دکوراسیون

طراحی دکوراسیون اداری لاکچری

طراحی دکوراسیون اداری لاکچری

طراحی دکوراسیون اداری لاکچری
طراحی دکوراسیون اداری لاکچری یکی از مواردی است که بسیار مهم است چراکه افراد ساعات زیادی از روز را در محل کار سپری می کنند و در واقع محل کار ، خانه دوم محسوب می شود . طراحی دکوراسیون اداری لاکچری تاثیر زیادی بر روی رضایت شغلی کارکنان دارد و این موضوع باعث راندمان کار بیشتر می شود . خوب است بدانید طراحی دکوراسیون تجاری – اداری تاوت های بسیاری با دکوراسیون منزل دارد و تحصیلات و تجربه خاص خود را طلب می کند . رنگ و نور پردازی ، نوع میز و مبلمان ، نحوه چیدمان و دیگر وسایل کاربردی همه بایستی به دقت و ظرافت انتخاب شوند .

تاریخ مقاله : 1398/10/04

ایرانا دکور پیشرو در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری در شیراز و جنوب کشور ، با سالها سابقه درخشان و صدها  مشتری راضی در خدمت شما عزیزان است . ایده های ناب طراحی داخلی را با ما تجربه کنید .

دکوراسیون اداری لاکچری

رنگ در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری

روانشناسی رنگ ها در خصوص دکوراسیون های اداری نیز بکار برده می شود که متناسب با هر مکانی انتخاب می گردد .طراحی اتاق مدیریت لاکچری شیک و جذاب با رنگ های متنوعی قابل اجراست .

مثلا اگر فعالیت مدیریت اداره تجاری باشد ، رنگ های خنثی و ملایم با نحوه فعالیت بیشتر هم خوانی دارد . طیف رنگ های خنثی با توجه به سلیقه ی طراح دکوراسیون از بین رنگ های زرد ، کرم ، سفید و آبی انتخاب می گردد .

اگر زمینه فعالیت اداره ،  فعالیت های تبلیغاتی است ، بهتر است از رنگ های گرم مثل : نارنجی ، سبز پر رنگ ، آبی تیره و… استفاده شود .

طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت موجب افزایش انرژی مثبت ، ریلکسی و در نتیجه بهبود کارایی می شود ، در صورتی که توسط یک فرد ماهر انجام گیرد . اگر به دنبال  پویایی و خلاقیت در جلسات کاری  و رفع کسالت هستید ، بدانیر طراحی صحیح باعث افزایش نشاط مش گردد .

دکوراسیون اداری

نکات مهم طراحی دکوراسیون اداری

نور طبیعی : امروزه برای اتاق مدیریت رسم شده که یک پنجره بزرگ قرار می دهند تا با تنظیم نور طبیعی به اتاق گرما و انرژی می بخشد . اما از آنجا که یک مدیر اکثر زمان کاری خویش را در این اتاق می گذراند بنابراین بیشتر به تنظیم نور آن هم به طور طبیعی دارد . پرده های متحرک و همچنین منابع نور دیگر می توانند مکمل این نور طبیعی تابیده شده باشند . در واقع نور کافی به تصمیم گیری بهتر و قدرت مدیریت بهتر کمک به سزایی می نماید .

دکوراسیون اداری لاکچری

مبلمان : تاثیر مبلمان اداری برعملکرد مدیریتی بر کسی پوشیده نیست ، چرا که مبلمان شیک و لاکچری لازمه ابهت و شکوه اتاق مدیریت است . مبلمان اتاق مدیریتی شکوه و اعتبار بسیار بالایی را به محیط می بخشد و موجبات فضایی جذاب و رسمی را فراهم می نماید.

متریال اتاق مدیریت : بارها در این سایت گفته ایم ترکیب چرم و چوب حسی لاکچری و لوکس به فضا می دهد . بهترین متریال برای اتاق مدیریت هم ترکیب همین دو است .

دکوراسیون اداری

نوشتار های زیر می تواند به شما کمک کند :

enlightenedدکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن

enlightenedطراحی و اجرای دکوراسیون اداری

enlightenedبهترین دکوراسیون اتاق مدیریت

enlightenedنورپردازی مکان‌های اداری و عمومی

enlightenedطراحی منحصر بفرد سالن اجتماعات

enlightened

ایرانادکور با در اختیار داشتن معماران و دکوراتور های تخصص و به روز کمک شایانی به شما در زمینه بهترین اجرای دکوراسیون اداری خواهد داشت . با شماره های اعلام شده ما در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحذریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون اداریدکوراسیون لاکچریادارهدکور ادارهدکوراسیون تجاریدکوراسیون داخلیاجرای دکوراسیون داخلی در شیرازنورپردازی اداریاتاق مدیریتاتاق مدیر عامل

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه