مقالات تخصصی معماری

میز و صندلی چوبی 4 نفره تاشو

میز و صندلی چوبی 4 نفره تاشو

میز و صندلی چوبی 4 نفره تاشو
میز و صندلی‌های چوبی تاشو امروزه محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده‌اند و به دلیل راحتی در استفاده و نگهداری آنان، همگی ترجیح می‌دهند تا حتماً یک سری از آن‌ها را در خانه خود داشته باشند.

تاریخ: 1398/10/26

میز و صندلی چوبی

میز و صندلی‌های چوبی تاشو محصولی جدید در بازار هستند که اخیراً راه خود را به خانه‌های همه ما پیدا کرده‌اند. میز و صندلی‌های چوبی تاشو تنوع بسیاری در تعداد نفرات، رنگ و طرح و همچنین مدل خود دارند که همین امر باعث شده است تا این اجناس زیبا و دوست داشتنی در همه جا از جمله کافه‌ها، رستوران‌های کوچک، خانه‌ها و همچنین در مسافرت و در صندوق عقب ماشین‌ها نیز دیده شوند. ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در بازسازی و تعمیرات منازل مسکونی همواره آماده اراه بهترین خدمات به شما عزیزان است. طراحی میز و بار چوبی نیز دارای اصول مشخصی است.

میز و صندلی تاشو چوبی

میز و صندلی تاشو

میز و صندلی‌های تاشو دارای طول، عرض و ارتفاع متفاوتی هستند و به راحتی قابل جمع شدن می‌باشند. در یک میز چهار نفره معمولاً طول میز در حالت باز شده بین 130 تا 150 سانتی متر متغیر است و عرض و ارتفاع میز نیز به ترتیب معمولاً 85 سانتی متر و 65 سانتی‌ متر است. البته این اندازه‌ها با توجه به مدل و جنس میز چوبی می‌تواند متغیر باشد. میز و صندلی‌های تاشو چوبی یا توجه به رح منحصر به فرد خود در شکل‌های مربع و مستطیل طراحی و ساخته می‌شوند. جنس صندلی‌های تاشو هم می‌تواند فلزی و هم چوبی باشد. هر کدام از این صندلی‌ها با توجه به جنس و طرح خود می‌توانند در مکان‌های مختلفی و به منظورهای متفاوتی استفاده شوند. میز ناهارخوری دو نفره نیز بسیار کاربردی است.

میز و صندلی چوبی تاشو

مزایای میز و صندلی چوبی تاشو

* میز و صندلی‌های تاشو کم حجم، سبک و به راحتی قابل حمل هستند و به همین دلیل از آن‌ها می‌توان هم در خانه و هم در مسافرت استفاده نمود.

* بسته‌بندی این میز و صندلی‌ها بسیار کوچک و جمع و جور است و می‌توان آن را به راحتی در ماشین جا داد.

* معمولاً همه میز و صندلی‌ها دارای قابلیت شستشو هستند و در برابر باران و رطوبت مقاوم هستند.

* تحمل میز و صندلی‌ها بسیار بالا است و محدودیت استفاده برای افراد با وزن‌های مختلف ندارد.

* طراحی و مدل‌های بسیار شیک و زیبا و متنوعی دارند و متناسب با  هر سلیقه‌ای ساخته می‌شوند.

* استفاده از میز و صندلی تاشو بسیار آسان است و هر شخص می‌تواند در مدت زمان کم آن‌ها را باز و بسته کند.

میز و صندلی تاشو 2 نفره

معیارهای خرید میز و صندلی چوبی تاشو

میز و صندلی‌های چوبی تاشو تنوع رنگ و جنس بسیاری دارند، همین امر باعث می‌شود تا انتخاب به راحتی صورت پذیرد. هنگام انتخاب و خرید میز و صندلی چوبی تاشو همیشه اولین معیاری را که در نظر می‌گیرید این باشد که در هنگام استفاده از میز و صندلی احساس راحتی و خوشایندی داشته باشید. معیار بعدی رنگ و مدل میز و صندلی باشد که در صورت استفاده در خانه با سبک دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ باشد و اگر در خارج از منزل نیز از آن استفاده می‌کنید باید رنگ و مدل آن را نیز دوست داشته باشید. برای انتخاب میز و صندلی ناهارخوری باید اطلاعات کاملی داشته باشید.

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص به روز و کاربردی در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما همراهان گرامی است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه