کنند .

برای جلوگیری از این کار از قفل مولتی سیستم استفاده کنید . 16 و 20 زبانه موجود با قفل یک سویچ حرکت کرده و درب را قفل می کند .

پانزده زبانه هم از قسمت بالا ، وسط و پایین قسمت کناری درب وارد چهار چوب می شوند .

تمامی این قفلها از نوع فولادی بوده و زمانی که سارق قصد سرقت از شما را داشته باشد، با وارد کردن ضربه مغزی سیلندر آسیب خواهد دید و در هیچ شرایطی قادر به باز کردن این درب نخواهد بود و زبانه ها کاملا در جای خود محکم خواهند ماند!!!

این نکته را در نظر داشته باشید بهترین نوع قفل موجود در جهان برای کشور ترکیه است .

نکته آخر : کیفیت دستگیره ها بسیار مهم است به این موضوع هم بها بدهید .

درب ضد سرقت

بیشتر بدانید :

درب های ضد سرقت آکاردئونی

انواع درب‌های چوبی

انواع درب های چوبی لاکچری

ایرانادکور ، با به کار گیری خلاقیت و تفکر خلاق در معماری ، بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران  را به شما عزیزان ارائه می دهد .

نویسنده : ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

درب ضد سرقتچارچوب درابزار و یراق دربانواع درب ورودیدرب اپارتماندکوراسیون داخلی شیراز ف بهترین دکوراسیون داخلی در شیرازراخنمای انتخاب درب آپارتمان

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه