مقالات تخصصی معماری

ویترین مغازه پوشاک کودک

ویترین مغازه پوشاک کودک

ویترین مغازه پوشاک کودک
در طراحی و اجرای ویترین مغازه پوشاک کودک باید با توجه به رده‌ سنی و علایق کودکان نکات ریز و درشت ترکیب رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های متناسب با یکدیگر در ویترین مغازه را همیشه در نظر داشت.

تاریخ: 1398/10/15

در طراحی و اجرای ویترین مغازه پوشاک کودک عوامل متفاوتی تاثیرگذار هستند که هر کدام از این عوامل درجه تاثیرگذاری متفاوتی در مهم‌ترین اصل برای یک مغازه‌دار یعنی فروش را دارا می‌باشند. عواملی از قبیل محل استقرار مغازه، اندازه مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه و هزاران عوامل دیگر که همگی تاثیرگذار هستند. در ادامه این مقاله به بررسی یک عامل مهم تحت عنوان ترکیب رنگ در طراحی و اجرای ویترین مغازه پوشاک کودک می‌پردازیم. ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص طراحان حرفه‌ای و سابقه درخشان و بی‌نظیر خود در طراحی و اجرای ویترین مغازه پوشاک همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. به منظور ثبت سفارش خود و بهره‌مندی از بهترین خدمات ایرانادکور می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

دکوراسیون مغازه پوشاک کودک

رنگ‌های مکمل

در دایره چرخه رنگ، رنگ‌هایی که در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند را به عنوان رنگ‌های مکمل می‌شناسیم. شناخت و استفاده صحیح از رنگ‌های مکمل می‌تواند جلوه زیبا و جذب‌کننده‌ای را به ویترین مغازه پوشاک کودک ببخشد. این رنگ‌های مکمل در کنار یکدیگر نمایی چشمگیر و متعادل می‌آفرینند. به عنوان مثال در پشت ویترین یک مغازه پوشاک استفاده از چند المان یا استندهای تزئینی با رنگ نارنجی تند در زمینه‌ای به رنگ آبی می‌تواند زیبایی و خیره‌کنندگی متعادلی را به منظور جلب توجه مشتری به ویترین مغازه به وجود آورد. در طراحی داخلی مغازه پوشاک باید با آگاهی کامل از تمامی اصول و نکات مهم در این راه عمل کرد.

دکوراسیون مغازه پوشاک کودک 2

رنگ‌های غالب

استفاده از یک رنگ غالب در طراحی ویترین مغازه پوشاک کودک بسیار مهم است و باعث می‌شود تا به راحتی توجه بازدیدکننده را به خود جلب کند. این رنگ غالب با توجه به ترکیب رنگ یا نوع دکوراسیون ویترین می‌تواند هر رنگی باشد، اما نکته مهم در این حالت این است که رنگ غالب، همیشه رنگی که در بزرگترین سطوح و به بیشترین میزان در مجموعه‌ای به کار رفته نیست! بلکه رنگ غالب رنگی است که در یک مجموعه رنگی، بیش از بقیه رنگ‌ها توجه را به خود جلب می‌کند. حال با این تفاسیر می‌توان گفت که انتخاب رنگ غالب در ویترین مغازه بسیار مهم است. طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در جذب متری و فروش اهمیت بسیار دارد.

طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه پوشاک

خانواده رنگی

یک خانواده رنگی در اصل مجموعه‌ای از رنگ‌ها می‌باشد که به نحوی همگی با یکدیگر در ارتباط هستند. برای مثال خانواده رنگ آبی شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌های آبی است که از یک سو با طیف رنگی آبی سبزها و کمرنگ‌ترین حالت شروع می‌شود و از سوی دیگر به رنگ‌های آبی بنفش با پررنگ‌ترین حالت ختم می‌شود. شناخت این طیف گسترده رنگ و استفاده از آن‌ها در دکوراسیون ویترین مغازه می‌تواند تفاوت و جذابیت خاصی را به ویترین ببخشد. طراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه نیز با روش‌هایی خاص امکان‌پذیر است.

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص طراحان با سابقه و حرفه‌ای در طراحی نما و ویترین مغازه در شیراز همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه