مقالات تخصصی معماری

طراحی داخلی مغازه پوشاک

طراحی داخلی مغازه پوشاک

طراحی داخلی مغازه پوشاک
ویترین هر مغازه و نمای مغازه همیشه بیانگر مهم‌ترین جزیات داخلی در هر مغازه است. اگر یک مغازه پوشاک ویترین منحصر بفرد و طراحی داخلی متفاوتی داشته باشد، قطعاً بدین معنی است که مهم‌ترین اصل را در جذب مشتری دارد.

تاریخ: 1398/10/14

مغازه پوشاک

مغازه پوشاک یکی از مغازه‌هایی است که به وفور در سطح شهر یافت می‌شود و همیشه هم این نوع مغازه‌ها مسئولیت به نمایش گذاشتن بهترین پوشاک خود اعم از مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به نمایش می‌گذارند. نحوه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی یک مغازه پوشاک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چون عامل جذب مشتری و خرید کردن مشتری از مغازه برای هر مغازه‌دار بسیار مهم است، پس باید قطعاً نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و ویترین مغازه به صورتی باشد که در وهله اول جاذب مشتری باشد و طراحی خیره‌کننده‌ای داشته باشد. ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه و داشتن سابقه‌ای درخشان در این حوزه همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

ویترین مغازه پوشاک زنانه

طراحی داخلی مغازه پوشاک

در اصل اگر بخواهیم یک تعریف معمارانه و فنی از یک مغازه پوشاک ارائه بدهیم به این صورت می‌باشد که مغازه پوشاک در اصل مکانی برای به نمایش گذاشتن و فروش انواع لباس در تمام طرح‌ها و سایزهای مختلف می‌باشد. در این مغازه که در اصل یک کلیت بزرگ می‌باشد، شامل ریزفضاهای کوچکتری نیز می‌شود که عبارتند از: فضایی برای نمایش کالا، کانتر فروش، سرویس، مکان استراحت کارکنان، انبار، آشپزخانه و اگر فضای داخلی مغازه بزرگ باشد می‌توان ریزفضاهای دیگری از جمله فضای اختصاصی برای غذاخوری کارکنان را نیز در نظر گرفت. طراحی ویترین مغازه کیف و کفش نیز از اصول خاصی برخوردار هستند.

اجرای ویترین مغازه پوشاک زنانه

فرم معماری

فرم معماری اصلی و ساختمان اصلی مغازه پوشاک را باید جذاب و متفاوت در نظر گرفت. معماری داخلی فروشگاه پوشاک می‌تواند همراه با حرکت‌های منحنی و مواج در دیوارها و سقف و با رنگ‌های جاذب و خیره‌کننده باشد. این حرکت‌های منحنی و مواج زیبایی و سیالیت خاصی را به فضا می‌بخشد و حالت دعوت‌کنندگی خاصی را به فضای مغازه می‌بخشند. رنگ مناسب برای فضای داخلی و نمای یک مغازه پوشاک علاوه بر اینکه بسیار به سلیقه هر فرد بستگی دارد، اما ترکیب رنگ‌های قرمز و سفید می‌تواند رنگ‌های بسیار مناسبی برای فضای داخلی مغازه پوشاک باشد. طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه همواره از مهم‌ترین اصول در جذب و انتخاب مشتری است.

اجرای دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک

بخش مهم دیگر در طراحی و اجرای دکوراسیون و ویترین مغازه پوشاک در اصل نمای مغازه است. نمای مغازه پوشاک اولین فضایی است که هر بیننده یا مراجعه‌کننده با آن روبرو می‌شود، به همین دلیل باید از حالت دعوت‌کنندگی و زیبایی خاصی برخوردار باشد. استفاده از همان خطوط منحنی داخل مغازه در ترکیب با خطوط منحنی افقی در نمای مغازه می‌تواند زیبایی خاصی را به فضای بیرونی و نمای ساختمان ببخشد. طراحی دکوراسیون بوتیک نیز از اصولی مشابه با دیگر انواع طراحی استفاده می‌کند.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در اجرای ویترین مغازه پوشاک در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. به منظور کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورن ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه