دکوراسیون

اجرای باکس ها و قفسه های فروشگاهی

اجرای باکس ها و قفسه های فروشگاهی

اجرای باکس ها و قفسه های فروشگاهی
از دیرباز تا به امروز قفسه‌ ها تجهیزات پر کاربردی در زندگی ما بوده‌اند زیرا که نظم خاصی به چیدمان اشیاء مختلف و همچنین، تشخیص و تفکیک آن‌ها می‌بخشند. در این نوشتار بر آنیم تا در خصوص قفسه های فروشگاهی و سوپر مارکت ها بیشتر با شما سخن بگوییم . با ما در تین ایرانادکور همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/11/06

رسالت ما در ایرانادکور ، ارائه  خدمات دکوراسیون داخلی ، پشتیبانی از کسب و کار شما از مرحله ی ایده پردازی تا راه اندازی و توسعه ی پایدار به همراه مدیریت منسجم و یکپارچه ی پروژه های شماست. واحد اختصاصیِ دکوراسیون تجاری ما خدماتی در حوزه طراحی و تجهیز سوپرمارکت ، دکوراسیون داخلی هایپرمارکت، دکوراسیون کافی شاپ، طراحی فست فود، رستوران، قنادی … را ارائه می دهد .

تجهیزات فروشگاهی

اجرای باکس ها و قفسه های فروشگاهی

به طور معمول قفسه ها از موادی مانند چوب MDF ، بامبو، یا فولاد ساخته شده‌اند، هرچند قفسه هایی که برای اشیاء سبک تر مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان از شیشه یا پلاستیک و یا از جنس PVC نیز ساخت .

قفسه ها را با 2 تا 6 درجه شیب می‌توان اجرا و نصب کرد . طول و عرض هر قفسه نیز بسته به محدودیت توان نگهداری آن تنظیم می‌شود که سیستم قفسه بندی قابل تنظیم این اجازه را می‌دهد که فاصله عمودی طبقات متغیر و منعطف نسبت به تغییرات اشیائی باشد که در آن نگهداری می‌شود .

ویژگی های یک قفسه خوب

  • جنس مرغوب
  • ضخامت استاندارد
  • ستون، براکت، و ساپورت مقاوم
  • رنگ

مهم ترین ویژگی، یعنی رنگ عالی و با کیفیت است که باید موجب تطبیق و هماهنگی با دیزاین محیط داخلی فروشگاه گردد. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که نحوه‌ چیدمان اشیاء در قفسه نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

در این میان سنگین ترین وظیفه بر دوش قفسه یا شلف های پالت سنگین است .

قفسه فروشگاهی

اجرای قفسه در فروشگاه

اولین مرحله در ساخت قفسه فروشگاهی مناسب، شناخت نیاز فروشگاه و هایپرمارکت برای طبقه بندی کالاها است، یک طراح قفسه فروشگاهی خوب تمام ابعاد کار را در نظر می گیرد تا محصول تولید شده از لحاظ نوع طراحی، متریال (قفسه فلزی، قفسه چوبی، قفسه ترکیبی) رنگ بندی، نورپردازی داخلی و … جوابگوی نیاز مشتریان باشد.

سهولت در نصب هم یکی از مسایلی است که باید مورد توجه بسیار واقع شود . گروه نصب باید در حداقل زمان بتواند تعداد قفسه مورد نیاز فروشگاه ها را نصب کنند .

انتخاب متریال مناسب، به نحوی که تمام نیاز های فروشگاه را تامین کند نیز بسیار مهم است . چه از لحاظ زیبایی شناسی و چه کیفیت باید همزمان با طراحی در نظر گرفته شود . متریال مناسب و با کیفیت، نیروی ماهر، تجهیزات بروز و تمام اتوماتیک و دقت در تولید مواردی هستند که در طراحی و اجرای قفسه بندی فروشگاهی مد نظر است .

قفسه فروشگاه

از نکات دیگری که باید حتما در طراحی قفسه های فروشگاهی در نظر گرفت زیبایی، استحکام، سهولت در نصب و جابجایی، رنگ بندی زیبا، مقاومت در برابر رطوبت، سرما و گرما، ضد زنگ بودن است .  قفسه های فروشگاهی تحت فشار بار به هیچ عنوان نباید تاب بردارد و خم شود . بنابراین برای داشتن بهترین نتیجه با تیمی حرفه ای مشورت کنید تا زمان و هزینه شما هدر نرود .

مقالات زیر را هم بخوانید :

enlightenedاجرای دکوراسیون هایپر مارکت

enlightenedانواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت

enlightenedطراحی و اجرای دکوراسیون مغازه

enlightenedمیز چک اوت یا میز صندوق فروشگاهی

enlightenedطراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

enlightenedاصول بازسازی مغازه

enlightenedتجهیز هایپر مارکت و سوپرمارکت

سخن پایانی :

می توان برای طراحی سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها الگو برداری کرد اما ، هنر اینجاست که خلاقیت داشته باشیم و با ایده های ناب طراحی بتوانیم چیدمانی کاربردی و شیک را ارائه دهیم . ما در ایرانادکور ، بهترین اجرای دکوراسیون و تجهیز فروشگاه های بزرگ را به شما ارائه می دهیم . با شماره های ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون فروشگاهیقفسه و شلف فروشکاههایپر مارکتقفسه های هایپر مارکتقفسه بندی فروشگاهدکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه