دکوراسیون

ترفند هایی برای داشتن خانه لوکس

ترفند هایی برای داشتن خانه لوکس

ترفند هایی برای داشتن خانه لوکس
بعضی ها خانه های ساده با دکوراسیون مینیمال و برخی ، خانه های لوکس و مدرن را می پسندند ، اگر خانه لوکس و لاکچری را دوست داریم باید ابتدا ویژگی های این نوع از خانه ها را بشناسیم و در دکوراسیون داخلی منزل به کار گیریم . در این نوشتار می خواهیم خصوصیات خانه های لوکس را بیان کنیم و سپس ترفندهایی برای لوکس کردن خانه را آموزش دهیم .

تاریخ مقاله : 1398/10/05

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، پیشرو در طراحی خانه های مدرن و لاکچری در خدمت شما عزیزان خواهد بود .

دکوراسیون لاکچری

تعریف خانه لوکس

برای آن عده که خانه های لوکس را می پسندند ، چندین ترفند برای داشتن خانه لوکس هنگام طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بیان می کنیم .

ورودی چشم گیر : ورودی ؛ اولین و شاید بیشترین تاثیر را بر بیننده داشته باشد ، ورودی که در آن آینه کاری ، نورپردازی ، گلدان های شیک ، تابلوهای نفیس و سقف های ابزار خورده دیده شود ، قطعا ذهنیت فرد را برای ورود به خانه ای لوکس تغییر می دهد .درب های خانه را به رنگ های خیره کننده تغییر دهید ، رنگ مشکی برای درب ها به یک باره فضا را لاکچری تر نشان می دهد .

سرویس بهداشتی لاکچری : سرویس های بهداشتی به خصوص حمام در خانه های لاکچری بسیار مهم است  . داشتن دوش و شیرآلات مدرن ، کاشی کاری و آینه کاری های براق و خاص ، نصب وان و جکوزی های کاربردی ، داشتن قسمتی مجزا برای لباس پوشیدن در حمام ، دکور کردن دستشویی ، روشویی های کابینت دار و سنگهای گران قیمت و شیک ، به کار بردن رنگهای طلایی ، نقره ای ، مسی و کروم در طراحی نشان از لوکس بودن خانه دارد .

خانه لاکچری

پرده های شیک : پرده های یک خانه لوکس ، معمولا آستر دارد ، پارچه ای با شکوه دارد و دوخت ظریف و  حرفه ای آن خود نمایی می کند ، پرده های شل و بی کیفیت و آویزان با پارچه های بی کیفیت و رنگ و رو رفته کل تلاش شما را نابود می کند ، پس برای پرده پول خرج کنید و از بهترین پارچه و مرغوبترین دوخت بهره ببرید .

خانه ای پر از تکنولوژی : خانه های هوشمند که تکنولوژی در آن به اوج رسیده ، امروزه از ویژگی های یک خانه لوکس است ، درب های برقی ، پرده ها و لوستر های کنترل دار ، اسپیلت هایی که با گوشی موبایل خاموش و روشن می شود ، انواع دوربین ها و سنسور های رطوبت و دما و حریق مثال هایی از اجزاء یک خانه لوکس است . هرچقدر تکنولوژی‌های به‌کار رفته در خانه بیشتر باشد ، خانه لوکس‌تر محسوب می‌شود . در همین سایت مقالات بسیاری در خصوص خانه های هوشمند برایتان قرار داده شده است .

مبلمان باشکوه : مبل‌های سلطنتی و مجسمه‌های قیمتی در پذیرایی ،  تزئینات تشریفاتی و رسمی‌ ، پذیرایی را لوکس و مدرن می کند . چیدن عتیقه جات به کار گیری رنگ‌های خاص مثل رنگ زرشکی و طلایی در این قسمت  خانه را لوکس جلوه می دهد ،

اتاق های لاکچری : اتاق های مستر ، با کمد های طراحی شده ، پرده و روتختی های شکیل ، لوستر های خاص ، کمدهای اتاقی ، اتاق ها را لوکس می کند .

خانه لاکچری

آشپزخانه : قلب خانه است . کابینت های لاکچری با دستگیره های مجلل و زیبا  لوکس تر هستند . حتی می‌توانید برای تغییرات بیشتر شیرالات منزل تان را نیز تعویض کنید .

مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنها می کنیم :

ده ترفند ارزان برای لوکس کردن خانه

لوکس ترین و گران قیمت ترین خانه های ایران

دکوراسیون لوکس منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری آینه ای ، انتخابی لاکچری !

انواع درب های چوبی لاکچری

خانه لاکچری

برای تمام این کارها شما نیاز به مشورت و همراهی دارید . ما با کوله باری از تجربه در کنار شماییم تا ایده های ناب طراحی داخلی را به بهترین شکل و با کمترین هزینه اجرا کنیم . با ما در تماس باشید تا بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را دریافت نمایید .

نویسنده : ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه