دکوراسیون

اینجا ، خانه ماست یا حیوان خانگی ؟

اینجا ، خانه ماست یا حیوان خانگی ؟

اینجا ، خانه ماست یا حیوان خانگی ؟
عشق به حیوانات ، این روزها بیش از همیشه با انسان ها همراه است ، حیوانات خانگی که گاهی عضوی جدانشدنی از یک خانواده اند و به قدری عزیز و دوست داشتنی هستند که حاضریم ، ریزش مو ، دردسرهای نگهداری و هزینه های بسیار برای واکسیناسیون و تغذیه و درمان و … و همچنین در نظر گرفتن قسمتی از فضای منزل برای آنان را به جان بخریم اما آن ها را در کنار خود داشته باشیم . ادامه این مطلب را با ما همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/11/26

ایرانادکور ، با اهمیت دادن به تمام جنبه های ارزشمند برای فضای زندگی شما و زیبایی‌شناسی در طراحی داخلی ، بهترین مشاور برای بهترین انتخاب خواهد بود .

حیوان خانگی

دکوراسیون داخلی با حیوانات خانگی

با ورود حیوان به خانه خواه و ناخواه تغییراتی در نحوه زندگی ، فضاها و مکان های در دسترس ما بوجود می آید ، شاید مجبور شویم برخی لوازم دکوری را جمع کنیم ، شاید گوشه ای دستشویی را به دستشویی حیوان خانگیمان اختصاص دهیم و احتمالا فضایی از حیاط یا اتاق را برای تعبیه خانه عضو جدید خالی کنیم . پس مهم است که پیش از ورود به این موضوع فکر کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم . به دنبال این تغییرات باید به این موضوع بیاندیشیم که بهترین و راحت ترین فضا را برای مهمان جدید در نظر بگیریم طوریکه آسایش خودمان هم تحت تاثیر قرار نگیرد .

محل غذا خوردن حیوانات خانگی

یکی از مشکلات و دردسرهای همیشگی نگهداری از حیوانات خانگی ، به هم ریختگی و کثیف شدن محل غذاخوری حیوانات است که با پخش شدن غذا و آب روی زمین و اطراف باعث منظره بد و زحمت زیادی برای صاحبخانه می‌شود. برای رفع این مشکل بهتر است فضایی برای غذا دادن به حیوانات تعبیه کنید که کمی از سطح زمین بالاتر باشد تا هم غذا کمتر بریزد و هم جمع آوری آن راحت تر شود یا اینکه در گوشه ای سه کنج انرا در نظر بگیرید که حداقل از دو طرف پوشیده باشد تا فقط تمیز کردن در طرف را به عهده بگیرید . حتی میتوانید محل غذا را به یک کشو تبدیل کنیم تا پس از غذا خوردن آن را کاملا جمع کنیم .

حیوان خانگی

محل دفع برای حیوانات خانگی

برای پرهیز از بوجود آمدن منظره زشت و یا پیچیدن بوی نامطبوع از دفع فضولات حیوانات خانگی باید حتما به آنها آموزش دهیم و همچنین برای آن ها محل های مخصوص برای دفع در نظر بگیریم . بهترین مکان برای این کار در نظر گرفتن فضایی در دستشویی یا لاندری است.

مثلا پدهای دستشویی سگ ها از مواردی است که می توان تهیه کرد و براحتی بکار برد . پد دستشویی مناسب برای توله سگ ها و سگ های بالغ با قابلیت جذب بسیار بالاست ، پد دستشویی دارای لایه پلاستیکی در زیر است که از نفوذ و آلودگی به محیط جلوگیری می کند.

ضمنا صفحه مشبک باعث می شود پای سگ هنگام دستشویی خیس نشود و این نکته بسیار مهمی است. صفحه مشبک که پد داخل آن قرار می گیرد قابل شستشو بوده و از تکان خوردن پد جلوگیری می کند. شما برای آموزش سگ می توانید از قطره های آموزش ادرار استفاده نمایید. مطمئن باشید با کمی حوصله می توانید به محل دستشویی را به سگ و گربه خود اموزش دهید و منزل خود را پاکیزه نگه دارید .

در هر صورت اگر حیوانی را به خانه دعوت می کنیم وظیفه داریم بهترین فضا را برای زندگی او فراهم کنیم ، ما در این راه در کنار شما خواهیم بود .

مطالب زیر را بخوانید :

دکوراسیون اروپایی 

سبک معماری داخلی مدرن 

دکوراسیون داخلی با حیوانات خانگی 

مکان خواب حیوانات خانگی

حیوان خانگی شما بر اساس نیاز خود به سراغ محل خواب ، غذا و دستشویی خود می رود و شما می خواهید از بابت آسایش و رفع نیازهای آن ها خیالتان راحت باشد . اگر فضای درستی برای حیوان در نظر بگیریم و مسیر های درستی را طراحی کنیم ، با موهای مزاحم کمتر مواجهیم و بهداشت را نیز رعایت کرده ایم .

اگر چند حیوان خانگی دارید ، ایجاد فضاهایی جداگانه برای هرکدام از حیوانات خانگی می تواند راحتی بیشتری در زمان خواب برایشان فراهم آورد . شما باید با تکیه بر محیط های مشخص که تمامی نیازهای حیوانات شما را فراهم کند زندگی راحت تر و امن تری برایشان ایجاد کنید .

قرار نیست با وسایل دور ریختنی مکان خواب تهیه کنیم قرار است به حیوان خود احترام بگذاریم و مکانی شیک و تمیز که به دکور خانه هم آسیب نرساند محیا کنیم . اما می توان خلاقیت داشت و ایده های نابی در نظر گرفت .

حیوان خانگی

ایرانادکور ، با در اختیار داشتن تیمی به روز و با تجربه ، در تمام مراحل برنامه ریزی ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل همراه شما عزیزان خواهد بود . با ما در تماس باشید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند گردید . نکات جالب طراحی داخلی را در صفحه اینستاگرام ما بخوانید .

نویسنده : ص. توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

حیوان خانگیخانه حیواندکوراسین خانه با حیوان خانگیدکوراسیون داخلی شیرازبهترین دکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه