دکوراسیون

کم هزینه ترین محوطه سازی باغ

کم هزینه ترین محوطه سازی باغ

کم هزینه ترین محوطه سازی باغ
قرار دادن المان های مورد نیاز در یک فضا را محوطه سازی میگویند . پروژه های محوطه سازی بسیار پیچیده هستند اما می توان با کمک گرفتن از خبرگان این کار کم هزینه ترین محوطه سازی باغ را اجرا کرد . در این نوشتار بر آنیم تا در این خصوص با شما سخن بگوییم با ما در ایرانا دکور همراه شوید .

تاریخ مقاله : 1398/11/11

اجرای تخصصی و شناخت تفاوت میان فضاها امری است تخصصی برای نمونه طراحی باغ ویلا و اصول طراحی باغهای ایرانی تفاوت های چشمگیری با هم دارند . شرکت ایرانا دکور با در اختیار داشتن نیرو های کار آمد و تجربه اجراهای موفق ، مفتخر است یاری رسان شما در طراحی و اجرای محوطه سازی باشد .

محوطه سازی باغ

بررسی کم هزینه ترین محوطه سازی باغ

در بحث محوطه سازی باغ و یا به عبارتی فضا سازی باغ ، خوب است که نکات ایمنی و استانداردهای محوطه سازی را رعایت کنیم . مثلا برای ساخت استخر در محوطه ویلا باید شرایط و ضوابط لازم را در نظر بگیریم . گاهی هم لازم می شود از افراد حرفه ای برای اجرای تاسیسات باغ ها کمک بگیریم .

برای اجرای هر چه بهتر و کم هزینه تر محوطه سازی باغ ، باید شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید. گیاهانی که انتخاب می کنید باید مناسب آب و هوای منطقه‌ باشد .  اگر در این خصوص تخصص ندارید،  به گلخانه‌ها مراجعه کنید  و از فروشنده بخواهید که گیاهان مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی این منطقه را معرفی کند.

باغ و ویلا

فضا سازی باغ و ویلا

مسطح کردن و آماده کردن محوطه  و ایجاد فضای سبز از مواردی است که نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد: طراحی پیاده رو، خیابان سازی، شبکه های جمع آوری آب و فاضلاب را گام به گام طراحی کنید. چراکه اگر موارد ضروری در اجرای مراحل پروژه رعایت نشوند ، این امر باعث بروز مشکلات بعدی می شود.

نکاتی کاربردی در طراحی کم هزینه باغ

اگر محوطه باغ شما کوچک است و می خواهید فضایی اختصاصی در آن تعبیه کنید، استفاده از وسایل کوچکی مانند کوسن های رنگی و به کارگیری یک نورپردازی خوب، تاثیر عمیقی بر فضا می گذارد که قیمت بالایی هم ندارند .

باکس هایی که از آن برای پرورش گیاه استفاده می شود، هم ایده ارزانی است که می تواند در گوشه ای از محوطه آن را اجرا کرد .

هاموک ( تابهای پارچه ای برای خوابیدن ) از وسایلی است که می توان از آن برای ریلکس کردن در فضای باغ استفاده کرد. استفاده از هاموک باعث ایجاد حس و حال دریا و آرامش می شود. این وسیله را در سایه ای خنک نصب کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

هاموک

یکی از ارزان ترین روش ها برای مجوطه سازی ساخت شلف و یا طبقه است .  بهتر است که برای ساخت این طبقه ها از آجر استفاده شود. تخته های چوبی هم می توانند برای ساخت شلف ها مورد استفاده قرار گیرند.

دیوار سبز هم امروزه جایگاه ویژه ای در طراحی  محوطه های باز و حتی لابی واحد های مسکونی پیدا کرده است. استفاده از این دیوار در طراحی باغ های کوچک نیز بسیار کاربرد دارد.

فضا سازی

به خواندن نوشتارهای زیر دعوتید : 

enlightenedایده های کم هزینه برای دکوراسیون باغ

enlightenedاصول سازماندهی فضای سبز

enlightenedروش های نوسازی باغ شخصی با کمترین هزینه!

enlightenedطراحی و اجرای محوطه سازی

enlightenedکاربرد گیاهان در طراحی فضای سبز

محوطه سازی باغ

اگر کم هزینه ترین طراحی محوطه سازی را در نظر دارید ، کار را به ما بسپارید و با خیال راحت نظاره گر اجرا و اتمام کار باشید و کارشناسان ما در ایرانادکور بهترین و ارزان ترین محوطه سازی باغ در شیراز و جنوب کشور را برای شما اجرا خواهند کرد . برای داشتن برترین ایده ها در طراحی فضای سبز و محوطه‌سازی با شماره های ما در تماس باشید و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

محوطه سازی باغمحوطه سازی ویلاباغ و ویلافضا سازیفضای سبزدکوراسیون باغدکوراسیون داخلی شیرازدکوراسیون فضای سبز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه