مقالات تخصصی معماری

سرویس خواب مدرن دو نفره

سرویس خواب مدرن دو نفره

سرویس خواب مدرن دو نفره
سرویس خواب از اصلی ترین و همچنین زیباترین بخش داخلی یک خانه و هر اتاق خواب به حساب می‌آید که اگر طرحی زیبا و متناسب با دکور اتاق خواب داشته باشد همواره می‌تواند آرامش بخش باشد.

تاریخ: 1398/10/23

سرویس خواب

سرویس خواب یکی از مهم‌ترین ملزومات هر اتاق خواب به حساب می‌آید. یک سرویس خواب کامل و زیبا می‌تواند جذابیت و منحصر بفردی خاصی را به فضای اتاق خواب شما ببخشد. بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب سرویس خواب خود دقت کافی را به خرج دهید. قبل از تصمیم به خرید یک سرویس خواب برای اتاق خود، باید در ابتدا با انواع سرویس خواب و ملزومات آن آشنا باشید تا بتوانید تصمیم آگاهانه‌ای در خصوص خرید سرویس خواب مناسب برای اتاق خواب خود اتخاذ کنید. ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره آماده ارائه خدمات بی‌نظیر متناسب با سلیقه فردی شما عزیزان می‌باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. دکوراسیون اتاق دو تخته خوابه در بسیاری از خانه‌ها دیده می‌شود.

سرویس خواب مدرن دو نفره

انواع سرویس خواب

سرویس خواب امروزه تنوع بسیاری پیدا کرده است و در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت و برای هر سلیقه‌ای طراحی و ساخته می‌شود. انواع سرویس خواب به شکل‌های دایره‌ای، مستطیلی، بلند یا کوتاه، فانتزی و در دیگر انواع متفاوت موجود است. جنس سرویس‌های خواب نیز متنوع و متفاوت است. انواع تخت‌های فلزی، چوبی، ام دی اف و در طرح‌های متفاوت سلطنتی، مدرن، فانتزی، عروسکی و غیره همگی باعث شده‌اند تا هر شخص با توجه به سلیقه و بودجه خود به سراغ یکی از این تخت‌خواب‌ها و سرویس‌های خواب برود. موضوع جالب در تخت‌خواب‌ها این است که زمانی که دو فرزند شما با هم در یک اتاق هستند و از تخت‌خواب مشترک استفاده می‌کنند، می‌توانید به راحتی یک تخت دو طبقه در اختیار آنان قرار دهید تا هم فضای کمتری در اتاق اشغال کند و هم هر دوی آن‌ها یک تخت جداگانه داشته باشند. همین تنوع در انواع مختلف سرویس خواب در بازار موجب شده است تا خرید کردن و انتخاب یک سرویس خواب مدرن به راحتی صورت پذیرد. فنگ شویی در معماری بسیار پرکاربرد است.

سرویس خواب

ملزومات سرویس خواب مدرن دو نفره

یک سرویس خواب مدرن معمولاً از تمامی ملزوماتی که در ادامه نام خواهیم برد تشکیل شده است، اما این ملزومات می‌تواند با توجه به فضای اتاق خواب و حتی بودجه مالی هر فرد کم یا زیاد شود. علاوه بر ملزوماتی که در یک سرویس خواب مدرن وجود دارد، طرح سرویس خواب نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید سرویس خواب یک طرح مدرن و جذاب و متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب داشته باشد. در یک سرویس خواب مدرن، تخت خواب از اولین و مهم‌ترین ملزومات به حساب می‌آید که در طرح‌ها و جنس متنوعی در بازار موجود می‌باشد. از دیگر ملزومات سرویس خواب عبارتند از: میز توالت یا میز آرایش، پاتختی، کمد، آینه و مبل پا تختی (پاف).   ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق نوجوان نیز جالب و کاربردی است.

طراحی سرویس خواب

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب همواره آماده ارائه خدمات شیک و خاص به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه