مقالات تخصصی معماری

انواع درب‌های اتاقی

انواع درب‌های اتاقی

انواع درب‌های اتاقی
درب‌های اتاق باید با دقت و حوصله انتخاب شوند و با طرح و سبک دکوراسیون داخلی خانه کاملاً هماهنگ باشد تا بتواند به عنوان یک مکمل در طرح خانه و اتاق خواب به حساب آید. این امر تنها با آگاهی کامل امکان پذیر است.

تاریخ: 1398/10/27

درب اتاق

زمانی که در مورد دکوراسیون داخلی منزل صحبت می‌کنیم، شاید به همه موضوعی از رنگ دیوار و سقف گرفته تا جنس درب‌های کابینت آشپزخانه را در نظر بگیریم و برای هر کدام از این موارد وقت بسیار گذاشته و به دنبال بهترین انتخاب باشیم! اما نکته‌ای که اهمیت کمی هم ندارد و اتفاقاً در زیبایی خانه و دکوراسیون داخلی خانه بسیار تاثیرگذار است، درب‌های اتاق خانه است. درب‌های اتاق اگر به خوبی و با دقت انتخاب شوند، می‌توانند زیبایی بی‌نظیری را به خانه ببخشند و جذابیت خانه را دو برابر کند. ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. طراحی بخش‌های مختلف واحد مسکونی تخصص ما است.

بهترین درب اتاق

راهنمای خرید درب اتاق

در هنگام خرید درب‌های اتاق باید به یک سری نکات دقت کنیم تا بتوانیم انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشیم و در نهایت با آگاهی و شناخت کامل از تمام موارد یک انتخاب صحیح برای درب‌های اتاق خانه خود داشته باشیم. در ادامه مراحل زیر به شما در انتخاب کمک خواهند کرد. در ابتدا باید به دقت تمام مدل‌ها و طرح‌های درب‌های اتاقی را مشاهده و بررسی نمایید. نباید هنگام دیدن مدل‌ها عجله به خرج داد. بعد از مشاهده و بررسی انواع مدل‌ها باید با توجه به سبک طراحی داخلی خانه خود و دیگر اکسسوری‌های منزل، بهترین طرح که بیشترین هماهنگی را با خانه شما دارد انتخاب کنید. در هنگام بررسی تمام عوامل بالا باید بودجه خود را نیز در نظر گرفته و با دیگر عوامل هماهنگ کنید. یکی از عوامل مهم در انتخاب درب‌های اتاق کیفیت و طول عمر درب اتاق است. کیفیت را تا جایی که بودجه شما همراهی می‌کند باید تلاش کنید تا از بهترین کیفیت و با ماندگاری بالا استفاده کنید. کاربرد فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی به زیبایی خانه شما می‌افزاید.

انواع طرح درب های اتاق خانه

ویژگی‌های درب اتاق خوب

درب‌های اتاق خوب و مناسب با توجه به جنس، طرح و رنگشان دارای یک سری ویژگی‌های مشترک هستند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

* یک درب داخلی خوب و مناسب باید قوی و سالم باشد و قابلیت استفاده مکرر در سالیان متمادی را داشته باشد. این فاکتور را می‌توان از جنس درب متوجه شد.

* درب اتاقی خوب و مفید است که جنس آن خوب باشد و انتقال صدا بین محیط داخل و خارج را به حداقل برساند. احتیاجی نیست که حتماً درب اتاق عایق صدا باشد ولی باید تا حدود زیادی میزان انتقال صدا را کنترل کند. کاغذ دیواری اتاق خواب نیز در زیبایی اتاق خواب موثر است.

* طرح و مدل درب اتاق باید با سبک دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگ باشد.

انواع درب اتاق

ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در انتخاب بهترین سبک دکوراسیون داخلی و اجرای نورپردازی تخصصی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما همراهان گرامی است. اجرای نورپردازی مناسب در خانه بسیار مهم است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه