دکوراسیون

طراحی ویترین بوتیک مردانه

طراحی ویترین بوتیک مردانه

طراحی ویترین بوتیک مردانه
پوشاک مهمترین بخش از فرهنگ یک کشور و فاکتوری پر رنگ در شناخت سبک زندگی و تفکر مردم یک منطقه می باشد. در گذر زمان تغییراتی بر فرهنگ و سبک زندگی پدیدار می شود ، سبک پوشاک مردانه در دهه 40 یا 50 سبک لباس دهه 80 و 90 متفاوت های بسیاری دارد . بنابراین اهمیت دادن به لباس باعث می شود ، هر چیزی که مربوط به خرید و فروشش می شود نیز مهم شود . با ما در ایرانا دکور همراه شوید تا نگاهی داشته باشیم بر طراحی ویترین بوتیک مردانه .

مشورت با اساتید حوزه طراحی دکوراسیون ، می تواند مانع هدر رفتن پول و زمان شما شود . ایرانادکور ، خدمات گوناگونی برای انواع دکور ( دکور لوازم خانگی ، دکور آرایشگاه مردانه ، دکور آرایشگاه زنانه ، دکور بوتیک زنانه) تا کنون در پروژه های خود اجرا کرده است ، بنابراین پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما ، می توانید در زمان تعیین شده و با حداقل هزینه ، بهترین کیفیت را تحویل بگیرید . پیشتر دکوراسیون بوتیک زنانه را معرفی کردیم اکنون به بررسی بوتیک مردانه می پردازیم .

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

ویترین بوتیک مردانه

بررسی طراحی ویترین بوتیک مردانه

تغییر اساسی در نحوه چیدمان و دکور بوتیک مردانه، افزایش فروش را در بر خواهد داشت اگر این تغییرات را با آگاهی و حساب شده انجام دهید . در کناری عواملی چون وضعیت مد و لباس، استراتژی بازاریابی ، درک نیاز و سلیقه مشتری و بازار و فعالیت ها و تعداد رقبا و… باید بتوان نظر و نگاه مشتری را به سرعت به فروشگاه جلب کرد .

اجرای یک بوتیک مردانه خاص  

داشتن یک ویترین زیبا در بوتیک مردانه می تواند یک مزیت رقابتی قوی در مقابل سایر رقبا باشد. توجه مشتریان را بطور فعالی جلب کند و حتی شروع  تبدیل آن ها به مشتری دائمی شود .

فقط کافیست با یک ویترین متفاوت و جذاب ،  اولین لحظه از فروشگاه شما در ذهن مشتری ثبت شود . بزرگترین اصل بازاریابی که ایجاد تصویر ذهنی در مشتری است بوسیله ویترین زیبا عملی می شود .

ویترین بوتیک مردانه

نکات مهم در اجرای عملی بوتیک مردانه

تم دکور و اهمیت آن در ویترین بوتیک مردانه با دانستن علم رنگ شناسی و سبک شناسی میسر است .

تعیین قوی ترین نقطه ویترین از دید مشتری و آنگاه قرار دادن جذاب ترین کالا در آن نقطه

انتخاب ترکیب رنگی مناسب و کاربردی با توجه به سبک لباس ، نوع محل و حتی تقویم روزهای سال و مناسبت ها در دکور بوتیک مردانه

چیدمان دکور ، که شامل رعایت تقارن یا عدم تقارن عمدی در ویترین با توجه به مخاطبین مغازه و سبک و نوع لباسی که می فروشیم

اجرای نور و نورپردازی خاص ویترین ، نور هایی از سقف به پایین و بالعکس و نورهای زاویه دار که هر یک بر کالای خاصی تمرکز دارد ، نور می تواند مانور زیبایی از اجناس را در صحنه بوتیک مردانه خلق کند.

انتخاب صحیح مدل ها و مانکن های لباس مردانه در ویترین بوتیک

شناخت مخاطب هدف ، اینکه اکثریت مشتری شما را  چه افرادی از جامعه و با چه  سطح درآمدی و چه نوع سلیقه ای تشکیل میدهند؟ سنتی یا مدرن یا حد واسط بین این دو؟

زدن اتیکت قیمت بر روی لباس نشان دهنده احترام به مشتری و نمایان گر گران فروش نبودن شما است . این حق ار به مشتری بدهیدکه انتخاب کند و با در نظر گرفتن بودجه خود تصمیم بگیرد .

ویترین فروشگاه مردانه

فروشگاه لباس مردانه

اگر مایلید بهترین ویترین بوتیک مردانه برای شما اجرا شود با ما در تماس باشید . ایرانادکور مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب ایران با سالها تجربه در خدمت شما خواهد بود . خلاقیت و تفکر خلاق در معماری سرلوحه ما در ایرانادکور است .

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه