مصالح ساختمانی

مدل‌های مختلف سقف کاذب

مدل‌های مختلف سقف کاذب

مدل‌های مختلف سقف کاذب
انتخاب یکی از انواع متعدد و زیبای سقف کاذب برای هر مدل فضا و کاربری مختلف در اولویت قرار دارد. مدل‌های مختلف سقف کاذب باعث شده تا هر کاربر با توجه به سلیقه خود یکی از انواع سقف کاذب را انتخاب کند، تنها نکته ضروری شناخت انواع مختلف سقف کاذب است.

تاریخ: 1398/11/13

امروزه وجود مدل‌های مختلف سقف کاذب باعث شده است تا استفاده از سقف کاذب در منازل مسکونی، اداره‌ها و دفاتر محل کار به حداکثر برسد. ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای سقف کاذب در شیراز با بهره‌گیری از تخصص طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

انواع مختلف سقف کاذب

سقف‌های کاذب با توجه به متراژ و ابعاد فضایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای انواع و طرح‌های متفاوتی هستند که هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی فضای خود یکی از طرح‌ها را انتخاب کند. سقف‌ها نیز در یک فضا به اندازه دیگر بخ‌ها مانند دیوار و کف از اهمیت خاصی برخوردارند و باید به آن‌ها اهمیت ویژه داد زیرا در زیبایی فضا تاثیرگذار هستند. در حالت کلی سقف کاذب دارای دو مدل مختلف است که عبارتند از: سقف‌های کاذبی که بعد از اجرا و نصب به کاربر قابلیت دسترسی به فضای مابین سقف اصلی و سقف کاذب را می‌دهد و نوع دیگر سقفی است که بعد از اجرا و نصب به حالت دائمی در همان حالت باقی می‌ماند و برای دسترسی به فضای مابین باید سقف کاذب را تخریب کرد. اجرای باکس نور مخفی در سقف با توجه به همین امر امکان‌پذیر است.

سقف کاذب تصویردار

* سقف کاذب تصویردار

این مدل از سقف کاذب برای فضاهایی که پنجره ندارند و یا در وسط فضا قرار دارند و دید مناسبی به محیط اطراف ندارند بسیار کاربردی است. ایده سقف کاذب تصویردار یک ایده نوین و نوپا در اجرای دکوراسیون داخلی است و از لحاظ بصری تصویری زیبا را در فضا رو به آسمان و محیط‌های دل‌انگیز به وجود می‌آورد. سقف کاذب تصویردار در اصل از ترکیب دو مدل سقف کاذب مشبک و تصاویر آسمان ساخته می‌شود.

سقف کاذب آی گلس

* سقف کاذب آی گلس

سقف آی گلس از انواع جدید و بومی سقف کاذب است که به دلیل داشتن تنوع زیاد در طرح و شکل باعث شده است تا به صورت گسترده مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر در مورد جنس سقف کاذب آی گلس صحبت کنیم در اصل جنس سقف از مواد شفافی مانند آکرلیک تشکیل شده است که قابلیت گذردهی نور را نیز دارد. ضخامت تایل‌ها یک سانتی‌متر است و در طرح‌های متنوع تولید می‌شود. شناخت تفاوت رابیتس و کناف در میان سقف‌های کاذب نیز بسیار اهمیت دارد.

سقف کاذب گریلیوم

* سقف کاذب گریلیوم

در دسته‌بندی سقف‌های کاذب دکوراتیو، سقف کاذب گریلیوم از محبوبیت خاصی برخوردار است. سقف گریلیوم به سقف باز هم معروف است و از ورق‌های آلومینیوم و آهن یا ورق‌های آلیاژی تولید می‌شود. تصویری که سقف کاذب گریلیوم بعد از نصب به ما می‌دهد یک صفحه پیوسته و مشبک از خانه‌های مربع و مستطیل شکل است که ممکن است با آبکاری نقره‌ای یا طلایی نیز دیده شود. کاربرد کناف در ساختمان‌های مسکونی بسیار گسترده است.

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تخصص و دانش طراحان حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای طولانی در طراحی و اجرای سقف کاذب در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. به منظور ثبت سفارش خود و بهره‌مندی از مشاوره رایگان با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه