دکوراسیون

جزیره آشپزخانه و کاربرد های آن

جزیره آشپزخانه و کاربرد های آن

جزیره آشپزخانه و کاربرد های آن
اگر دوست دارید ایده‌های چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه جذاب داشته باشید، احتمالا با عبارت جزیره آشپزخانه برخورد کرده اید . در این پست از ایرانادکور قصد داریم به جزیره آشپزخانه و انواع آن بپردازیم و نمونه‌هایی از این نوع آشپزخانه برای انواع دکوراسیون‌ها را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1398/10/25

ایرانادکور ، نامی درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، بازسازی و نوسازی کابینت های آشپزخانه ، با اجرای پروژه های موفق دکوراسیون داخلی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی در شیراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود . ما مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی در جنوب کشور هستیم .

جزیره اشپزخانه

طراحی جزیره آشپزخانه و انواع آن

جزیره آشپزخانه در واقع یک پیشخوان جدا است که مستقل از دیگر کابینت‌ها و پیشخوان‌ها، درست در وسط فضای آشپزخانه جای می‌گیرد. این قطعه علاوه بر افزایش زیبایی آشپزخانه به کارایی آشپزخانه هم اضافه می کند .

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌های امروزی، جزیره به یک المان بسیار ضروری تبدیل شده است. یک جزیره آشپزخانه نحوه کار در آشپزخانه را برای یک بانو به کل تغییر داده است.

اولین قدم کاربردی که یک جزیره انجام می‌دهد افزودن یک پیشخوان اضافی و جای بیشتر برای وسیله‌ها است که به آشپزخانه پیوند می خورد .

می توان بصورت خلاقانه ، گاز، سینک ظرف‌شویی و صندلی به یک جزیره آشپزخانه اضافه کرد تا این پیشخوان به تنهایی انجام کارهای زیادی در آشپزخانه ‌شود .

جزیره اشپزخانه

جزیره را کجا بگذاریم؟

در وسط آشپزخانه‌های بزرگ بهترین جای جزیره است . در آشپزخانه کوچک ، جزیره در مرز بین پذیرایی و یا نمشیمن و آشپزخانه تعبیه میشود . به هر ترتیب، جزیره را در هر کجای آشپزخانه یا خانه که قرار می‌دهید، مطمئن شوید به اندازه کافی با دیوارها و کابینت‌ها و دیگر وسایل فاصله دارد و جلوی رفت و آمد را سد نمی‌کند و نام جزیره را به درستی یدک می کشد .

انواع کاربرد جزیره ها در آشپزخانه

پخت و پز غذا و شستشو :  از سینک ظرفشویی و یا گاز رو کار برای جزیره استفاده می شود . به علاوه فضایی بر روی پیشخوان این جزیره‌ها در اختیار شماست تاغذا را سرو کنید .  یا در مهمانی‌های سلف سرویسی بتوانید از آن برای چیدن غذا ها استفاده نمایید .

جبران کمبود کابینت : این نوع از جزیره ها ، یک کابینت ثابت با پیشخوانی عادی است . موارد بالا مانند سینک ظرف‌شویی و گاز ندارد یک کمد جا دار در وسط آشپزخانه است.

میز غذاخوری آشپزخانه : اگر جزیره برای غذاخوری می خواهد استفاده شود ، باید فضای کافی برای قرارگیری زانوها در زیر آن را داشته باشد. به همین خاطر، لبه‌های پیشخوان در سمت صندلی‌ها باید به اندازه ۶۰ سانتی‌متر، از جزیره بیرون زده باشد.

جزیره متحرک : گاهی هم زیر جزیره چرخ می گذارند که بتوان ان را براحتی به هر طرفی کشید . استفاده از این نوع جزیره موقعی که برای میز غذاخوری در نظر گرفته می شود رایج تر است .

جزیره اشپزخانه

مقالات زیر را هم بخوانید  

enlightened کابینت آشپزخانه

enlightenedکابینت ام دی اف سفید مشکی

enlightenedکابینت هایگلاس آشپزخانه

enlightenedایده‌های کاربردی در آشپزخانه کوچک

enlightenedانواع آشپزخانه و چیدمان آن

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه جزیره ای

enlightenedمزایا و معایب کابینت های فلزی

انواع کابینت های آشپزخانه و خصوصیات آن را با مشاوران ایرانادکور  بشناسید . مشاوران ما با علم و هنر روز دنیا در خدمت شما عزیزان خواهد بود .کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور را برایتان اجرا کنیم .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی جزیره در آشپزخانهجزیره آشپزخانهآشپزخانه اوپناوپندکوراسیون شیرازطراحی داخلی آشپزخانهدکوراسیون داخلی شیرازاجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه