دکوراسیون

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ
سالن‌های بزرگ پذیرایی هم دارای مزایای بسیاری هستند و در صورتی هم که چیدمان و دکور مناسبی نداشته باشند می‌توانند خسته کننده و آزاردهنده باشند. بنابراین آشنایی با اصول طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ بسیار مهم است.

تاریخ: 1398/10/7

طراحی و ارتباط فضاها

در فرآیند طراحی پس از مشخص شدن برنامه فیزیکی پروژه و دیگر مراحل باید به کیفیت فضاهای ساختمان و نحوه ارتباط آن‌ها با یکدیگر بسیار دقت کرد. با شناخت کافی از فضاها و کاربرد آن‌ها و همچنین کاربران هر فضا باید اصول و شرایط خاصی را برای هر فضا مخصوصاً در فضاهای مسکونی در نظر گرفت. با روش‌های مختلفی می‌توان نوع و میزان رابطه بین فضاها را نمایش داد. اگر این ارتباط به خوبی مشخص شده باشد، می‌توان به راحتی حوزه‌های مختلف و ارتباط بین آن‌ها را تشخیص داد. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون سالن پذیرایی همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. در ادامه به نحوه چیدمان لوازم دکوری در سالن پذیرایی بزرگ اشاره می‌کنیم.

دکوراسیون سالن پذیرایی1

* تنوع و تفاوت

در هر خانه‌ای حداقل یک عدد میزعسلی در سالن پذیرایی وجود دارد. قسمتی از فضای یکی از میزعسلی‌ها در سالن نشیمن را به چند قطعه لوازم تزئینی اختصاص دهید. در انتخاب این وسایل دقت کنید که اندازه و شکل آن‌ها متفاوت باشد تا بیشتر به چشم بیایند. حتی یک آباژور د یک گوشه از خانه نیز می‌تواند زیبایی خاصی را به فضا ببخشد. طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن شامل نکات خاصی هستند.

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ1

* تعدد و تکرار

با تکرار کردن می‌توانید تاثیرگذاری خود را افزایش دهید. این تکرر می‌تواند حتی شامل چیزهای ساده نیز باشد. می‌توانید در بالای شومینه یک قاب‌عکس سه قسمتی با یک طرح مشابه و مکمل قرار دهید. این قاب عکس می‌تواند مرکز توجه باشد و هر طرحی که دارد نیز می‌تواند با قرار دادن اشیا تزینی کوچکتر دو برابر شود. این نکته را در نظر داشته باشید که اشیا و لوازم جانبی از میزان توجه به شی اصلی نکاهند. سبک شناسی مبلمان به شما در انتخاب یک مبلمان مناسب نیز کمک می‌کند.

طراحی داخلی

* رنگ‌های متضاد

استفاده از وسایل تزیینی و دکورا در کنار یک زمینه متضاد با آن‌ها باعث می‌شود تا اشیا برجسته‌تر به نظر برسند. این تضاد را می‌توان به راحتی با رنگ‌های متضاد در خانه ایجاد کرد. مثلاً می‌توان در کنج خانه یک گنجه مشکی قرار داد و ظروف سفید در گنجه چید. یا حتی برعکس! گنجه سفید و ظروف مشکی! انتخاب این رنگ‌ها و تضاد آن‌ها با یکدیگر به سلیقه هر فرد بستگی دارد، تنها نکته مهم این است که این تضاد را حتماً در نظر بگیرید و اجرا کنید. دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن بزرگ نیز شامل نکات ریز و دقیقی می‌باشد.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین نورپردازی متفاوت و منحصربفرد فضاهای مسکونی و تجاری همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگطراحی و اجرای دکوراسیون داخلیطراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه