مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون فروشگاه ورزشی در شیراز

دکوراسیون فروشگاه ورزشی در شیراز

دکوراسیون فروشگاه ورزشی در شیراز
امروزه تعداد فروشگاه‌های ورزشی در سطح شهر بسیار زیاد و پراکنده است. انتخاب یک طرح مناسب و متفاوت برای دکوراسیون فروشگاه ورزشی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا در این حوزه رقابت تنگاتنگ است.

فروشگاه لوازم ورزشی یکی از فروشگاه‌هایی است که در سطح شهر بسیار دیده می‌شوند و به همین دلیل دکوراسیون فروشگاه ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در اجرای دکوراسیون فروشگاه همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

یکی از مهم‌ترین اصولی که کاملاً واضح است کیفیت اجناس ارائه شده در مغازه است که به طرز چشمگیری بر روند فروش و جذب مشتری تاثیرگذار است. در کنار این عامل باید به دکوراسیون داخلی فروشگاه ورزشی توجه داشت. دکوراسیون فروشگاه باید به نحوی باشد که مشتری بعد از مدت زمان زیاد گشتن و دیدن اجناس در مغازه احساس خستگی نکند. جذابیت و تنوع حرف اول را در دکوراسیون فروشگاه لوازم ورزشی می‌زنند.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

فروشگاه ورزشی

ورودی مغازه لوازم ورزشی در شیراز

ورودی یک فروشگاه لوازم ورزشی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون فروشگاه است. ورودی باید علاوه بر اینکه باشکوه و جذاب طراحی می‌شود، جذب کننده و چشم‌گیر نیز باشد. این فاکتورها را می‌توان توسط عواملی همچون تغییر ارتفاع و بلندی بدنه ورودی، رنگ و طرح اجرا شده بر روی بدنه ورودی مغازه و همچنین تغییر متریال انجام داد.

دکوراسیون فروشگاه ورزشی در شیراز

قفسه‌بندی داخلی فروشگاه لوازم ورزشی

قفسه‌ها و نحوه چیدمان محصولات در قفسه‌ها باید به صورتی باشد که مشتری حتی بدون حضور فروشنده بتواند با حرکت در میان قفسه‌ها و دیدن اجناس به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. استفاده از قفسه‌های جذاب و استاندارد که علاوه بر اینکه فضای کمتری را اشغال می‌کنند، دید مناسب و دسترسی راحتی را برای مشتری فراهم می‌کند، از بهترین انتخابات هستند. اجرای باکس‌ها و قفسه‌های فروشگاهی از اهمیت بسیاری برخوردارند.

اجرای دکوراسیون فروشگاه ورزشی

نورپردازی فروشگاه لوازم ورزشی

باید توجه داشت که نورپردازی مناسب نیز نقش قابل توجهی در هم معرفی و نمایش کالاهای فروشگاه و هم دکوراسیون داخلی آن دارد. یک نورپردازی مناسب می‌تواند مسیر حرکت خریدار، محل قرارگیری اجناس و تمام شرایط خریدار را مشخص کند. با استفاده از یک طرح نورپردازی مناسب و حرفه‌ای می‌توان جلوه تمام لوازم ورزشی را دو برابر کرد و محصول را در چشم خریدار متفاوت جلوه داد. راهنمای انواع رنگ ساختمان به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از مواردی که در دکوراسیون داخلی فروشگاه بسیار تاثیرگذار است مصالح و متریال سقف، رنگ و طرح اجرای سقف است. باید در نظر داشت که هارمونی رنگ و طرحی که بر روی بدنه‌ها است باید با طرحی هنرمندانه به سقف و کف نیز ارتباط پیدا کند. متریال باید به نحوی باشد که حالتی صمیمی و گرم را به خریداران داخل مغازه القا کند. مدل‌های مختلف سقف کاذب به شما در انتخاب کمک خواهند کرد.

دکوراسیون فروشگاه ورزشی

ایده‌های جذاب در طراحی دکوراسیون فروشگاه ورزشی

استفاده از ایده‌های جذاب در اجرای دکوراسیون فروشگاه می‌تواند فروشگاه شما را در ذهن هر فردی ماندگار کند. برای مثال استفاده از خط‌کشی‌های زمین فوتبال، بسکتبال یا دیگر زمین‌ها در کف فروشگاه شما می‌تواند ایده‌ای متفاوت و جذاب باشد. می‌توانید بخشی از قسمت فروشگاه را معادل زمین چمن زمین فوتبال اجرا کنید.

ایرانادکور، با داشتن برترین و متفاوت‌ترین ایده‌ها در طراحی دکوراسیون فروشگاه ورزشی همواره بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه