مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون فروشگاه شال و روسری در شیراز

دکوراسیون فروشگاه شال و روسری در شیراز

دکوراسیون فروشگاه شال و روسری در شیراز
در هر مغازه و بوتیک اولین عامل مهم و تاثیرگذار در خرید مشتری فقط دکوراسیون فروشگاه است. اجرای دکوراسیون فروشگاه شال و روسری در شیراز از تخصص تیم حرفه‌ای ایرانادکور به حساب می‌آید. در طراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاه نکات مهمی تاثیرگذار هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

فروشگاه شال و روسری یکی از زیباترین و جذب‌کننده‌ترین انواع فروشگاه و مغازه در بین تمامی فروشگاه‌های کوچک است. دلیل اصلی این موضوع نیز تنوع رنگ، جنس، مدل و انواع شال و روسری است که هر خانم می‌تواند در هر لحظه از مراحل خرید خود به این فروشگاه جذب شود. شال و روسری یکی از لوازم ضروری برای هر خانم به حساب می‌آید، بنابراین مغازه‌داران و طراحان دکوراسیون فروشگاه شال و روسری می‌توانند با رعایت یک سری نکات ریز و مهم باعث جذب افراد بشتر به این مغازه و درنتیجه افزایش فروش شوند. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز با داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای انواع فروشگاه‌ها و از جمله دکوراسیون فروشگاه شال و روسری در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. طراحی چیدمان ویترین مغازه در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکوراسیون فروشگاه شال و روسری

ویترین و دکوراسیون فروشگاه شال و روسری

همان‌طور که همگی از این موضوع مطلع هستید، داشتن ویترینی زیبا و جذاب برای فروشگاه شال و روسری بسیار ضروری است. بسیاری از افراد بر این باور هستند که فقط کیفیت کالای ارائه شده در جذب مشتری و فروش موثر است اما قابل به ذکر است که کیفیت اجناس فقط نیمه دوم راه را برای شما هموار می‌کند، نیمه اول راه این است که شما با داشتن دکور و ویترینی زیبا مشتری را به داخل مغازه خود جذب کنید. برای انجام این کار در ادامه به برخی از عوامل مهم در این کار اشاره شده است. همچنین در اجرای ویترین بوتیک لباس مجلسی زنانه نیز موارد مهمی دخیل هستند.

طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه

چیدمان شال و روسری در ویترین

نحوه صحیح چیدمان شال و روسری در ویترین مغازه یا فروشگاه بسیار اهمیت دارد. چیدمان ویترین اولین چیزی است که هر رهگذری آن را می‌بیند و این چیدمانم باید به نحوی باشد که هر فرد و رهگذری را به خود جلب کند، حتی اگر افراد چیزی هم خرید نکنند، همین نکته که جذب ویترین مغازه شما بشوند و مدتی را به تماشا بایستند باعث می‌شود که تصویر ویترین شما در ذهن مخاطب نقش ببندد و برای خرید‌های بعدی خود به مغازه شما مراجعه کنند. نحوه چیدمان باید کاملاً هنرمندانه و باسلیقه باشد، چیدمان نه باید شلوغ و شلخته باشد و نه باید ساده و بی‌روح باشد. طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه همیشه از مهم‌ترین نکات در جذب مشتری به حساب می‌آید.

چیدمان شال و روسری در مغازه

حرکت آسان و مشخص در فروشگاه

مسیر حرکت مشخص در فروشگاه برای مشتری بسیار اهمیت دارد. مشتری باید بتواند به محض ورود به مغازه مسیر حرکت خود را در میان تمام قفسه و رگال‌های شال و روسری پیدا کند و با سهولت به دیدن و قدم زدن در بین اجناس بپردازد. تمام اجناس باید به صورت مرتب و طبقه‌بندی شده در هر سمت قرار بگیرند تا مشتر بتواند تمامی اجناس را ببیند و از بین آن‌ها انتخاب کند. مشخص کردن فضایی برای نشستن و انتظار در فروشگاه نیز بسیار اهمیت دارد. در صورتی که مراحل خرید طولانی شود، مشتری می‌تواند از این فضا استفاده کند.

ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای ویترین و دکوراسیون فروشگاه شال و روسری در شیراز با بهره‌مندی از تخصص طراحان حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان در امر طراحی و دکوراسیون داخلی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده: ه. درعلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه