مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی

دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی

دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی
در یک فروشگاه مواد غذایی باید به نکات ریز و مهم بسیاری توجه کرد. در یک فروشگاه مواد غذایی رعایت تمام نکات بهداشتی و راحی داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امروزه با به وجود آمدن هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های موادغذایی بزرگ در تمامی شهرها، جمعیت زیادی از مردم دیگر برای خرید‌های روزانه خود به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. ایرانادکور، با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی دکوراسیون فروشگاه موادغذایی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما است.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

اصول چیدمان محصولات فروشگاه مواد غذایی

در یک فروشگاه مواد غذایی که مراجعه افراد مختلف روزانه بسیار زیاد است، اهمیت دکوراسیون داخلی مناسب و چیدمان صحیح محصولات بارز و مشخص می‌شود. هر چقدر چیدمان محصولات در قفسه‌ها منظم‌تر و شیک‌تر باشد، خریدار محصول مورد نظر خود را سریع‌تر پیدا کرده و نظم داخل فروشگاه باعث می‌شود تا با آرامش و بدون اتلاف وقت محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کند.

دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی

برخلاف تصور عمومی چیدمان صحیح محصولات در قفسه‌های فروشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است. بهتر است محصولاتی که مردم روزانه خرید می‌کنند مانند ماست، پنیر و شیر را در انتهای فروشگاه قرار دهید تا خریدار زمانی که برای خرید لبنیات به آخر فروشگاه حرکت می‌کند، دیگر محصولات را در مسیر خود ببیند و با این رو می‌توانید شانس خرید دیگر محصولات را بالا ببرید. اجرای باکس‌ها و قفسه‌های فروشگاهی می‌تواند در دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی بسیار تاثیرگذار باشد.

عوامل تاثیرگذار بر فروش

– یکی از نکات جالب علمی ثابت شده در هنگام خرید این است که مشتری به محض ورود به داخل فروشگاه به سمت راست خود نگاه می‌کند، بنابراین می‌توانید از این نکته استفاده کرده و محصولات لوکس و گران قیمت خود را در این قفسه‌ها جای دهید تا شانس خرید را افزایش دهید.

– می‌توانید در داخل فروشگاه از علائم و تابلوهای جذاب برای نشان دادن مسیر حرکت به مشتری یا مشخص کردن هر ناحیه از فروشگاه و اختصاص آن به یک سری خاص از محصولات استفاده کنید.  این امر باعث می‌شود تا هم ضمن جلب توجه مشتری، برای خرید کردن هم مشتری دچار سردرگمی نشود. اجرای دکوراسیون هایپرمارکت با داشتن اصول خاص خود نیز حتماً احتیاج به تخصص و مهارت دارد.

اجرای دکور فروشگاه مواد غذایی

– ارتفاع قفسه‌ها و طبقات داخل فروشگاه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ارتفاع استاندارد قفسه‌ها و چیدن محصولات مرتبط با یکدیگر در یک بخش از فروشگاه باعث می‌شود تا مشتری انگیزه بیشتری برای خرید داشته باشد.

– نظم و نظافت محیط فروشگاه و قفسه‌ها نیز کاملاً واضح و بدیهی است که از نکات مهم به شمار می‌رود. قطعاً هیچ شخصی نمی‌خواهد که در راهروهای یک فروشگاه آشفته و به هم ریخته قدم بردارد و از قفسه‌های شلوغ و شلخته کالای مورد نیاز خود را انتخاب کند. بنابراین همیشه به نظافت کف، سقف و بدنه‌های فروشگاه خود اهمیت دهید. تجهیز هایپرمارکت و سوپرمارکت می‌تواند در فروش فروشگاه تاثیرگذار باشد.

اصول طراحی فروشگاه مواد غذایی

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاه همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. به منظور کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ما در دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایراناکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه