دکوراسیون

انواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت

انواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت

انواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت
برای فروشگاه سوپر مارکت چه نوع تجهیزات فروشگاهی لازم است ؟ انواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت را در این نوشتار بررسی می کنیم . با ما همراه باشید .

ایرانادکور ، با استفاده از افرادی پويا ، جوان و تحصيل کرده ، خدماتی مطابق با تمامی نیاز های پروژه شما در زمینه طراحی سوپرمارکت کوچک ، طراحی هایپرمارکت ، دکوراسیون سوپرمارکت و … ارائه می دهد . از ابتدایی ترین نیاز های یک پروژه گرفته تا پيچيده ترين محاسبات و طراحي هاي عملياتي و مهندسي، کنترل هزينه ها، برنامه ريزي و بازاريابي به عهده ماست . طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه حرفه ماست .

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

صندوق

بررسی انواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت

تجهیزات فروشگاهی را بررسی می کنیم ،

  • اول از همه یک فروشگاه بزرگ باید یک صندوق فروشگاهی یا پوز فروشگاهی یا پکیچ فروشگاهی داشته باشد تا بتوان با آن خرید و فروش ها را انجام داد . برای اینکه سرعت فروش بالا برود و بهتر بتوان میزان فروش اجناس را ثبت و در پایان گزارش گیری کرد باید تجهیزات صندوق و پوز را تهیه کنیم .
  • این روز ها در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها داشتن یه پکیج دوربین مداربسته ضروری است تا بتوان فروشگاه خود را تحت کنترل قرار داد .
  • بسیاری از فروشگاه ها از جمله سوپر میوه ها و سوپر مارکت ها نیاز به یک ترازوی فروشگاهی و تعدادی قفسه و یخچال دارند .
  • سوپر مارکت یا فروشگاه مد نظر شما می بایست یک میز صندوق فروشگاهی داشته باشد تا مشتریانی که از فروشگاه خرید کرده اند بتوانند اجناس خریداری شده خود را بر روی آن بگذارند .

سبد

دونوع میز صندوق فروشگاهی معمول و رایج است :  میز صندوق فروشگاهی نقاله دار و میز صندوق فروش فروشگاهی ساده

  • گیت فروشگاهی : این گیت ها  نیز دارای دو مدل مترویی و گردان یک طرفه هستند . گیت یکطرفه با هدف جلوگیری از سرقت محصولات در فروشگاه های زنجیره ای ، سوپر مارکت ها و سایر فروشگاه ها به کار میرود . گیت ورود خروج یکی از ضروری ترین تجهیزات امنیتی فروشگاه می باشد .
  • سبد حراجی فروشگاهی که در بسیاری از فروشگاه ها از جمله سوپر مارکت ها و لباس فروشی ها ، کیف و کفش فروشی ها و … کاربرد دارد و مخصوص قرار دادن محصولات تخفیف خورده است .
  • چرخ ها و سبد های فروشگاهی و بسیاری از تجهیزات ریز و درشت دیگری وجود دارند که بایستی از قبل به تک تک آن ها فکر کنید .

ترولی

قفسه های فروشگاهی

قفسه‌ ها تجهیزات پر کاربردی در فروشگاه ها هستند زیرا که نظم خاصی به چیدمان اشیاء مختلف و همچنین ، تشخیص و تفکیک آن‌ها می دهند . قفسه های فروشگاه یدارای تنوع متریال ، رنگ و طرح هستند :

  • قفسه های چوبی
  • قفسه های MDF
  • قفسه های بامبو
  • قفسه های فولادی
  • قفسه های شیشه ای
  • قفسه های پلاستیک
  • قفسه های PVC

نوع قفسه ها و اندازه طول و عرض هر قفسه بنا به محدودیت فضا و وزن اشیایی که قرار است نگه داری گند متفاوت خواهد بود .

قفسه باید به گونه ای انتخاب شود که با دیزاین محیط داخلی فروشگاه هماهنگ شود . البته این نکته را نیز نباید نادیده گرفت که نحوه‌ی چیدمان اشیاء در قفسه نیز هنر بزرگی است و بسیار تاثیر گذار است .

قفسه

مشاوره در خصوص تجهیزات فروشگاهی

اگر در فکر راه اندازی فروشگاه هستید یا در حال حاضر آن را در اختیار دارید و می خواهید آن را تجهیز نمایید ، با تیم تخصصی ایرانا دکور ، در تماس باشید . ما بارها و بارها این پروژه را انجام داده ایم و تجربه بالایی در تجهیز فروشگاه های بزرگ و کوچک داریم . اصول بازسازی مغازه هم جزو شرح خدمات ماست . بهترین تجهیزات فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور را از ما بخواهید .

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه