دکوراسیون

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

راهنمای خرید سرویس خواب عروس
سرویس خواب عروس از با اهمیت ترین وسایل در اتاق خواب عروس و داماد است . انتخاب طرح و رنگ سرویس خواب تاثیر بسیار زیادی در زیبا و دلنشین شدن اتاق خواب دارد به همین دلیل دقت کافی در خرید را می طلبد و مقداری آگاهی تا به بهترین وجهی این انتخاب و خرید صورت گیرد . در این مطلب از ایرانادکور می خواهیم راهنمای خرید سرویس خواب عروس را بررسی کنیم . با ما باشید .

تاریخ مقاله : 1398/11/02

ایرانادکور ، متخصص در دکوراسیون خاص خانه عروس ، با شماست تا اولین قدم هایتان در خانه مشترکتان زیبا و عاشقانه تر باشد . زیبایی دکوراسیون ، تاثیر به سزایی در خلق و خوی افراد دارد ، پی به ما اعتماد کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید .

اتاق عروس

 خرید سرویس خواب عروس

از لحاظ دکوراسیون شکل، ساختار و رنگ سرویس خواب میتواند تاثیر بسزایی بر فضای اتاق خواب داشته باشد . از مهمترین اجزای دیگر پاتختی ها، آینه کنسول و کمد لباس است که در کنار روتختی می تواند یک ست کامل و زیبا و هماهنگ از سرویس خواب عروس را شکل دهد .  هارمونی کامل این اجزا با هم باعث چشم نواز شدن اتاق خواب زوج جوان خواهد بود .

سرویس خواب مدرن سفید

سرویس خواب سفید جزء پرطرفدارترین انتخاب ها برای زوج های جوان است و خصوصا برای اتاق عروس مناسب است . رنگ سفید زیبا و آرامش بخش است و برای عروس و داماد می تواند بسیار دلنشین باشد . از طرف دیگر استفاده از رنگ سفید برای فضاهای کوچک در نظر گرفته می شود چراکه باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود و همچنین سفید با هر رنگ و سبکی به خوبی هماهنگ می شود ، البته در سبک معماری مدرن بیشتر رنگ سفید را به کار می برند و در سبک کلاسیک کمتر کاربرد دارد .

سرویس خواب عروس

سرویس خواب کلاسیک عروس

اگر سبک کلاسیک و سنتی را برای خانه تان انتخاب کرده اید بهتر است اتاق خواب هم از آن پیروی کند .  این نوع سرویس خواب ها دارای تزیینات و طرح های زیادی در قسمت بدنه و قاب خود هستند . زیباترین طرح های کلاسیک سرویس خواب  می تواند انتخابی با شکوه و رسمی برای اتاق خواب هایی با سبک کلاسیک و بزرگ باشد . در سبک کلاسیک این روزها رنگ استخوانی و بژ مد شده و مورد استفاده بیشتر عروس و دامادهاست .

سرویس خواب سلطتنی عروس

برای اتاق خواب زوج های جوان یکی از شیک ترین و زیبا ترین طرح ها ، سرویس خواب سلطنتی است که طرفداران بسیار زیادی دارد . اگر اتاق خوابتان بزرگ است و از نظر مالی هم مشکلی ندارید سرویس خواب سلطنتی را انتخاب کنید زیرا ظاهری منحصر به فرد و زیبا به اتاق می بخشد .تخت خواب سلطنتی دارای تاج چرم و تزیینات بسیار زیبا با منبت کاری های فراوان روی قاب و پایه های بدنه است که جلوه ای لاکچری و لوکس در دکوراسیون اتاق خواب به وجود می آورد .

سرویس سلطنتی

سرویس خواب مدرن اتاق عروس :

اگر طرفدار زرق و برق نیستید و سادهگی را بیشتر می پسندید و می خواهید اتاق شما وسیله های تزیینی کمتری داشته باشد  و دارای کشوهای میز و پا تختی ساده باشد ، سبک مدرن بسیار مناسب شماست . برای اتاق خواب کوچک و هزینه های کمتر این سبک کار مناسب می باشد .

مقالات زیر را بخوانید

enlightenedسرویس خواب مدرن دو نفره

enlightenedتخت خواب دو نفره ام دی اف

enlightenedراهنمای انتخاب بهترین روتختی برای اتاق خواب

enlightenedدکوراسیون اتاق خواب کوچک

اتاق عروس

ایرانادکور ، ضمن اهمیت دادن به تمام نکات نهفته در دکوراسیون داخلی ، سعی در همراهی شما در تمام مراحل دارد ، برای مشاوره بیشتر و دانستن جزییات جذابتر با دفاتر ما در شیراز در تماس باشید و مشاوره دریافت کنید . باید ها و نباید های دکوراسیون منزل را در سایت ما بخوانید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اتاق خواب عروسسرویس خواب عروستخت و کمد عروستزیین اتاق عروسعروسدکوراسیوندکوراسیون داخلیدکوراسیون شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه