دکوراسیون

طراحی ویترین مغازه کیف و کفش

طراحی ویترین مغازه کیف و کفش

طراحی ویترین مغازه کیف و کفش
متاسفانه افراد زیادی بی توجه به طراحی ویترین مغازه کیف و کفش در زمینه فروش کیف و کفش فعالیت دارند . مشتری ناخودآگاه جذب مغازه می شود اگر طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش فضایی مناسب را ایجاد کند. دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش رابطه مستقیمی با میزان جذب مشتری دارد و در نتیجه فروش محصول را بیشتر خواهد کرد. اگر مغازه کیف و کفش دارید و می خواهید به کسب و کار خود رونق ببخشید بنابراین پیشنهاد می کنیم که با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخ مقاله : 08/10/1398

ایرانادکور ، پیشرو در زمینه دکوراسیون فروشگاهی ، با اجرای پروژه های بسیار موفق در خدمت شما عزیزان خواهد بود . چنانچه در راه دکوراسیون داخلی فروشگاه دچار تردید هستید و یا می خواهید آخرین طراحی های دنیا در فروشگاه شما اجرا شود با کارشناسان ما در تماس باشید و ایده های ناب معماری داخلی را دریافت نمایید .

enlightenedدر همین ابتدا دعوت می کنیم مقاله جامع دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را بخوانید تا با تمام اصول صحیح طراحی و اجرای دکور فروشگاه آشنا شوید.

ویترین مغازه کیف و کفش

بررسی طراحی ویترین مغازه کیف و کفش

اجرای ایده های خاص و خلاقانه در طراحی ویترین مغازه کیف و کفش باعث می شود تا مشتری بسیار زود تصمیم بگیرد وارد مغازه شما شود . از مهمترین عوامل در طراحی دکور و ویترین مغازه کیف و کفش می توان موارد زیر را عنوان کرد:

بلندی مناسب ویترین : از مهمترین فاکتورهای ویترین توجه به این موضوع است که تمام افراد به طور متوسط به آن دید داشته باشند. ویترین های با ارتفاع بالا و یا دقیقا هم سطح زمین معمولا کمتر دیده می شوند ، سعی کنید ویترین در ارتفاعی باشد که افراد مجبو نشوند سر خود را بالا یا پایین ببرند .

ویترینی ساده همراه با مد روز : طراحی ویترین مغازه کیف و کفش باید مطابق با مد روز پیش برود ویترینی زیبا ست که در عین سادگی جذاب و بامفهوم باشد . سادگی یکی از اصول دکوراسیون مغازه است .

دید از بیرون به داخل مغازه : ویترین مغازه کیف و کفش نباید یکسره باشد باید بتوان از پشت ویترین به داخل مغازه نیز دید داشت .

منحصر به فرد بودن : طراحی ویترین مغازه کیف و کفش باید منحصر بفرد باشد . ایده های خاصی پیدا کنید و با کمک سرچ زیاد و حوصله ای که به خرج می دهید طراحی بسیار خاص و ویژه ای را برای ویترین مغازه کیف و کفشتان ایجاد کنید.

ویترین مغازه کیف

توجه به نوع جنس : برای ویترین کیف و کفش های ورزشی و یا مردانه غالبا از اشکال شکسته و تیره رنگ و نور های کم و برای طراحی ویترین مغازه کیف و کفش زنانه هم از رنگ های آرام و لطیف تر به همراه اشکالی دارای انحنا و نور زیاد بهره ببرید .

داستان راز آلود ویترین : خوب است ویترین داستانی داشته باشد ، کلیت ویترین باید بتواند نشان دهنده یک مفهوم خاص یا نکته جالبی باشد .

سلیقه مردم منطقه : گاهی مردم در شهری و یا محلی سلایق خاص دارند مثلا اکسسوری های براق و طلایی را می پسندند و گاهی سلیقه ای بسیار مدرن دارند . در حال حاضر ویترین هایی ساده تر و کم اکسسوری تر به روز هستند اما شما بر اساس سلیقه مشتریان محل پیش بروید .

ویترین مغازه کیف و کفش

آشنایی با ایرانادکور

گروه معماری ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ایرانادکور با 8 سال سابقه اجرا متشکل از معماران توانمند و تیم اجرایی با تجربه  که پروسه اجرای پروژه ها را طبق به روزترین متدها و استانداردها انجام داده  و طراحی پروژه های دکوراسیون داخلی را با هر نوع کاربری و سلیقه کارفرمایان محترم به فنی ترین صورت ممکن با بهره گیری از نرم افزار های معماری و در نظر گرفتن سهولت اجرا و هزینه تمام شده پروژه به انجام می رساند.

دکوراسیون داخلی ایرانادکور از طراحی معماری آپارتمان و ویلا ، طراحی محوطه و فضای سبز، طراحی نما و معماری داخلی  فضاهای مسکونی، تجاری، هتل، رستوران و کافی شاپ و تزئینات داخلی ساختمان کفپوش و کناف را به بهترین و تخصصی ترین صورت ممکن انجام خواهد داد. برای بهترین طراحی ویترین کیف و کفش در شیراز و جنوب کشور با ما در تماس باشید . اصول بازسازی مغازه در همین سایت بررسی شده است .

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز میتوانید از کارشناسان ایرانادکور کمک بگیرید و یا مقاله کامل طراحی دکور مغازه در شیراز را مرور و مطالعه کنید.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه