دکوراسیون

پرده های باهوش در خانه های هوشمند

پرده های باهوش در خانه های هوشمند

پرده های باهوش در خانه های هوشمند
خانه های هوشمند، شما را دوست دارند. هرچه شما دوست دارید را هم می دانند و بلدند . خانه های هوشمند ساخته شده اند تا شما را در بهترین شرایط نگهدارند . ساخته شده اند تا مصرف انرژی را کاهش دهند . در ادامه با ما همراه شوید تا در مورد پرده های مخصوص خانه های هوشمند صحبت کنیم .

تاریخ مقاله : 1398/11/22

ایرانادکور ، همگام با پیشرفت تکنولوژی با در اختیار داشتن کارشناسان به روز ، سعی در ارائه آخرین خدمات ساختمان سازی ، مصالح پیشرفته و طراحی خانه های هوشمند دارد . اگر به مقوله ساختمان های هوشمند علاقه مندید تا پایان این نوشتار ما را همراهی کنید .

پرده برقی

عملکرد پرده در خانه های هوشمند

اگر باز کردن پنجره بجای روشن کردن سیستم سرمایشی گرمایشی راه بهتری برای صرفه جویی در مصرف انرژی است ،  را به شما پیشنهاد می کند و به طور کل سریع ترین و کم هزینه ترچرا نباید از آن استفاده کرد؟ این راهکار برای سرمایش گرمایش خانه بهترین گزینه است .

صبح ، وقتی آفتاب تابیده ، چه چیزی دلچسب تر از بیدار شدن با گرمای نور خورشید می تواند باشد؟ پرده های اتاق هنگام صبح، شمارا با نور زیبای خورشید از خواب بیدار خواهند کرد و این تجسم رویاست .

کاهش مصرف انرژی با پرده های هوشمند

سیستم پرده های هوشمند ؛ برای کاهش مصرف انرژی حداکثر توان خود را استفاده می کند. ممکن است شما برای خرید آن هزینه کنید اما به مرور زمان با کم شدن عدد قبوض برق و گاز خانه پی می برید که این هزینه در واقع سرمایه گذاری بوده .

در طول روز با استفاده از باز کردن پرده های پنجره ها ، منزل شما را گرم کرده و در صورت رسیدن به دمای ایده آل شما، پرده ها بسته می شود در تابستان بر عکس این موضوع را خواهید داشت در طول روز پرده ها بسته است تا تابش گرم خورشید به خانه راه پیدا نکند .

پرده هوشمند

کنترل آسان پرده برقی

کنترل پرده ها در خانه هوشمند شما بسیار ساده است . گاهی تنها با لمس یک کلید یا با استفاده از تلفن همراهتان و یا حتی یک دستور صوتی می توانید روشنایی ها، پرده ها و … را کنترل نمایید.

فرامین را با صدای خودتان ذخیره می کنید  و در موقع مناسب فقط دستور می دهید .  برای مثال با گفتن عبارت ” پرده ها بسته شوید! ” پرده های خود را کنترل می کنید .

اپلیکیشن هایی هم بر روی گوشی موبایل خود خواهید داشت که حتی اگر در خانه نیستید ، بتوانید پرده ها را باز و بسته کنید .

جذابیت خانه های هوشمند

هماهنگی تجهیزات در خانه های هوشمند ، امنیت ، آسایش و کاهش مصرف انرژیی بحدی جذاب است که گاهی نمی توان به سادگی از کنار آن ها گذشت .

پرده برقی

نکات کلیدی در خصوص پرده های هوشمند

پرده های هوشمند، پرده های خاص و متفاوتی نیستند . همان پرده ای که اکنون روی پنجره ی اتاقتان هست هم می تواند هوشمند شود.

کافیست به جای چوب پرده های عادی ، ریل های مخصوصی را نصب کنید .

پرده های هوشمند قابلیت آن را دارند تا در هماهنگی با دیگر لوازم هوشمند خانه عمل کنند. مثلا آ«را با ترموستات اسپیلت هماهنگ کنید . پرده ها بسته می شود و اسپیلت روشن می شود یا برعکس !

و اما نکته کلیدی این نوشتار : هوشمند سازی ، قیمت خانه شما را بشدت افزایش می دهد ! هوشمند سازی در حال فراگیری است و خانه های لوکس هم اکنون هوشممند هستند ، شاید تا چند سال دیگر، افراد خانه هایی که وسایل هوشمند ندارند، نخرند . پس با هوشمند سازی ، خانه خود را در صدر نگه دارید !

جهت مطالعه :

enlightenedتاریخچه هوشمندسازی ساختمان

enlightenedآشنایی با سیستم خانه هوشمند

enlightenedانوع سنسور خانه های هوشمند

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، پیشرو در ارائه خدمات هوشمند سازی ساختمان های اداری ، تجاری و طراحی دکوراسیون داخلی منزل در خدمت شما عزیزان خواهد بود . با دفاتر ما برای دریافت مشاوره در تماس باشید .

نویسنده : ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

خانه هوشمندهوشمند سازیپرده برقیپرده هوشمنددکوراسیون خانهاجرای بهترین دکوراسیونمنزل هوشمندSmart home

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه