مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون فروشگاه موبایل در شیراز

دکوراسیون فروشگاه موبایل در شیراز

دکوراسیون فروشگاه موبایل در شیراز
دکوراسیون فروشگاه همیشه یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب مشتری و افزیش روند فروش بوده است، بنابراین رعایت اصول طراحی در دکوراسیون فروشگاه مخصوصاً موبایل فرشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با این اصول در ادامه آشنا شوید.

امروزه همه ما حداقل یک بار را وارد یک مغازه موبایل فروشی شده‌ایم و به وضوح درک کرده‌ایم که یکی از عوامل مهم در انتخاب موبایل، دکوراسیون فروشگاه موبایل فروشی است. ایرانادکور، با داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در اجرای دکوراسیون مغازه بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

طراحی داخلی مغازه موبایل

انتخاب رنگ برای دیوارها و مبلمان یک مغازه موبایل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک رنگ مناسب و جذاب برای دکوراسیون مغازه موبایل فروشی می‌تواند روند جذب مشتری را چندبرابر افزایش دهد. بیشتر تصور افراد از دکوراسیون داخلی یک مغازه موبایل فروشی یک مغازه بزرگ با دیوارهایی به رنگ‌های شارپ و پر زرق و برق است، اما ایجاد یک تضاد زیبا در رنگ دکوراسیون فروشگاه موبایل می‌تواند تاثیر شگرفی داشته باشد. استفاده از رنگ‌های متنوع و پاستیلی در اصل نشان‌دهنده جسارت و تفاوت بزرگی در مغازه است. همین ایجاد تفاوت با استفاده از رنگ‌های متضاد و غیرمتعارف باعث می‌شود تا شما همیشه در اذهان عمومی ماندگار شوید. اگر قصد دارید تا یک فروشگاه جدید راه‌اندازی کنید، می‌توانید مطالب مفیدی را در مقاله اجرای باکس‌ها و قفسه‌های فروشگاهی مطالعه فرمایید.

طراحی و اجرای ویترین مغازه

ویترین فروشگاه موبایل

جایگاه و مکان مغازه موبایل فروشی شما در انتخاب ویترین و نحوه چیدمان لوازم و موبایل‌ها در ویترین مغازه بسیار تاثیرگذار است. آیا فروشگاه شما در یک پاساژ و در کنار دیگر مغازه‌ها قرار دارد یا فقط یک مغازه منفرد در یک خیابان است و در راسته مغازه‌های دیگر قرار دارد؟ در هر دو حالت باید نکات متفاوتی را در نظر گرفت که باعث جذب مشتری‌های بیشتر شود. در ویترین مغازه موبایل فروشی باید به چیدمان انواع موبایل‌ها و رعایت سلسله مراتب در آن‌ها بسیار اهمیت دارد. ویترین مغازه اولین نقه‌ای است که باعث درگیری و جلب توجه افراد رهگذر می‌شود، بنابراین باید با چیدمان صحیح و رعایت نکات نورپردازی مناسب در ویترین توجه هر رهگذر را به فروشگا جلب کنید، نباید فق به فکر افرادی باشید که قصد خرید کردن از شما را دارند. در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه الکتریکی و فروشگاه موبایل اصول یکسانی دخیل هستند.

دکوراسیون فروشگاه موبایل در شیراز

نکات دکوراسیون داخلی فروشگاه موبایل

در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه موبایل فروشی در شیراز و همچنین تمامی شهرها و استان‌های دیگر رعایت نکات اصلی و مهم در دکوراسیون داخلی فروشگاه موبایل باعث می‌شود تا روند جذب مشتری و فروش همواره سیر صعودی داشته باشد.

* نورپردازی: نورپردازی مناسب و اصولی و با در نظر گرفتن انواع لایه‌های نورپردازی در طراحی داخلی باعث می‌شود که دکوراسیون داخلی و ویترین مغازه بیشتر خودنمایی کنند و افراد بیشتری جذب فروشگاه شوند. این جذب بیشتر همواره می‌تواند با افزایش فروش همراه باشد.

* بعد از رعایت اصول نورپردازی نوبت به طبقه‌بندی و چیدمان انواع موبایل‌ها بر اساس برند، کارایی، قیمت و دیگر معیارها می‌رسد. هر چقدر این چیدمان اصولی‌تر و متناسب‌تر باشد، قطعاً بازخورد بهتری خواهد داشت.

اجرای دکوراسیون مغازه موبایل

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان و معماران حرفه‌ای در زمینه طراحی واجرای دکوراسیون فروشگاه موبایل در شیراز همواره بهترین‌ها را برای شما همراهان گرامی به ارمغان می‌آورد.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه