رنگ آمیزی

شناخت رنگ جوتن و اکرلیک در ساختمان

شناخت رنگ جوتن و اکرلیک در ساختمان

شناخت رنگ جوتن و اکرلیک در ساختمان
امروزه انواع رنگ‌ها با داشتن خواص و ویژگی‌های متفاوت باعث شده است تا هر شخصی بتواند با داشتن اطلاعات کافی از انواع رنگ‌ها بتواند یک رنگ مناسب را برای فضای خود انتخاب کند.

تاریخ: 1398/11/25

تنوع و تعدد رنگ‌های ساختمان باعث شده است تا امروزه هر شخص با توجه به سلیقه و بودجه خود بتواند یک رنگ مناسب برای فضای خانه یا محل کار خود انتخاب کند. ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

معرفی رنگ جوتن

جوتن یکی از رنگ‌های ساختمانی بر پایه آب است که کاربرد بسیاری برای رنگ کردن فضاهای داخلی و خارجی ساختمان دارد. خواص خوب و منحصر بفرد رنگ جوتن باعث شده است تا علاوه بر فضاهای داخلی و خارجی نزل مسکونی، در مراکز پر رفت و آمد مانند بیمارستان، مدارس، ساختمان‌های تجاری و اداری نیز مورد استفاده واقع شوند. راهنمای انواع رنگ ساختمان به شما در انتخاب بهترین رنگ کمک خواهد کرد.

مزایای رنگ جوتن

مزایای رنگ جوتن

رنگ جوتن که برای رنگ کردن دیوار و سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای مزایای بسیاری است که آن را به یکی از رنگ‌های محبوب تبدیل کرده است. این مزایا عبارتند از: ضد آلرژی بودن رنگ، بدون بو و حساسیت است زیرا بر پایه آب ساخته می‌شود، قابل شستشو است و دوام و ماندگاری بالایی دارد. از آنجایی که رنگ عنصر اصلی طراحی داخلی محسوب می‌شود، باید با خواص تمامی رنگ‌ها آشنایی کامل داشت.

شناخت رنگ جوتن و اکرلیک در ساختمان

نحوه اجرای رنگ جوتن

رنگ جوتن با دارا بودن بالغ بر 15000 طیف رنگی متفاوت و زیبا باعث شده است تا هر فرد با هر سلیقه‌ای بتواند به راحتی رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب کند. رنگ جوتن به دلیل مقاوم بودن در برابر اشعه ماورابنفش باعث شده است تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و همچنین تغییر رنگی در طول سالیان متمادی نداشته باشد. کیفیت خوب رنگ جوتن باعث شده است تا نقاش ساختمان بتواند برای رنگ کردن بدنه و سقف‌ها از ابزار و لوازم متفاوتی مانند غلطک، قلمو و اسپری استفاده نماید.

رنگ جوتن در انواع مات، مخملی، تیره، روشن و نیمه براق در بازار موجود است و شما می‌توانید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی فضای خود بهترین آن را انتخاب کنید. فرق رنگ روغن و اکرلیک در نقاشی ساختمان بسیار واضح است و با داشتن اطلاعات کافی می‌توانید نسبت به خرید هر کدام اقدام کنید.

رنگ جوتن و اکرلیک در ساختمان

رنگ اکرلیک

رنگ اکرلیک به دلیل داشتن خواص منحصربفرد بسیار محبوب و پرکاربرد است. از رنگ اکرلیک برای رنگ کردن نما و دیگر سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ اکرلیک به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارد در تمامی سطوح از آن استفاده می‌شود. درخشندگی و انعطاف‌پذیری بالای موجود در رنگ اکرلیک که بر پایه آب است دلیل محبوبیت این رنگ به حساب می‌آید. از جمله رنگ‌های اکرلیک در ساختمان رنگ جوتن است.

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و برخورداری از تیمی حرفه‌ای در اجرای رنگ و دکور ساختمان در شیراز همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

شناخت رنگ جوتن و اکرلیک در ساختمانانواع رنگ‌ها در ساختمانرنگ روغن و اکرلیکرنگ جوتن در نقاشی ساختمان

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه