مصالح ساختمانی

قیمت انواع سقف کاذب در شیراز

قیمت انواع سقف کاذب در شیراز

قیمت انواع سقف کاذب در شیراز
اطلاع از قیمت انواع سقف کاذب به شما در انتخاب بهترین نوع کمک خواهد کرد. قیمت سقف کاذب به چه عواملی بستگی دارد و چگونه مشخص و قیمت گذاری می‌شود؟

تاریخ: 1398/11/24

اجرای سقف کاذب انواع مختلفی دارد که همیشه باید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای آن و طرح دکوراسیون داخلی خانه یکی از انواع سقف کاذب را انتخاب کرد. ایرانادکور، با داشتن سابقه‌ای درخشان در اجرای انواع سقف کاذب به شما در این انتخاب کمک خواهد کرد.

انواع سقف کاذب

قبلاً در نوشتار مدل‌های مختلف سقف کاذب به معرفی و بررسی ویژگی‌های انواع مختلف سقف کاذب در اجرای ساختمان پرداختیم و متوجه شدیم که هر کدام از انواع مختلف سقف کاذب دارای مزایا و معایب منحصر بفرد خود هستند که باید با توجه به شرایط هر ساختمان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. بعد از آشنایی با انواع مختلف سقف کاذب در ساختمان قصد داریم تا در این مقاله به بررسی قیمت انواع مختلف سقف کاذب بپردازیم.

انواع کناف سقف

نکات قیمت گذاری سقف کاذب

نکته اول برای قیمت‌ گذاری سقف کاذب که باید در نظر داشته باشید این است که زمانی که ما یک جنس یا محصول و هنر را خریداری می‌کنیم، در همان ابتدا قیمت آن محصول را پرداخت می‌کنیم اما اجرای سقف کاذب اینچنین نیست و در اصل اجرای سقف کاذب هنری است که در محل ساختمان انجام می‌شود و به گروه اجرا کننده کار، مدت زمان، طرح و مدل انتخابی و مصالح استفاده شده بستگی دارد.

نکته بعدی این است که قیمت سقف کاذب معمولاً بر اساس متر مربع اندازه گیری می‌شود و متخصص اجرای کار با بررسی سقف و مساحت انجام کار قیمت را به صورت تخمینی بر اساس متر مربع به شما اعلام خواهد کرد. باید در نظر داشت که انتخاب کمترین هزینه برای اجرای سقف کاذب همیشه به عنوان برنده شدن نیست! بلکه شما باید کیفیت اجرای کار و جنس مصالح را نیز در نظر داشته باشید. اجرای سقف کاذب کناف یکی از این موارد محسوب می‌شود.

قیمت انواع سقف کاذب

قیمت سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف نیز با انواع تایل‌ها و سازه‌های مختلف انجام می‌گیرد و همین موضوع باعث قیمت‌های متفاوت در زمان اجرای کار می‌شود. از همین رو به یاد اشته باشید که از همان ابتدا نوع و جنس سقف کاذب خود را حتماً انتخاب کنید. در اجرای سقف کاذب کناف با تایل‌های 60*60 گچی قیمتی بین 44 تا 47 هزار تومان در هر متر مربع در نظر گرفته می‌شود و این قیمت برای تایل‌های 60*60 از جنس پی وی سی بین 57 تا 69 هزار تومان می‌باشد. مزایای کناف نسبت به رابیتس باعث این افزایش قیمت می‌شود.

قیمت اجرای رابیتس در شیراز

قیمت سقف کاذب رابیتس

قیمت سقف کاذب رابیتس در شرایط متفاوت که آیا هزینه با مصالح در نظر گرفته شود یا خیر و اینکه پروفیل‌های زیرسازی به خوبی ضدزنگ خورده باشند یا خیر دارای قیمت و شرایط مختلفی است. اما در حالت کلی اجرای رابیتس کاری ساده بین 9 تا 13 هزار تومان در متر مربع و اگر رابیتس کاری طرحدار باشد این قیمت بین 13 تا 25 هزار تومان است.

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای سقف کاذب در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه