دکوراسیون

طراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

طراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

طراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه
شما یک مغازه دارید و می خواهید دکوراسیون مغازه کوچک خود را تغییر دهید و بودجه زیادی هم در اختیار ندارید ، چاره چیست ؟ آبا راهی برای طراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه وجود دارد ؟ راه های زیادی برای استفاده حداکثری از فضای مغازه وجود دارد و بودجه زیادی را طلب نمی کند . اما باید کمی خلاق بود و متریال های موجود در بازار را خوب شناخت . ما در کنار شماییم تا این راه را هموار کنیم . راه هایی ساده و مقرون به صرفه برای طراحی مغازه پیش روی شماست .

ایرانا دکور ، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور ، با در اختیار داشتن نیروهای متخصص در زمینه ، معماری ، طراحی و دکوراسیون داخلی همراه شما خواهد بود . طراحی دکور مغازه را از ما بخواهید .

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکوراسیون ارزان مغازه

چگونگی طراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

یک دیوار را رنگ کنید : نقاشی کردن یک دیوار با یک رنگ پررنگ و شاید خیلی متفاوت از بقیه رنگ های موجود در مغازه ، راهی مقرون به صرفه و عالی برای جالب کردن فضا است . اینکار جلب توجه می کند و حتی فضا را بزرگ جلوه می دهد . یک دیوار با رنگی پررنگ این تصور را بوجود می آورد که فضا در حال دور شدن است و فضا عمق دارد . گاهی با کاغذ دیواری هم می توانیم این حس را بوجود آوریم خصوص با کاغذ دیواری های سه بعدی . حتی می توانید روی یک دیوار بافت ایجاد کنید .

 استفاده از پنجره و آیینه ، راهی ارزان در دکور مغازه

پنجره ها می توانند یک فروشگاه را با شکوه و بزرگ نشان دهند . روی پنجره می توانید پرده بزنید که همین پرده نقش زیبا سازی مغازه شما را به عهده خواهد داشت . آیینه های باریک هم همین کار را برایتان خواهد کرد . حتی می توانید به یک آینه تصوری از پنجره ایجاد کرد و روی آن پرده زد . آیینه ها راهی ارزان برای دکور مغازه هستن که بسیار هم جلوه و درخشش دارند . امروز آیینه ها در ابعاد و طرح های بسیار خوبی در بازار وجود دارند که می توانیددر جای جای دیوار و سقف مغازه از آن ها استفاده کنید.

دکوراسیون ارزان مغازه

سه نکته مهم در دکوراسیون ارزان مغازه

نمایش آیتم ها در قفسه ها و شلف های مغازه صورت می گیرند . این قفسه ها می توانند از متریال های متفاوتی ساخته می شوند . از انواع بسیار گران تا انواع ارزان و دست ساز .

نظم نظم نظم : واقعا اولین رکن دکوراسیون منظم کردن است . مغازه خود را تمیز و منظم کنید ، اضافات را دور بریزید ، مغازه را خلوت کنید و هرچیزی که در چند ماه گذشته به کار شما نخورده را از مغازه خارج کنید . یه تمیز کاری حسابی انجام دهید تا همه چیز درخشنده و جذاب شود . پاکیزگی آنقدر زیبا است که گاهی حتی نیاز به کار خاص دیگری نیست .

نور و نورپردازی همیشه زیباست و ارزان ، ریسه های نور رودر هر جا می توانید بکار ببرید . نورپردازی خصوصا در دکوراسیون مغازه کوچک بسیار مهم است.

دکوراسیون فروشگاهی

اگر در حال تغییر دکوراسیون مغازه هستید و در خصوص مسایل دکوراسیون داخلی فروشگاه دچار ابهام و تردید هستید و یا بودجه کم دارید ،  به کارشناسان خبره ما در ایرانادکور اعتماد کرده و شاهد بهترین نتیجه باشید . شماره های ما برای مشاوره رایگان در سایت قرار دارد . بهترین اجرای دکوراسیون فروشگاهی در شیراز را همین امروز با تماس با ما در اختیار بگیرید .

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانا دکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه