دکوراسیون

طراحی و دکوراسیون داخلی قنادی

طراحی و دکوراسیون داخلی قنادی

طراحی و دکوراسیون داخلی قنادی
طراحی و دکوراسیون داخلی قنادی ، نقش بسیار مهمی در ورود و انتخاب افراد برای خرید دارد به خصوص که در فروشگاه های خوراکی و به ویژه شیرینی فروشی موضوع انتخاب خوراکی در کار است و باید شیرینی ها طوری نمایش داده شوند که اشتها برانگیز بوده و مشتری را به خرید تشویق نماید . در ادامه با ما همراه باشید تا نماتی در خصوص طراحی و دکوراسیون داخلی شیرینی فروشی را با هم مرور کنیم .

تاریخ مقاله : 1398/10/06

ایرانادکور با بهره گیری از پرسنل متخصص در زمینه طراحی و تولید تجهیزات فروشگاهی با آخرین سبکها و استانداردهای دنیا، آماده ارائه خدمات خود به مشتریان گرامی می باشد . ایرانا دکور ، طراح و مجری پروژه های دکوراسیون فروشگاهی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید  دکوراسیون قنادی ، دکوراسیون نان فانتزی ، دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ، دکوراسیون سوپرمارکت ، دکوراسیون هایپرمارکت و دیگر اماکن تجاری می باشد . اصول بازسازی مغازه هم در همین سایت بررسی شده است .

enlightenedدر همین ابتدا دعوت می کنیم مقاله جامع دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را بخوانید تا با تمام اصول صحیح طراحی و اجرای دکور فروشگاه آشنا شوید.

دکورلسیون قنادی

بررسی طراحی و دکوراسیون داخلی قنادی

ویترین جذاب یک شیرینی فروشی افراد را به سوی خود می کشاند ، تمیزی و آراستگی فروشگاه و ایجاد حال و هوایی مرتبط با خوراکی نیز واقعا مهم است .  نور پردازی و روشن و دلباز بودن فضا هم تاثیر بسیاری در موفقیت یک مفازه شیرینی فروشی دارد .

چیدمان متناسب و زیبای فضای شیرینی فروشی نقشی اساسی در فروش بیشتر ایفا می کند .

رنگ و نور در قنادی

برای دکوراسیون داخلی قنادی ها محدودیتی برای انتخاب رنگ ها وجود ندارد . قنادی ها جزو محدود فضاهایی هستند که از همه نوع رنگی می توان در آن استفاده کرد و نتیجه خوبی گرفت . از رنگ های شاد و سر زنده گرفته تا رنگهای سفید و خنثی به شرطی که بدرستی استفاده شوند ، نتیجه خوبی خواهند داشت .

قفسه ها و شلف های شیرینی و شکلات و  بسته بندی های خوشمزه هر یک باید در جایی قرار گیرد که بسته به نگهداری آن و فضای مورد نیاز ، به چشم هم بیایند و در دسترس باشند .

دکورلسیون قنادی

قطعا در یک شیرینی فروشی تاریک و با نور کم حس اعتماد برای خرید بوجود نمی آید . نورپردازی در طراحی و دکوراسیون داخلی قنادی اهمیت زیادی دارد . زیرا باعث بیشتر شدن رنگ و لعاب زیبای شیرینی ها خواهد شد و همچنین حس تمیزی و قابل اطمینان بودن را در مشتریان به وجود خواهد آورد .

خلاقیت در طراحی شیرینی فروشی

تعداد ویترین های یخچالی ، به میزان فضایی که در اختیار دارید بستگی دارد .

یکی از ایده ها این است که ، در طراحی دکوراسیون داخلی قنادی خودتان فضایی را به نشستن مشتریان و امتحان کردن نمونه های شیرینی پخته شده در آن روز اختصاص دهید . حتی چای سرو کنید تا شیرینی ها بیشتر بچسبد !

استفاده از ظرف های زیبا را در دکوراسیون داخلی قنادی ها فراموش نکنید .

دکورلسیون شیرینی فروشی

دکورلسیون شیرینی

ایرانا دکور ، مرجع تخصصی دکوراسوین داخلی در شیراز و جنوب کشور با ارائه ایده های ناب طراحی داخلی در خدمت شما عزیزان خواهد بود . بهترین دکوراسیون فروشگاهی در شیراز را از ما بخواهید .

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز میتوانید از کارشناسان ایرانادکور کمک بگیرید و یا مقاله کامل طراحی دکور مغازه در شیراز را مرور و مطالعه کنید.

نویسنده : ص. توکلی / سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه