دکوراسیون

کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل

کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل

کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل
آیا با کاربردهای سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی آشنایی دارید؟ آیا با ویژگی‌های خاص سنگ آنتیک آشنا هستید؟ بهترین انتخاب سنگ برای یک دکور در خانه چه نوع سنگی می‌تواند باشد؟

تاریخ: 1398/10/12

کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل 

در مقاله طراحی دکور منزل با سنگ آنتیک به معرفی سنگ آنتیک و بررسی خواص و ویژگی‌های آن در دکوراسیون منزل پرداختیم. سنگ‌های آنتیک به دلیل برخورداری از خصوصیات خیلی خوب مانند: قابل ساخت و سفارش در اندازه و طرح‌های متفاوت و گوناگون، قابلیت نگهداری ساده و راحت از سنگ آنتیک در منزل، دوام بالا و عایق بسیار خوب در برابر صدا و دیگر ویژگی‌های اینچنینی باعث شده است تا سریعاً سنگ آنتیک وارد منازل مسکونی و حتی دفاتر اداری و تجاری شده و به یک مصالح محبوب در میان طراحان تبدیل شود. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و راحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون منزل همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. به منظور ثبت سفارش خود می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی با سنگ انتیک

آنتیک یک نوع سنگ مصنوعی است که قابلیت‌های بسیار زیاد و کاربردهای زیادی دارد. در ادامه به بررسی کاربردهای سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل می‌پردازیم. در مقاله انواع سنگ‌های ساختمان، سنگ مرمر به معرفی این نوع سنگ و خواص آن پرداخته‌ایم که به شما کمک می‌کند تا با آگاهی و شناخت کامل از انواع سنگ‌ها انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

سنگ آنتیک در دکوراسیون حمام

سنگ انتیک به دلیل بافت خاص و زیبای خود توانایی هماهنگ شدن با هر نوع دکور داخلی و هر رنگی را دارد. استفاده از سنگ آنتیک در حمام نیز امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در صورت معمولی و به حالت طبیعی از سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی حمام فقط برای یک دیوار از آن استفاده می‌کنند تا هم نگهداری از آن ساده‌تر شود و هم زیبایی خاصی به فضا می‌بخشد. این سنگ‌ها در کنار تمام مزایای خود دارای یک عیب کوچک نیز هستند که باید با آگاهی کامل از آن‌ها در دکوراسیون داخلی حمام استفاده کرد. سنگ آنتیک به دلیل سنگینی خود ممکن است برای تعمیرات یا نصب به بقیه لوازم دکوری آسیب برساند. پس باید با احتیاط کامل و زیر نظر متخصص این کار صورت پذیرد. دیوارپوش کامپوزیت نیز یکی از مصالح خوب است. در مقاله دیوارپوش کامپوزیت از صفر تا صد به بررسی این مصالح پرداخته شده است.

کاربرد سنگ آنتیک

سنگ آنتیک در دکوراسیون اتاق نشیمن

سنگ آنتیک با طرح لوکس و زیبای خود به سررعت راه خود را به دیوارهای تزئینی و دکوری خانه‌ها باز کرده است. امروزه دیگر شاهد استفاده از این سنگ لوکس و زیبا در دیوارهای مختلف و فضاهای متفاوت منازل مسکونی، دفاتر اداری، شرکت‌های تجاری و دیگر مکان‌ها می‌باشیم. نگهداری و مراقبت از سنگ آنتیک ممکن است کمی دشوار باشد و حوصله زیادی بخواهد، اما با در نظر گرفتن زیبایی و جلوه خاصی که این سنگ به فضا می‌دهد می‌توان به این نتیجه رسید که ارزش آن بیشتر است. داشتن یک دیوار دکوراتیو زیبا از جنس سنگ انتیک در خانه حس زیبایی متفاوتی را به فضا می‌بخشد.

سنگ آنتیک 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین و لوکس‌ترین خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز به شما عزیزان می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزلطراحی و اجرای دکوراسیون منزلطراحی دکور منزل با سنگ آنتیک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه