دکوراسیون

میز های ناهار خوری مناسب خانه های کوچک

میز های ناهار خوری مناسب خانه های کوچک

میز های ناهار خوری مناسب خانه های کوچک
بعضی از افراد تمایل دارند فضاهای مختلف خانه شان از هم جدا باشد . طوریکه براحیت بتوان تشخیص داد که کجا محل نشیمن است و کجا محل ناهار خوری . اما این ایده ممکن است در خانه ها و آپارتمان های کوچک قابلیت اجرا نداشته باشد . میز غذاخوری یکی از اولین المان هایی است که فدای کوچکی و کم جا بودن خانه می شود. در ادامه به بررسی میز های ناهار خوری مناسب برای خانه های کوچک خواهیم پرداخت .

تاریخ مقاله : 1398/11/08

کارشناسان خبره ایرانا دکور ، بهترین ایده های خلاقانه در فضای ناهار خوری را برای داشتن فضایی دلنشین و کاربردی به شما ارائه خواهند داد . برای انتخاب صحیح و زیبای وسایل و دکوراسیون خانه از جمله  انتخاب میز و صندلی ناهار خوری با مشاوران با تجربه و هنرمند ما مشورت کنید تا در زمان و پول خود صرفه جویی نمایید .

میز ناهار خوری کوچک

کمبود جا در یک دکوراسیون ، به سرعت، سرویس ناهارخوری مستقل را حذف می کند . اما با برخی از ایده ها می توان در فضای کم هم میز ناهار خوری داشت .

میز  ناهار خوری کوچک گرد

میزهای گرد همیشه طرفداران بیش تری نسبت به مدل های مستطیلی و مربعی دارند . این مدل ها برای گوشه های اتاق و سالن و فضاهای بسیارکوچک هم مناسبند . اگر شما گوشه ای قناس و یا بدون استفاده در خانه خود دارید ، براحتی میز گرد و صندلی های کوچک را در آن جای دهید . البته هنگام انتخاب میز به سبک دکوراسیون خانه حتما توجه کنید .

میزهای گرد در انواع چوبی ، شیشه ای و فلزی در بازار موجودند . هر کدام  از این انتخاب ها ویژگی های خاصی را وارد دکوراسیون شما می کنند که باید به دقت انتخاب نمایید .

میز ناهارخوری کوچک تاشو

در ساخت میزهای ناهارخوری جدید انواع مدل های تاشو هم به چشم می خورند . این مدل ها که با صندلی های همراهند، بعد از استفاده جمع شده و در گوشه ای قرار می گیرند. در نتیجه زمان هایی که به آن ها نیازی ندارید، فضایی را در خانه تان اشغال نخواهند کرد. علاوه بر این کوچک بودنشان باعث می شود که به غیر از آشپزخانه در فضاهای دیگر خانه نیز قابلیت استفاده داشته باشند.

میز تاشو

میز ناهارخوری کوچک مدرن

امروزه استفاده از وسایل و مبلمان های چندمنظوره بیش از پیش دیده می شود . میزهای غذاخوری نیز خلاقانه طراحی می شوند تا همزمان به صورت اپن آشپزخانه و میز مورد استفاده قرار گیرند . این ایده برای خانه های نقلی بسیار ایده آل است. ای کار سبک ژورنالی و جوانی به دکوراسیون شما می دهد .

میز ناهارخوری کوچک

در بیش تر مواقع بهتر است طرح مناسب با خانه را خودتان به نجار سفارش داده و سپس نصب نمایید. زیرا این کار نیاز به اندازه گیری و طراحی دقیق دارد تا دقیقا با سایز مورد نیاز فضای شما طراحی شود .

میز نارهارخوری دیواری

نمونه آخر ، میزهای دیواری است. که  تنها با یک پایه بر روی دیوار نصب  می شوند . گاهی از این نوع میز برای میز تلفن یا میز تحریر هم استفاده می شود .

میز کوچک

مقالات زیر پیشنهاد ماست :

enlightenedمیز و صندلی چوبی 4 نفره تاشو

enlightenedمیز ناهارخوری دو نفره

enlightenedطراحی میز و بار چوبی

enlightenedانتخاب میز و صندلی ناهار خوری

enlightenedچیدمان مبلمان و میز در خانه

میز خاص

در پایان چنانچه برای انتخاب جسورانه و متفاوت میز و صندلی ناهار خوری نیاز به ایده های خلاقانه در فضای ناهار خوری دارید ، با کارشناسان ما در  ایرانا دکور در ارتباط مستقیم باشید . ایشان بهترین میز و صندلی ناهار خوری را با توجه به فضای منزل شما ، پیشنهاد خواهند داد تا هم انتخابی زیبا داشته باشید و هم از بابت جنس و قیمت آسوده خاطر باشید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

میز ناهار خوریمیر غذا خوریمیز آپارتمانیدکوراسیون خانه کوچکدکوراسیون داخلیاجرای دکوراسیون داخلی شیرازدکوراسیون آپارتمان

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه