مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون مغازه لبنیاتی در شیراز

دکوراسیون مغازه لبنیاتی در شیراز

دکوراسیون مغازه لبنیاتی در شیراز
مغازه لبنیاتی در کشور ما از سابقه‌ای طولانی برخوردار است. مغازه لبنیاتی روزانه مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند و بنابراین باید از دکوراسیون جذابی برخوردار باشد.

تاریخ: 1398/11/22

آیا یک مغازه لبنیاتی هم احتیاجی به طراحی دکور داخلی و دکوراسیون مدرن و جذاب دارد؟ چگونه باید اصول طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لبنیاتی را مشخص و از آن استفاده کرد؟ ایرانادکور، مجری تخصصی و حرفه‌ای دکوراسیون انواع مغازه و مغازه لبنیاتی در شیراز آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

دکوراسیون مغازه لبنیاتی

بسیاری از مردم بر این عقیده هستند که چون مغازه لبنیاتی در اصل یک مغازه سنتی و قدیمی است و از دیرباز در کشور ما وجود داشته است، پس دیگر احتیاجی به دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن ندارد. این یک طرز تفکر اشتباه است. داشتن یک دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن بر فروش شما بسیار تاثیرگذار است. ایجاد تغییرات مثبت و داشتن یک دکور داخلی شیک و مدرن در مغازه لبنیاتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. رعایت اصول طراحی دکور مغازه بسیار مهم هستند.

اجرای دکوراسیون مغازه لبنیاتی

 نکات طراحی دکوراسیون مغازه لبنیاتی

در طراحی دکوراسیون مغازه لبنیاتی رعایت یک سری از نکات و اصول ضروری است. نکته اول اینکه باید همیشه از کیفیت محصولاتی که به مشتری ارائه می‌دهید اطمینان حاصل کنید. محصولات شما باید تازه و سالم باشند تا مشتری همیشه برای خرید دوباره به مغازه شما بیاید. در صورتی که مغازه کوچک دارید، اصول دکوراسیون مغازه کوچک را نیز به خوبی بشناسید.

عامل تاثیرگذار دیگر در دکوراسیون مغازه لبنیاتی عامل نورپردازی مغازه است. نورپردازی مناسب و صحیح در مغازه از اهمیت بسیاری برخوردار است. داشتن نورپردازی که تمام فضای مغازه را روشن کرده است و با نورپردازی خاص بر روی برخی محصولات، نقاط تاکیدی و مهم مشخص شده‌ باشند، باعث می‌شو تا خریدار هرگز دچار سردرگمی نشود و همیشه از خرید خود لذت ببرد.

دکوراسیون مغازه لبنیاتی در شیراز

چیدمان صحیح یخچال‌ها و تجهیزات مغازه لبنیاتی نیز بسیار مهم است. همان‌طور که می‌دانید در یک مغازه لبنیاتی به دلیل اینکه محصولات ارائه شده باید همیشه تازه و سالم باشند و در محیطی تمیز و بهداشتی نگه‌داری شوند، از یخچال‌ها و تجهیزات خاص استفاده می‌کنند. این یخچال‌ها و محصولات درون آن‌ها باید به نحوی چیده شوند که مشتری هنگام خرید دچار سردرگمی نشود و محصولات مرتبط با یکدیگر در یک قفسه جا گیرند. شناخت انواع تجهیزات فروشگاهی و سوپرمارکت در انتخاب به شما کمک خواهد کرد.

نکته مهم و ارزشمند بعدی این است که بعد از اینکه مسیر رفت و آمد و مراحل خرید مشتری را آماده و مهیا کردید، باید در نظر داشته باشید که به منظور سهولت خرید برای مشتری و رعایت نکات طراحی باید محل صندوق و درب خروجی نزدیک به یکدیگر باشد تا مشتری بعد از اتمام خرید خود بتواند به راحتی از درب خروجی مغازه را ترک کند. میز چک اوت یا میز صندوق فروشگاهی یکی از لوازم ضروری در مغازه‌ها است.

دکوراسیون مغازه لبنیاتی متفاوت

معرفی تیم ایرانادکور

تیم متخصص و حرفه‌ای ایرانادکور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان و برخورداری از تیمی حرفه‌ای در اجرا همواره سابقه درخشانی را برای خود رقم زده است. ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لبنیاتی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه