دکوراسیون

اتاقی به سبک جوانی

اتاقی به سبک جوانی

اتاقی به سبک جوانی
هر شخصی تمایل به داشتن اتاق خوابی با سبک و سلیقه خودش را دارد. جوانان بیشتر از هر کسی این تمایل را دارند که تاق خواب خود را اختصاصی کنند . آن ها در اتاق زمان زیادی را صرف چت کردن ،دیدن دوستان و دورهمی های صمیمی،فیلم دیدن، مطالعه صرف میکنند. یک اتاق مناسب با نیاز ، تاثیر مثبت زیادی بر خلق خو،سبک زندگی و .. می گذارد.

ایرانادکور ، ضمن اهمیت دادن به تمام فضاهای در دسترس ، با در نظر گرفتن بودجه ، زمان ، جنسیت ، شرایط سنی و سلیقه افراد ، بهترین پیشنهادات برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک و یا بزرگ را به شما بزرگواران ارائه می دهد .

اتاق جوان

برای طراحی دکوراسیون اتاق جوان دخترانه می توانید از انواع روش ها و سبک های کلاسیک و مدرن استفاده کنید و اتاق خوابی با فضای بی نظیر را خلق نمایید.

دختران در دوره جوانی به طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود حساس هستند و تمایل دارند اتاقی با دیزاین داخلی بی نظیر و در عین حال کاربردی داشته باشند تا در فضای آن احساس آرامش بیشتری کنند.

در طراحی داخلی اتاق جوانان از رنگ های شاد و پرانرژی مثل قرمز، زرد، نارنجی و آبی استفاده کنید. دکوراسیون اتاق خواب آبی رنگ فضای اتاق را بسیار دوست داشتنی و جذاب می کند.

اتاق دخترانه

انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون اتاق جوان دخترانه به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و می توانید با توجه به وسایلی که در دسترس دارید دکوراسیونی متفاوت را برای اتاق خواب خود طراحی نمایید.

برای طراحی اتاق خواب دخترانه جوان اغلب از رنگ های گرم و سرد استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب صمیمی تر به نظر برسد بهتر است از رنگ های گرم استفاده نمایید.

اتاق جوان

اتاق پسرانه

دکوراسیون اتاق پسران جوان بهتر است با توجه به ویژگی های فکری و اخلاقی آن ها طراحی شود تا پسران جوان بتوانند در فضای اتاق خوابشان به لذت و آرامش کافی دست یابند.

بهتر است برای طراحی دکوراسیون اتاق پسران جوان از رنگ های پر انرژی و گرم نظیر آبی و نارنجی و قرمز و زرد استفاده کنید این رنگ ها باعث بوجود آمدن حس خوشایند و دوست داشتنی در فضای اتاق جوانان پسر می شوند.

پسران در دوران جوانی کلکسیونی از لباس ها و وسایل ورزشی و … را دارند که بهتر است در صورت امکان کمد دیواری روی دیوار اتاق آن ها نصب شود تا هر یک از این وسایل به شیوه ای مرتب در کمد چیده شوند تا از بهم ریختگی فضای اتاق جلوگیری شود.

اتاق پسرانه

برای مطالعه بیشتر :

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق نوجوان

ایده‌های دکوراسیون اتاق خواب 2019

اتاق جوانان

طراحی اتاق جوانان

اگر اتاقی که در اختیار دارید کوچک است، پس به ایده‌های زیر توجه کنید:

برای مطالعه‌ فضایی عمودی در نظر بگیرید و از قفسه‌ها و طاقچه‌ها برای قرار دادن کتاب‌ها و وسایل موردنظر کمک بگیرید؛

اگر فضای میز تحریرتان کم است، استفاده از تخته وایت‌برد مغناطیسی یا چوبی فضای میز را بازتر نگه می‌دارد، برای نصب و نگهداری بعضی اشیا و وسایل مناسب است و به مرتب‌تر شدن فضا نیز کمک می‌کند؛

وجود نیمکتی کوچک در کنار تختخواب نیز ایده‌ی خوبی است و می‌توان از آن به منظورهای مختلفی مانند نشستن، قرار دادن برخی وسایل، دراز کشیدن و … استفاده کرد؛

اگر واقعا با کمبود فضا مواجهید، می‌توانید تعدادی بالش و کوسن و یک قالیچه‌ی کوچک برای لم دادن و … در گوشه‌ای از اتاق قرار بدهید؛

تخت‌خواب را به دیوار تکیه بدهید و برای اینکه فضای جالب‌تری تدارک ببینید، می‌توانید از پشه‌بند و توری دور رختخواب استفاده کنید؛

تختی که برای اتاق در نظر می‌گیرید، بهتر است در قسمت پایینی فاقد دیواره باشد اما وجود دیواره‌ای در قسمت بالای تخت که به دیوار تکیه کند، ایده مناسبی است؛

وجود میز عسلی باریک و کوچکی در اتاق ایده‌ی خوبی است و استفاده‌های فراوانی خواهد داشت.

اتاق جوان

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، در خصوص دکوراسیون تمام قسمتهای خانه از جمله دکوراسیون اتاق کودک ، نوجوان ، جوان ، پذیرایی سرویس های بهداشتی و سایر فضاهای موجود بهترین و کم هزینه ترین دکوراسیون در شیراز را  ارائه خواهد داد . با دفاتر ما در شیراز جهت دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید .

نویسنده : ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اتاق نوجواندکوراسیون اتاق جواناتاق دخترانهاتاق پسرانهتزیین اتاق خوابتبدیل اتاق کودک به نوجواندکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه