آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

میز ناهارخوری دو نفره

میز ناهارخوری دو نفره

میز ناهارخوری دو نفره

میز ناهارخوری دو نفره در طرح، رنگ و مدل‌های جذاب و بسیار زیبایی در بازار وجود دارند که هر شخص می‌تواند با توجه به بودجه مالی و سبک دکوراسیون داخلی خانه خود یک مدل را انتخاب کند. آشنایی با انواع میز و صندلی ناهارخوری در این انتخاب به شما کمک می‌کند.

دعوت می کنیم مقاله میز های ناهار خوری مناسب خانه های کوچک را نیز بخوانید و نکات جالبی را مرور کنید.

میز ناهارخوری دو نفره

میز و صندلی ناهارخوری

در بیشتر خانه‌های امروزی شاید میز ناهارخوری به دلیل کمبود فضای کافی برای قرار دادن یک سری میز و صندلی ناهارخوری از دکوراسیون داخلی منزل حذف شده باشد. از طرف دیگر در برخی خانه‌های دیگر نیز افراد علاقه دارند که حتی با وجود فضای کم نیز یک سری میز و صندلی ناهارخوری جمع و جور حتماً در خانه خود داشته باشند. این امر بسیار به سلیقه افراد و نحوه چیدمان مبلمان منزل بستگی دارد. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون سالن پذیرایی و نورپردازی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. طراحی میز و بار چوبی نیز در آشپزخانه بسیار زیبا است.

میز و صندلی ناهارخوری

میز ناهارخوری دو نفره

میز و صندلی ناهارخوری عمدتاً برای گردهمایی اعضای خانواده به منظور صرف صبحانه، ناهار و شام می‌باشد. این میز و صندلی ناهارخوری می‌تواند خیلی جمع و جور و کوچک و به اندازه‌ی دو نفر باشد یا اینکه وقتی تعداد افراد خانواده بیشتر است، تعداد صندلی‌ها و اندازه مبلمان نیز بیشتر می‌شود. جنس میز و صندلی ناهارخوری بسیار متنوع و زیاد است که هر فرد می‌تواند با سلیقه خود یکی از جنس‌های فرفوژه، چوبی، سلنتی و پارچه‌ای یا مدرن را انتخاب کند. اندازه و بزرگی میز ناهارخوری و همچنین تعداد صندلی‌های آن به متراژ خانه هر فرد، فضای در اختیار گذاشته برای میز و صندلی ناهارخوری، مقدار بودجه هر شخص و سبک دکوراسیون داخلی هر خانه بستگی دارد. سنگ آنتیک در دکوراسیون آشپزخانه زیبایی خاصی به فضا می‌بخشد.

میز ناهارخوری

اگر با کمبود فضا در خانه خود مشکل دارید و در عین حال علاقه دارید که حتماً در خانه خود میز و صندلی ناهارخوری داشته باشید، باز هم مشکلی وجود ندارد. راه‌حل این مساله این است که چندین صندلی تک نفره با طرح و مدل زیبا و مورد علاقه خود در اطراف اپن آشپزخانه خود بچینید و هنگام غذاخوردن از فضای پیشخوان آشپزخانه خود به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید. امروزه بسیاری از مدل‌های میز ناهارخوری دو نفره در انواع طرح و رنگ‌های مختلف و اندازه کوچک طراحی و وارد بازار شده‌اند که پیدا کردن یک فضای کوچک و نقلی در خانه برای این میز و صندلی ناهارخوری بسیار ساده است و به خانه شما نیز زیبایی و جلوه خاصی نیز می‌بخشد.

میز ناهارخوری

قیمت میز ناهارخوری

زمانی که قیمت میز ناهارخوری به یک عامل مهم تبدیل می‌شود، بحث اصلی به این موضوع می‌رسد که شما قصد دارید تا کدام مدل از یک سری میز و صندلی ناهارخوری را انتخاب کنید! تنوع مدل و جنس میز و صندلی‌های ناهارخوری بسیار گسترده است: میز و صندلی سلطنتی، مدرن و کلاسیک از انتخاب‌های شما به حساب می‌آیند. میزهای کلاسیک به دلیل اینکه از چوب راش، گردو و روس ساخته می‌شوند، قیمت بیشتری دارند. انتخاب میز و صندلی ناهارخوری در یک خانه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در امر طراحی و اجرای دکوراسیون سالن پذیرایی و آشپزخانه همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه